Eeyore Skrevet 26. november 2007 #2581 Del Skrevet 26. november 2007 Og så er det mange som påstår at de er for små til å forstå... De lurer bare seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. november 2007 #2582 Del Skrevet 26. november 2007 Innom med en god bedring-klem. Glemte dte tidligere i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2583 Del Skrevet 27. november 2007 Takk for det Frida Når man ikke jobber så får man tid til mye annet har jeg funnet ut. I dag har jeg båret to bokhyller opp til tredje etasje, må bare finne spiker til baksiden av de for bakplaten har kommet løs. Når de er satt opp så kan jeg sette inn alle DVD-ene som ligger strødd utover det som skal bli TV-stue. Så har jeg pakket bort alle 3-6 måneder klærne til Tiny Så mange, mange fine klær Jeg fant trebokstavene (små bokstaver som er håndlagde, malt i forskjellige farger og dekorert med en bamse) som jeg kjøpte til han så nå står navnet hans på døren hans. Ser veldig så pent ut Jeg har til og med fått tid til å finne frem strikkingen min. Nå er det 4 måneder siden jeg begynte på den så måtte starte på nytt for han er jo for stor til 3-6 måneder klær Ellers prøver jeg å bestemme meg for hvilken type grind vi skal ha. Må ha totalt 5 stk har jeg funnet ut. En foran døra til stua, en foran døra til kjøkkenet, en foran trappa nede, en på toppen av den trappa og en foran trappa til 3. etasje (trenger ingen på toppen for han er aldri der oppe). Har regnet ut at det blir 1600 kr for 5 stk. Også må alle dørene ha ekstra dørstoppere for det er branndører overalt og uten dørstoppere vil det bare ende opp med klemte små fingre. Har satt inn sånne hvite dingser i stikkontaktene og stuebordet skal vi bytte ut (det er av glass og har veldig lett for å flytte på seg så tør ikke ha det på stua). Han er veldig glad i å trykke og klappe på DVD-spilleren allerede, og blir helt fra seg av begeistring hvis skuffen kommer ut Men gidder ikke å beskytte den for den er egentlig rimelig ødelagt. Egentlig fint hvis han ødelegger den for da må vi kjøpe ny Forresten... .... 6 måneder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2007 #2584 Del Skrevet 27. november 2007 6 mnd!!!! Gratulere til Tiny!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2585 Del Skrevet 28. november 2007 Takk iss I dag har Tiny spist weatabix for første gang. Litt morsomt å fylle 6 måneder for da får man lov til å spise så mye rart. Bl.a. weatabix, eller Hipp-a-bics som de heter for det er jo Hipp som lager de. Han synes i alle fall at det er kjempestas å sitte i barnestolen og spise mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. november 2007 #2586 Del Skrevet 29. november 2007 Morsomt! Ja, har sett de. Må prøves snart. Men er du ikke redd for at det skal løsne en stor bit og sette seg fast i halsen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. november 2007 Forfatter #2587 Del Skrevet 29. november 2007 Neida, når du løser den opp i melk så blir det ikke store bitene igjen. Den største biten jeg har sett så langt er på størrelse med lillefingerneglen min. Nå har jeg nesten kjøpt julegaver til alle som skal ha det. Eneste jeg mangler er broren min. Jeg ba han om en ønskeliste og jeg fikk det. På den står det: 1. Hest 2. Artillerikanon 3. Sko til Oscar (hybelkanin), helst i størrelse 26 4. Sjørøverflagg 5. Små duker 6. Fred på jorden Siden jeg tror butikkene er utsolgt for sjørøverflagg og artillerikanoner så nært til jul, og sko til det som må være en skremmende hybelkanin, tror jeg han må få små duker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. november 2007 #2588 Del Skrevet 29. november 2007 Morsom ønskeliste. Lenge siden jeg har vært her inne nå, men tror jeg har fått oppdatert meg på det meste. Morsomt når de er så mobile, men er litt mer å passe på. Her har vi også en liten tekniker, men bokhylla er også knallfin. Alt av hyller skal nå være festet i veggen. Eller... Nesten. Kom på noen som ikke er det, men i det rommet er de ikke. Ikke slit deg ut med jobbing. Håper du får tatt deg litt fri innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. november 2007 #2589 Del Skrevet 29. november 2007 Bra ønskeliste. Skal starte julehandelen 14. desember jeg for da har juleferien min startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2590 Del Skrevet 30. november 2007 Frida, Vannmelon I dag har Tiny fått brødskive med leverpostei på. Først litt skeptisk til den nye smaken, men så suttet han gladelig i vei. Synes det var kjempemorsomt å putte maten selv i munnen. Tror jeg fant 5-6 biter i stolen etterpå (og jeg tror jeg har leverpostei over hele kjøkkenet), men han kom seg til slutt gjennom en halv brødskive. Det ser i alle fall ut til at han liker brødskive mer enn grøt, for det har vært slitsomt å gi han grøt den siste uken. Tar gjerne 3-4 minutter per skje og da blir det veldig mye kald grøt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2591 Del Skrevet 30. november 2007 Nå har jeg ryddet masse i huset. Fått skrudd sammen et TV-bord, satt frem alle boksene mine (jeg er selverklært boksoman ), ryddet og vasket vaskerom, kjøkken, vinduene oppe (og det er til sammen 12 vinduer!) og satt sammen en skohylle. Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem sånn at jeg får støvsuge. Tiny er nemlig redd for støvsugeren så kan ikke støvsuge når jeg er alene med han. Jeg tror han synes den er stor og skummel, nesten sånn som ene katta vår tror I dag er det fish and chips og jeg skal drikke chardonnay (skrev jeg det rett nå?)! Deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #2592 Del Skrevet 1. desember 2007 Våknet i dag tidlig til en liten mini med knallrøde kinn og blanke øyne. Stakkaren har hatt rundt 39 grader i feber i hele dag. Har gitt han tre doser med paracet og da har feberen maks vært 39,5. Skjønner ikke helt hva den kommer av for han er ikke forkjølet og jeg har sjekket etter ørebetennelse :klø: Kanskje tenner? Får håpe det går over snart uansett. Ikke morsomt med syke barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. desember 2007 #2593 Del Skrevet 3. desember 2007 Stakkars Tiny Skal si du har fått gjort litt i det siste ja Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2594 Del Skrevet 3. desember 2007 Takk det samme Eeyore Feberen gikk over til slutt. Ikke kom det noen tenner eller noe annet. Vet ikke hva det var som feilet han. I morgen kommer spisebordet vårt! Vi bestilte det for noen uker siden. Vi har ikke egentlig plass til det før i neste uke, men det gjør ikke noe for det viktigste er at det er inne til jul Det er lagd av mørkt tre, det er en mørk glassplate i midten av bordet og ser ordentlig elegant ut. Kommer med 6 stoler med skinntrekk. Kostet en arm og et ben, men forhåpentligvis så varer det i mange mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2595 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, hva var det jeg sa? I dag skulle spisebordet og 6 stoler bli levert. Hva får vi i stedet? Jo, 5 stoler og ingen bord De vet ikke hvor det har blitt av bordet og den siste stolen, men lover å sende oss stolen innen 7-10 dager og bordet den 20. des. Hvis bordet og stolen ikke er her innen 24. des skal jeg personlig gå ned på butikken og ta med meg det som står der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2596 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror (håper!) mini holder på å få tenner. Han er så grinete hele dagen. Litt feberaktig. Rød i kinnene. Løs i magen. Sitter rett og slett og jamrer seg hele dagen. Eneste som hjelper er å leke fly med han. Han er også oppe om natta (som er veldig uvanlig for han) og det er nesten sånn at han blir sendt med pappa på jobb Neida... Men håper at det går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 4. desember 2007 #2597 Del Skrevet 4. desember 2007 Så koselig det er å lese om deg og Tiny. Har fulgt med dere en stund, stadig vekk innom å leser. Jeg har ei jente fra før, men hun er 10 år, og da husker ikke jeg så mye av hvordan det var når hun var liten, derfor er det så interessant å følge dere, siden jeg nå har en liten gutt på nesten 4,5 mnd. Kos deg videre. Det kan hende jeg stikker innom å hilser på en annen dag. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2598 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei malle, så koselig med besøk da Det er bare å titte innom en annen gang vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. desember 2007 #2599 Del Skrevet 4. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. desember 2007 #2600 Del Skrevet 4. desember 2007 Har trodd det har vært tenner på gang mange ganger jeg, men det drøyer og drøyer. Kan visst ta flere måneder før de bryter igjennom, men nå er jo gutta våres så store at det er nok ikke lenge før. Irriterende med stolene og bordet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå