Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 1,73 og veier 64 kg og 28år, men er også gravid, 5 mnd på vei.

Jeg la på meg ca 9-10kg før jeg ble gravid, så det skulle blilettere å bli gravid.

Ja, jeg var syk når jeg veide 50kg men det så jeg ikke da! er normalt bygd så ingen får innbilt meg at en på 1,77 vil se sunn ut hvis man veier 55kg uansett hvor lett beinbygning man har.

Endret av Tika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skreiv et innlegg her om at jeg syns det var fælt å lese om folk som er 170 høye og vil veie 60kg, men sånn er jeg bare.

Jeg er 170 cm og veier 58 kg. Det er i minste laget og det er jeg veldig klar over. Etter at jeg begynte å jobbe i januar har 10 kg blitt borte vekk, så vekttapet er ikke pga slanking. Nå jobber jeg for å legge på meg, min triveselsvekt er 60 kg. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være SÅ vanskelig å legge på seg noen kilo. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170/70. Vanligvis veier jeg rundt 65, har iallfall gjort det de siste årene.. men så begynte jeg å jobbe og samtidig fikk jeg tid til å trene en del mer, og vips så gikk vekten OPP. Ble jo litt deprimert. Det er ikke bare muskler nei, men noe av det også heldigvis. Jeg blir bare så vanvittig sulten av å trene :) Men men.. jeg tenker positivt å håper å gå ned til min normalvekt igjen i løpet av et halvt års tid uten noen steinhard diett, men å tenke positivt og kjenne etter når jeg blir mett. Dette var vel kanskje i overkant utfyllende når det det var spørsmål om var høyde og vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på folk!

Jeg er 31 år gammel, 173 høy og 59 kg. Det er ikke en vekt jeg jobber med å holde på, men min helt naturlige trivselsvekt, og jeg har hatt den samme vekten halve livet. Ser på meg selv som normalt slank og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Du er så fin atte :klem:

Å? Hvordan vet du det?

Jeg synes ikke man kan sies å være "så fin atte" når man veier langt over 70 kg og er knappe 160 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky
Å? Hvordan vet du det?

Jeg synes ikke man kan sies å være "så fin atte" når man veier langt over 70 kg og er knappe 160 cm høy.

Fordi jeg synes ikke folk skal dømmes av sånne som deg...hva vet du om hvordan en person ser ut utifra en beskrivelse på nettet? Kjenner mange som har den høyden og vekta som kler den kjemeflott jeg.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som mener at man kan "tillate" seg flere kilo nå man passerer 30-35 år. Dette tror jeg man skal være forsiktig med, plutselig har det blitt mange ekstra kilo, som er vanskelig å bli kvitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1,80 høy, og veide en periode for noen år siden 59 kg, og grunnen var jo at jeg var syk, og så sykt tynn ut. Har ikke veid meg siden den perioden, men tipper at vekta ligger rundt 68-70kg, og anser meg som normalt slank. Kunne ha stramma opp litt, men tror dette er min trivselsvekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det bra å være tynn fram til man er 30, men ikke etter fylte 30?  :forvirret:

Hvis du kommenterte mitt innlegg - så skriver jeg "ikke for tynn" når jeg runder 30. Det er fordi jeg ser at det har en uheldig virkning på ansiktstrekkene i min familie :) Ser fort litt ghost ut - og da er det ok å legge seg på en BMI på rundt 25 som jo er innenfor normalvekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ser det er ingen overvektige folk som har skrevet inn her, og jeg blir dårlig av å se noen her som faktisk er tynne eller normalt tynn, som skriker og bærer seg over vekta. selv er jeg 180 cm og 115 kilo, og sliter en daglig kamp for å gå ned i vekt, og da blir jeg litt oppgitt over de som klager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hvordan vet du det?

Jeg synes ikke man kan sies å være "så fin atte" når man veier langt over 70 kg og er knappe 160 cm høy.

Og selv om vekta er over 70 kg er ikke det ensbetydende med at noen er veldig tjukke eller slaksete i fasongen. Vekt er ikke et mål på hva som er pent eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky
ser det er ingen overvektige folk som har skrevet inn her, og jeg blir dårlig av å se noen her som faktisk er tynne eller normalt tynn, som skriker og bærer seg over vekta. selv er jeg 180 cm og 115 kilo, og sliter en daglig kamp for å gå ned i vekt, og da blir jeg litt oppgitt over de som klager...

Nå er det faktisk sånn at det du ser på som normalt eller veldig tynt, ikke nødvendigvis er trivselsvekta til personen som skriver inn da....

Folk kler vekta på forskjellige måter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...