Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å glede meg helt sinnsykt!!! Alt ble så mye mer virkelig etter møtet med Refsnes. Nå er jeg så utrolig glad for at vi valgte å ha festen der!!! :) De er så snille og flinke og stedet er jo idyllisk i våre øyne:-)

Vi har også fastsatt meny og viner, som blir som følgende:

Forrett: Ristet andebryst med sprø salater og bringebærskum

Hovedrett: Baconsurret reinsdyrfilet med soppterte, rognebærsaus og fløtegratinerte poteter

Dessert: Creme Brulee med friske bær og hjemmelaget bringebærsorbet

:sikle::sikle: Deilig! GLEDER MEG!!!! :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hovedrett: Baconsurret reinsdyrfilet med soppterte, rognebærsaus og fløtegratinerte poteter

:sikle:  :sikle: Deilig! GLEDER MEG!!!!  :)

Mmmmm, hørtes godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Vi var også på informasjonsmøte i kirken. Vi måtte synge noen salmer, og fy... så høyt de går. Klarte ikke å henge med jeg altså. Jeg ble veldig rørt da jeg satt i kirken og hørte alle inn og ut marsjene. Huff.. snuft :legrine:

Jeg fikk forresten prøvelsesattesten i dag. Det er en god stund siden jeg sendte den inn. Husker ikke helt, en er noen uker ja. Men det er jo lenge siden 1. mars.

Spennende meny dere har. Vi skal også ha creme brulee med bringebærsaus. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, den menyen hørtes bra ut! Spesielt forretten, den var litt annerledes  :)

Det synes vi også! :) Vi har prøvesmakt og falt helt for den forretten (+at gutten min ikke er noe særlig glad i fisk, og det var det i nesten alle de andre forettene) :)

darkness| Innlegget er lagt til I går, 08:39 

Hvorfor er alle på sånne kirkemøter utenom oss? 

Nam, nå ble jeg sulten også.

Har dere ikke blitt invitert til kirkemøte... dere har i grunnen ikke gått glipp av noe stort! Det var jo bare 2 timer med salmer og inn- og utmarsjer :ler:

Revenka Innlegget er lagt til I dag, 11:30 

Vi var også på informasjonsmøte i kirken. Vi måtte synge noen salmer, og fy... så høyt de går. Klarte ikke å henge med jeg altså. Jeg ble veldig rørt da jeg satt i kirken og hørte alle inn og ut marsjene. Huff.. snuft 

Jeg fikk forresten prøvelsesattesten i dag. Det er en god stund siden jeg sendte den inn. Husker ikke helt, en er noen uker ja. Men det er jo lenge siden 1. mars.

Spennende meny dere har. Vi skal også ha creme brulee med bringebærsaus.

Organisten på vårt møte var kanskje litt lei av at alle velger de vanlige salmene og inn- og utmarsjene, så han spilt likesågodt noen utradisjonelle, hvorav de fleste var av den sjangeren jeg ikke ville valg :ler:

Forloveden min ELSKER creme brulee, altså EEEELLLLSKER, jeg hadde ikke noe jeg skulle si når det kom til å velge dessert!!! :ler: (han måtte jo få bestemme noe han også h e he) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å glede meg helt sinnsykt!!! Alt ble så mye mer virkelig etter møtet med Refsnes. Nå er jeg så utrolig glad for at vi valgte å ha festen der!!!  :) De er så snille og flinke og stedet er jo idyllisk i våre øyne:-)

:sikle:  :sikle: Deilig! GLEDER MEG!!!!  :)

Alt blir virkelig mye virkeligere etter at man har fastsatt flere ting, sant?! :-D

Bra dere er fornøyde med stedet dere har valgt :-D

Menyen høres kjempebra ut! :tommelsmil:

Med fare for å høres blond ut: hva er bringebærskum??

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Nå har vi endelig fått prøvepapirene våre! :)

Vi ringte inn og spurte om papirene hadde kommet frem, da vi hadde tidligere fått beskjed om at behandlingstiden var 1 måned, og nå var det straks gått 2 måneder! Damen i telefonen var skikkelig uhøfelig, hun sa at siden vi ikke skulle gifte oss før til sommeren var vi ikke proiritert?!?! :overrasket: Alt vi spurte om var om de hadde fått papirene, det kunne jo hende de var mistet i posten? Men, hun kunne ikke sjønne at vi ikke hadde andre ting å gjøre enn å ringe å plage henne???!!!! Jeg ble helt stum i telefonen og visste ikke hva jeg skulle svare, så forloveden tok telefonrøret og ble veldig uhøfelig tilbake :ler: Da tok det bare 2 dag så fikk vi papiret i posten :ler:

Ellers har jeg bursdag i dag og forloveden min hadde "stjålet" forlovelsesringen min og fått satt inn en ny diamant :hjerter: Så søt, glad i ham jeg ... he he :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen!! :klem: Og så flink han hadde vært med gave!

Fint å ha forlovede som ordner opp, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Pia 30.08.08

Gratulerer med dagen :hoppe: :hoppe:

Og litt :hoppe: for ny diamant!

Har ikke diamant jeg... Like greit for jeg er så fæl til å miste ting :sjenert: Er helt overrasket over at alle 5 fortsatt sitter i ringen jeg har arvet etter mamma og bestemor. Tror jeg har brukt den i 5-6 år snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. så søt forlovede.. fin gave OG flink til å kjefte på dumme telefondamer! kan han lære min noen triks kanskje, jeg blir oppgitt over min dumsnille mann som ikke hever stemmen litt engang etter 10 dager uten nett!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Åhh.. så søt forlovede.. fin gave OG flink til å kjefte på dumme telefondamer! kan han lære min noen triks kanskje, jeg blir oppgitt over min dumsnille mann som ikke hever stemmen  litt engang etter 10 dager uten nett!

:klem:

Kjenner veldig godt til den, Bea :ler: Men så elsker jeg han jo fordi han er så snill og god da (selv om han godt kunne blitt litt sinna av og til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...