Gjest sengevæting Skrevet 19. mars 2009 #121 Skrevet 19. mars 2009 Anbefaler Kylie truser - vaskbare truser ,miljøvennelige og hudvennlige truser med innlegg; som kan kjøpes på alle aliance apotek . Pris kr 128,-pr stk men kan også fåes gratis på blå resept. Ser ut som en vanelig bomulls truse med virker lik en bleie. De kan vaskes på 85 C og har en garanti på 200 vask på 60 C. Finnes i str 2 år til14 år ,samt voksne De puster godt og hindrer evt eksem Hindrer at eldre barn kan bli mobbet,da det ser ut som en vanelig truse. Supert også til barn i pottetrenings fasen På natten anbefaler jeg Kylie flergangs vaskbar kladd som kan suge opp til 4L Koster ca 350 kr på alle Aliance apoteket og tåler over 300 vask. Flotte produkter som forenkler hverdagen. Håper tipset blir godt motatt.
Gjest Mor til sengevæter Skrevet 19. mars 2009 #122 Skrevet 19. mars 2009 Har du noen bilder av disse Kylie trusene? Søkte på hjemmesiden til Aliance apotek uten å finne noe info om produktet.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 #123 Skrevet 9. mai 2010 Vil bare dele en positiv erfaring. Bra det løste seg på den måten da. Det kan jo hende han har en fetish for bleier, og at det er derfor han liker det. Men barn i den alderen vet ikke hva det er og det er ikke så lett å forstå alltid. Selv er jeg nå 16 år og har en sånn fetish, at jeg liker å gå med bleier av og til, også på grunn av at jeg føler meg trygg. Når jeg var mindre tisset jeg på meg under lek hvor jeg var i fysisk aktivitet, som hoppestokk, trampoline osv. og hvis jeg lo mye. Husker det var veldig flaut en gang jeg tisset meg helt ut og vennene mine så det. Nå bruker jeg av og til bleie om natten og hvis jeg skal gjøre ting jeg vet jeg kan tisse meg ut bruker jeg bind beregna på inkontinens eller bleier og synes det er helt greit. Dette var kanskje ikke så mye hjelp eller noe, ville bare skrive det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #124 Skrevet 28. mai 2010 Hvordan har dette gått da? På skole og sånt? Og har han fortsatt bleie? Eller i så fall når tok det slutt?
Gjest Gutt_83 Skrevet 29. september 2012 #125 Skrevet 29. september 2012 Spennende å høre hvordan det har gått. Har selv vært sengevæter uten forn form for hjelp fra noen i familien. Det er rart å tenke på. Men vet at hvist min sønn væter sengen på natta, skal jeg hjelpe han så godt jeg kan. Om det blit med nattbleie eller annen medesin/alarm++, vet jeg har han ikke kan noe for det.
Gjest gjest Skrevet 17. juni 2013 #126 Skrevet 17. juni 2013 min 14 år gammle sønn har begynt å tisse i senga hva skal jeg gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå