Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest squeeky
Uhuuuuu! Jeg har levd i løgn! Har hele tiden trodd at jeg var såkalt normal. Men neei! Her er jo alle perfekte, eller kanskje litt for tynne. Og hvis det er noen rundt min vekt her, så skal de slanke seg...

Jeg er ca 160 høy og veier nesten 70 kg.

Er det mye? Jeg synes det i forhold til de som er ti cm høyere og veier ti-femten kg mindre... Deprimerende.

Eller kanskje det bare er sånn at de som faktisk veier litt sånn som meg ikke tør å skrive i sånne forumer? Håper nesten det...

Hvis dette er verden, så er jeg trist...

:klem:

Du er så fin atte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på top modell-greie på MTV igår..Idealet var 180 høy og 58 kg!!!

Forøvrig er jeg ovendt, 160 høy og 73.7 kg (hehe, holder på å gå ned..)

Så fint da! :ironi: Det vil si at jeg er 10 cm for kort! Men vekta er visst ok. (170 / 58) TRo om det nytter med høye hæler?

Reagerer på at så mange har komentarer om andres vekt her. Frem til jeg var 18 19 år var jeg 47 kg til min høyde. Slanka meg ikke, men var slik. Vi er skapt forsjellig. Jeg ville sett feit ut om jeg hadde vært 65 kg. Veninna mi, som er litt lavere enn meg, så fremdeles syk ut da hun veide 62 kg etter å ha vært syk en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1.65 høy og veier 78 kg. Litt rundt over baken og lårene, men ikke verre enn at jeg går inn i str 40 i bukser.

Trives egentlig ganske godt som jeg er , men sommertillegget skal bort, dvs jeg skal ned 2-3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150cm og 47-49 kg altettersom hvor i syklus jeg er :forvirret: rart det der, men sånn er nå jeg.Ser også at de som er mye høyere enn meg veier det samme el. mindre, dere må da være skrekkelig tynne? selv må jeg ha str 25- el 34 i bukser er godt voksen har flere barn og er jo ikke akkurat ungdommelig stram mere .Så til dere som er så skrekkelig tynne (glem dette hvis det er fra naturens side)Dere må jo være syke?Er det ikke penest å se en dame som ser frisk ut?ses at dere har det bra ?Er ikke sundt med dette kropps hysteri.

Hilsen ei som var veeldig syk av anorexi og fikk nesten min dom av legene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv et innlegg her om at jeg syns det var fælt å lese om folk som er 170 høye og vil veie 60kg, men sånn er jeg bare. Men jeg vil bare ha sagt at jeg har stor forståelse for din situasjon også. Kjenner flere som har det på samme måte, og jeg har skjønt at det ikke er så greit. Så jeg prøver å være forsiktig med å sie noe om vekta til både tynne og tykke mennesker.

Men når jeg leser her inne om folk som er laaaange og vil veie minimalt så blir jeg litt  :forvirret:  Men, men..

Da jeg var 18 år veide jeg 57 kg, og var 172 cm høy. I dag er jeg 35 år, og veier 70 kg. Jeg skal ned noen kg, og har lagt om livstilen min og jeg trener mye. Likevel vet jeg at jeg blir slank når jeg veier 67-68 kg, jeg ser tynn ut når jeg er 63-64 kg, men om jeg hadde blitt 57 kg, ville jeg sett syk ut. Som 18 åring på 57 kg så jeg helt normal ut. Konklusjonen er som følgende: BMI er ingen fasit, benbygning, muskelmasse og alder må også taes med! Det er lett å se seg blind på vekten til brukerene her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky

Ja, den BMI'en skal en ikke stole blindt på...den tar ikke hensyn til muskler eller noe...i følge BMI'en er samboeren min overvektig, og det er han langt ifra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anne_*
1,77 m høy og 60 kg :grine:  :sur:  :tristbla:  :overrasket:  :frustrert:  :forvirret:  . Skal ned til 55

Kødder du??? Når du er så høy er 55 i minste laget. Du er klar over at du allerede er på grensen til undervekt? Hvorfor vil du deg selv og kroppen så ille? Det er ikke pent med jenter uten former, selv om moteindustrien prøver å få deg til å tro motsatt. Og det er ikke sunt for helsa de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1,68 og veier 63 kg. Ganske fornøyd siden jeg så å si ikke trener og er heller ikke supernøye med kostholdet. Målet er 60 kg. og å få strammet opp litt her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg forstå...har samme problem selv!  :grine:

Herregud! Det er da helt (!!) normalt!

Om folk som har svart her virkelig er så tynne,er det nesten såman begynner å lure... Mange Bmi på under 18,5 regnes faktisk som undervektig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1,77 m høy og 60 kg :grine:  :sur:  :tristbla:  :overrasket:  :frustrert:  :forvirret:  . Skal ned til 55

Herregud... Jeg er en cm høyere enn deg, og 10 kilo tynge, og er slank!

Hvis du synes du er tjukk eller noe i den dur, få noen profesjonelle å snakke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.80 høy og nå 64kg. Har nettopp ammet, og da raser kg av. Gikk fra 82kg til 62 kg og har heldigvis gått litt opp.

Motsatt luksusproblem gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 32 år, 174 høy og veier nå 65-66 kg, noe som er helt glimrende for kroppen min.

Trener mye og er veltrent med definerte muskler, så under 65 ville vært for lite, nå på 65-66 har jeg veldig lite overflødig fett men er verken skranglete eller lett å knekke. sunn og sprek. :)

Så er det bare å sørge for å holde seg like veltrent og vel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...