Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ett innlegg igjen nå, så slenger jeg inn en jubileumshilsen på personlige meldinger for å feire min nye status på forumet :sjarmor::hoppe:

::endelig::

Skal i anledning bytte avatar, for å "fornye meg litt".

En god kveld ønskes alle som er innom, - setter stor pris på dere :D

Klems :-) 8) :):wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med avhengigheten, Diva! :wink: Og ny avatar, også!

Takker for pm'en - det er mye spennende som skjer i livet ditt framover - og det blir kjempefint å treffes sånn at vi kan snakkes på "ordentlig"! :wink:

Gleder meg!

God helg, vennen min!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva er avhengig Diva er avhengig Diva er avhengig :tunge1:

Ser ut til at du er her mer enn tidligere for tida. Betyr det at ting begynner å bli bedre, eller at de begynner å bli avklarte i det minste??

Var hjemme i helga og fikk ordna kontrakten, fikk den til ettersyn i alle fall, så nå er det stadig mer reelt at vi flytter hjemover. Får tilbakemeldinger fra venner og som gleder seg til vi flytter også. Det er koselig!

Ha en fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :D

Still going strong....sånn cirka i allefall...

Har egentlig fått tilbud om en leilighet nå, ikke så langt unna her vi bor. Men jeg har sånn halvveis fått kalde føtter og synes ting er litt vanskelig. Men om jeg først skal bo litt for meg selv, så er dette leiligheten med stor L. Den er kjempefin, passe stor og med hvitevarer og varmekabler på gulvet.

Dessuten er det ok pris + depositum på den.....

Er jo redd sambo evt. har dårlige jobbsjanser og blir nødt til å dra tilbake til Skien. Da blir det for det første svært trist, og for det andre vanskeligere å jobbe med det vi har sammen og finne ut av ting. Jeg skulle egentlig bare ønske vi kunne dra tilbake til Skien begge to jeg. Savner å være der ::snufs::

Men det er det med jobb da, og sambo har også best mulighet her. Det beste hadde vært om vi begge ble boende her i "grenda" og kunne fortsette å holde kontakten, uansett åssen det blir med oss. Han har dessuten mange flere sjanser her enn hjemme mht jobb. Han har faktisk fått en praksisplass i et firma i Oslo, og det var helt utrolig å høre :D Dette fortjener han virkelig! Tror han gleder seg til å begynne. Håååper han får jobb der etterhvert.... ::spent::

Var også på jobbintervju i går (på samme sykehus som jeg er på nå, annen avdeling) og jeg krysser alt jeg har og håper den jobben blir min. Vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke får noe jobb fra nyttår/deromkring. Jeg har jo ikke tjent opp nok til å få dagpenger (og DET hjelper ikke mye her i Oslo-området uansett! grr....) og jeg tror ikke det er så bra å gå på sosialen akkurat. Er så redd livet mitt skal rase uttfor....

Det er også en grunn til at jeg har vært avventende på leiligheten,- jeg aner jo ikke om jeg har jobb en gang etter nyttår... :grine: Men jeg må bestemme meg snart og få skrevet kontrakt. Skulle ringes denne uken og avtale det.

Det som går an, er jo å si opp leia igjen da, om jeg ikke skulle få noe jobb. Går jo an i vikarbyråer, men det er sannsynligvis ikke så mye jobb at jeg kan leve på det.... Blæh!

Jaja. nok om det. sukk...

Skal i allefall kose oss i kveld, spise eplekake og drikke te og så se på CSI. Den serien rocker!

Tenkte å møte en venninne på cafè i morra, dra på kino med sambo på torsdag (The Incredibles) og så drar vi til Skien igjen til helgen. Jeg skal på kusinetreff på lørdag, og sambo skal på linkeparty. Gleder meg, og det tror jeg sambo gjør og.

Etter jobb var vi en tur på CCVest og handlet litt. Jeg så etter partytøy (jobbjulebord og pappa&kone`s bryllupsmiddag, henholdsvis desember og slutten av januar), men det var pokker så vanskelig. I tillegg har jeg problemer med å finne størrelsen min (er nok litt dryg for de fleste sjapper).

Men på Peder Risøe fant jeg mye fint. Mange fine festklær. Så SKJØRTET med stor S, gammelrosa i slike og chiffon-liknende stoff. Langt, med et bittelitte slep/lenger på baksiden av skjørtet, og det passet perfekt! Det var så fint og var ganske "meg". Så jeg kjøpte det.... ::blush::

499,- - helt kurant egentlig... Så nå gjenstår det topp til. Og kanskje en veske. Det får jeg ta etterhvert. Er lenge til bryllupsfesten deres ennå. Julebordet derimot har jeg ikke funnet antrekk til, hvilket ikke er noe big deal egentlig. Finner vel på noe.

Nei, må må jeg suse videre. Føler at døgnet ikke har nok timer...

Gla`i dere, alle sammen :klem:

D. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på dine vegne om du får tilslag på jobben - og om det blir leilighet på deg snart!

Kanskje alt har løst seg når vi treffes om ikke så lenge, Diva! :D

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...