Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vals er gøy!!! Vi skal ta privattimer med Tom Arild fra "Skal vi danse" (er gammel skolekamerat av gutten min!) Gleeeder meg masse, selv om det ikke er før i Januar! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:kose: til dykk jenter!

Har sett meg i sofaen for kvelden, med ein bit sjokolade og ventar på at elskeden skal komme heim til kvelds og tv. Blir kos. Har måtta vere litt hobbypsykolog dei siste dagane, ei vennine som mista barnet sitt i 14. veke, måtte ha utskraping, var ikkje noko særleg. Uff, stakkars, ein trur jo at det skal gå bra når dei første 12 vekene er over. Det får meg til å tenke at om eg blir gravid vil eg ikkje sei det til nokon før eg er godt over 12-14 veke. Kanskje enda lenger.blir ekstra sårt kanskje om ein har sagt det til alle. men men, den problemstillinga får vi ta når den kjem. I måro er det 9 mnd til bryllupet...tiden går fort!gledar meg, veldig glad i mannen min.

Nei, no er det skal vi danse, kanskje nokon som skal danse vals, få tips til brudevalsen..

god helg til dykk hærlege jenter :klem:

Endret av jento
Skrevet (endret)

Hei jento!

Har lagt meg til på sofaen og lest igjennom hele dagboken din nå :) Må si du er kjempeflink til å planlegge!

Vi skal forresten gifte oss samtidig! Kl 13 den 07. juli 07. Morsomt!

Ang. bordoppsettingen din så synes jeg det var finest med hvit sånn menyting. Skal den ligge oppå tallerken ved siden av, eller skal du ikke ha sånn liten tallerken?

Jeg er forresten skikkelig rugesyk jeg også :P Men jeg må nesten vente til jeg forhåpentligvis får fast jobb en gang til neste år + at jeg vil være gift først (blir dumt om kjolen ikke passer eller at man nettopp har født i bryllupet..). Det er vanskelig å vente!

Endret av darkness|
Skrevet
Hei jento!

Har lagt meg til på sofaen og lest igjennom hele dagboken din nå :) Må si du er kjempeflink til å planlegge!

Vi skal forresten gifte oss samtidig! Kl 13 den 07. juli 07. Morsomt!

Ang. bordoppsettingen din så synes jeg det var finest med hvit sånn menyting. Skal den ligge oppå tallerken ved siden av, eller skal du ikke ha sånn liten tallerken?

Jeg er forresten skikkelig rugesyk jeg også :P Men jeg må nesten vente til jeg forhåpentligvis får fast jobb en gang til neste år + at jeg vil være gift først (blir dumt om kjolen ikke passer eller at man nettopp har født i bryllupet..). Det er vanskelig å vente!

:vinke: og takk for besøk i dagboka mi ;) Takk for tilbakemelding på bordoppsettinga, har ikkje tenkt så langt om vi skal ha små tallerkenar ved sidan av. *der fekk eg enda ein ting eg må planlegge...* no fekk du meg til å tenke på alle dei små detaljane ein må tenke igjennom..ikkje det at det er big deal om ein skal ha liten tallerk eller ikkje liksom, men er liksom ikkje rutinert i å planlegge store selskap..

Fin dato ja, vi er veldig fornøgd med den! er vel den mest populære datoen i 2007, så vi er nok ein del som skal sei ja den dagen.

Når det gjeld beby, så blir eg berre meir og meir klar, trur eg seier til forloveden at eg har lyst på bebi kvar dag for tida..men eg veit jo at eg må vente til etter bryllupet, så skjønnar ikkje heilt kvifor eg masar... :sjenert: Gledar meg! Einaste eg kvir meg til er å bli feit, har så mykje klede at eg har ikkje råd til å ikkje komme inn igjen i dei etter svangerskapet..men men, først må ein vel bli gravid.

Seint oppe i dag, skulle skreve litt oppgåve, skal snart passe bebyen til vennina mi, så då får eg trent meg litt :ler: Elles blir det jobb i kveld,

Ha ein fin dag jenter :klem:

Skrevet

hei hei! :vinke:

Så herlig med en skikkelig kosekveld sammen med forloveden! ;) Det hadde vi igår, var så koselig- spesielt siden jeg knapt har sett han denne uken pga han har hatt varetelling på jobben ... *hate vartelling*

Trist med venninna di ... :( Jeg er livredd det samme skal skje meg ... Men jeg greier nok aldri å la være å si at jeg er gravid med engang når jeg blir gravid! Både foreldrene mine, foreldrene til samboeren min og alle vennene mine får nok vite det rimelig kjapt ... Og så får jeg jo litt problemer om jeg blir bedt på fest, og ikke kan drikke :ler: Det kan bli interessant ... ;) Men jeg tenker litt slik at om man forteller det til de nærmeste, og man er så uheldig og mister babyen så vet iallfall folk hvorfor du er trist, og de kan støtte deg... Men jeg håper virkelig jeg slipper å gjennomgå en sa

Jeg er også sykt babysyk om dagen ... :sjenert: Det er så mange nydelige babyer rundt omkring!!! Nå må jeg bare få meg jobb, så vi kan få baby etter bryllupet ... Lettere sagt enn gjort ...

God helg!! :klem:

Skrevet

Hva har jeg sagt om alt beibisnakket her inne? :fy_fy::fy_fy::fy_fy:

hehe.. neida.. *drømme* vil ha beibi NÅ. Jeg kan nesten ikke vente med å få egen familie. Jeg har drømt om det så lenge jeg kan huske egentlig. Har alltid visst at jeg vil ha 3-4 unger. Er så glad for at min kjære er helt på bølgelengde med meg på det området..

Stor onsdagsklem. :klem:

Skrevet

Hihi, det er bra at det er flere som er babysyke. (selv om 3-4 høres litt for skummelt ut for meg, BareBea) Jeg går også rundt og tenker på hvor fint det hadde vært med en liten smårolling.

Vi får vente og se til etter bryllupene våre; kanskje vi sees i graviditetsdagbøkene?? :ler:

Skrevet (endret)

Hei hei jenter og takk for besøk i dagboka mi :klem:

Fredag igjen, den beste dagen i veka, er aleine i helga, elskeden er på tur. Har vore litt slapp med bryllupsplanlegging den siste tida, føler eg ligg litt etter nå..må få prøve kjole, mest sannsynleg blir det første helga i november. Er eg seint ute då?

Skulle prøve i oslo neste helg men fant ut at ingen av dei butikkane som ligg i sentrum, dvs. i rimeleg gangsvstand til t.d. karl johan, ikkje hadde MS-kjolar. Stemmer dette? Håpar eg har god til om det blir november før eg får prøvd kjole..

Elles må eg forhøyre meg om catering, har fått nr dit, men ikkje komt så langt at eg har ringt, dette skal eg gjere neste veke. *tvinge meg sjølv til å hugse*

Andre vitkige ting som eg ikkje har ordna enda er:

- fotograf (høyre på pris)

- Lokale (berre igjen å reservere), må gjerast ganske så snart

Dette er vel dei tinga som dei fleste av dykk har klart alt, eg heng litt etter akuratt på dette området, men når det gjeld bordpynten er er heilt med :klø: jaja, enkelte ting er viktigare enn andre..eller :klø:

Dette minner meg på at eg skal bestille kaketopp på nettet i dag + kvite eingongskamera. Nokon med erfaring?

Skal på panduro hobby neste helg, då skal eg handla inn mange ting til innbydelsane slik at eg får laga dei ferdige. Synst det er så vanskeleg å sjå korleis ting ser ut på nettet, sjølv om nokon som sa det var billegare å bestille på nettet. Men gidd ikkje ha 100 perler som eg ikkje kan bruke...gledar meg, lage inbydelsar er fint nattearbeid på jobb!

Andre tips til nyttige butikkar som oss gifteklare damer bør besøke i oslo? forutanom ALLE klesbutikkane med alle kleda ein ikkje har bruk for *vertfall i følge forloveden.. :sjenert: *

Endret av jento
Skrevet (endret)
Hva har jeg sagt om alt beibisnakket her inne? :fy_fy:  :fy_fy:  :fy_fy:

:rodme:

:ler:;)

Vil ha. NO! :sur:

Endret av jento
Skrevet

No treng eg litt hjelp her jenter..

Sat på nettet i går og fant desse Chocolate favors

Men finn ingen som sender til Norge. Og no har eg bestemt meg for at slike/eller lignande SKAL eg ha...

Nokon som har komme over liknande??som sender til norge??Set stor pris på hjelp!!

Skrevet

Etter uendeleg mange timar på nettet *flau av meg sjølv* :rodme: (kva gjer ein vel ikkje for at bryllupsdagen skal bli perfekt??) har eg funne dicerse ting som er har kjøpt..

1. Ballongar Til å dekorere lokalet med og ha på dansegolvet når vi skal danse bryllupsvalsen...

2. Lablar til sjokolade med monogram Den er eg veldig fornøgd med!

3. Strømpeband

Nice :sjarmor:

4.Veske til roseblada

5. Kaketopp, skal vere VI

6. Kamera til å ha på borda

7."Save the date card"

Eg er så fornøgd :hoppe::hoppe: det er jammen verdt alle timane eg har irritert meg på nettsider som ikkje sender til norge. No må eg berre vente og håpe på at bestillinga kjem fram.

No har eg komt eit godt stykke vidare.*fornøgd og stolt*

Skrevet

Må berre nett :hoppe::hoppe: er så fornøgd med kjøpa mine

og så litt til

:hoppe::hoppe:

og så ein til

:hoppe:

Skrevet

oi,oi så mye du har fått til i løpet av en lørdagskveld da. Må vel bare :hoppe: litt sammen med deg da :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Var på polet i dag, spurde om champagne. Dei har holdbarheit på 1/2 år. Martini asti kosta ca 104 kr, men dei hadde ein som heitte toso muscato asti, denne smakar det sama, men er litt søtare sa dei. Og så kosta den 70 kr. Då satsar eg på den! Det er jo 30 kr å spare per flaske og når dei smakar nesten det same spør du ikkje meg to gonger..så det var no eit tips til velkomstdrikk jenter!

Skrevet

Tar med meg det der tipset om champagnen jeg, har tenkt litt på det der med velkomstdrink. * må notere på lista mi*

Skrevet
Innom en snartur og ønsker fortsatt fin helg  :klem:

fortsatt god helg til deg og :klem:

oi,oi så mye du har fått til i løpet av en lørdagskveld da. Må vel bare :hoppe: litt sammen med deg da :hoppe: :hoppe: :hoppe:

ja, eg synst eg har vore veldig flink sjølv og :hoppe: Fint å kunne vere til hjelp ang champagne! Vi får tipse kvarandre ;)

Skrevet (endret)

Vekas program:

- Bestille personlege frimerker

- trening

- sei forloveden må bestille lokale til festen

ma - Skulen

Ty- skulen

ons- jobb

- høyre på fotografprisar

-høyre på blomsterprisar

- bestille/reservere catering

tor- Jobb

- OSLO

Fre - SHOPPING

Laurd - SHOPPING + heimreise

Sønd- Skrive oppgåve

Endret av jento
Skrevet (endret)

Eg er bryllupsinspirert i helga..

Har laga

- kyrkjeprogram, nesten ferdig, manglar teksten på eine salmen.(Akuratt likt festprogrammet, berre med anna bilde og utan velkommen til....)Dette er kvitt.

- Festprogram (forside, sjå vedlegg)og 1 side-meny.Dette er rosa perm på, kvite sider inni.

- Skreve tekst til invitasjon

Blir så fint!! :hoppe::hoppe:

Festhefte__vise_p__KG.doc

Kyrkjeprogram.doc

Endret av jento
Skrevet (endret)

KØYREPLAN FOR DAGEN (grovskisse):

13.00 -14.30 = Sermoni + bilder utanfor kyrkja

14.30-16.00 = Vi hos fotografen

15.30-16.30 = Mottakelse m/velkomstdrikk

16.00 = Vi kjem til mottakelsen

16.30- 20.30 = Middag

20.30-21.30 =rydding, mingle osv. Vise video frå våre liv?

ca 21.30- 21.45 = Brudevals

ca 22.30 = kaker

ca 01.30 = Nattmat

.....

:kline: :kys_2: :humpe:...1 mnd.....:kvalm:....9 mnd..:babysmokk:

Der har vi grovskissa...:ler:

Endret av jento

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...