Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hjelpe meg, dette var da en relativt usunn tråd..? :tristbla:

Hva kommer det av at dere heier frem folk som veier så lite at jeg skulle tro de knakk i to dersom noen klemte dem...og hva kommer det av at en på 1,70 og som veier 66 føler seg som ei dundre? Hva søren slags samfunn er dette blitt? er det om å gjøre å være tynnest (les:se sykest ut) mulig? Det er jo helt på styr, og det mener jeg faktisk at flere av dere er også. PÅ STYR!!! :frustrert:

Selv er jeg 173 høy og veier i dag 70. Holder på med SB-dietten, og har et mål om å se 68-tallet - da gir jeg meg og skal holde meg der. Men i følge dere her, så "burde" jeg vel ha satt meg et skikkelig bra mål på f.eks ...tja, 55? eller 60?

Latterlig. Tro det eller ei, men jeg ser sykt tynn ut dersom jeg veier under 65...så jeg må bare si at jeg tror noen av dere ser helt forferdelige ut. GUTTER LIKER jenter med FORMER! UTEN tvil! ...hvis det i det hele tatt betyr noe , da.

Urk, nei nå ble jeg skikkelig dårlig. For noen himla mål dere har.....

Og for all del, jeg vet en del av folket her ikke kan noe for at de er magre..jeg snaker til dem som slanker seg og omtaler seg selv som blubber...når de er heeeelt fine i vekta i fht høyden. ...

Oppgitt hilsen fra meg, som helt sikkert får en masse pepper nå - men det driter jeg. Vær sunne - ikke syke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OMG..mange her var tynne!*slanke meg*

Er 164 og 52kg :forvirret:

Det er DET som er så teit...at pga av at det er så mange med sykt lav vekt her, så føler du at du må slanke deg. kjære deg, du er da normalvektig og i mine tanker virker du slank... IKKE slank deg, det kan vel umulig bli bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg syk fordi jeg veier lite i følge deg? Har jeg sagt at jeg slanker meg? Er det noen som skryter av at de er sykelig tynne her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...