Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

155/45. Har begynt å trene organisert siden jeg er godt over 30 så jeg satser på litt vektøkning og muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalbygget, 170 cm, og dessverre 65 kg...trener ikke akkurat for tiden heller.

:tristbla: Vil gjerne bli like tynn som Celina Midelfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm - aner ikke hva jeg veier, og vil ikke ha vekt i huset, men tipper et sted mellom 63 og 66 kg. Går uansett inn i str. 38/40, og det er god nok målestokk for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

170 og 65 kg. Helt greit, men skulle gjerne vært litt strammere.

Veide 58 kg etter kyssesyken, da var jeg MAGER og det var ikke pent for fem øre. Så matchvekten min ligger et sted mellom 60 og 65 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170/85.

SI meg, hvorfor lurer dere på sånt? Vil dere gjerne få bekreftet at dere veier mindre enn noen annen på deres høyde? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168,5(veldig viktig, hehe) og jeg veier 47 kg :) Men jeg har ikke pupper da!

:overrasket:

Ikke vondt ment eller noe.. men er ikke du sykelig tynn da? Selv er jeg 161/46 og synes jeg er kjempetynn. prøver å gå opp i vekt. Kan tenke meg du er lei av å høre "Har du anoreksia?" eller "Nå må du spise mere da.." ol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Ikke vondt ment eller noe.. men er ikke du sykelig tynn da? Selv er jeg 161/46 og synes jeg er kjempetynn. prøver å gå opp i vekt. Kan tenke meg du er lei av å høre "Har du anoreksia?" eller "Nå må du spise mere da.." ol

Eller mente du med "jeg har ikke pupper da" som i at du er gutt? For unge gutter er vel ofte høye og tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Ikke vondt ment eller noe.. men er ikke du sykelig tynn da? Selv er jeg 161/46 og synes jeg er kjempetynn. prøver å gå opp i vekt. Kan tenke meg du er lei av å høre "Har du anoreksia?" eller "Nå må du spise mere da.." ol

Selv er jeg 166 cm og 48 kg. Ser absolutt ikke sykelig tynn ut, og har aldri fått slike kommentarer heller. Det er så forskjellig fra person til person, så ikke dra alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yoghurt

Jeg er 173 cm og veier 56,6 kilo. Veide meg forige uke, min mor nekter å ha vekt i huset, så jeg oppdaget at søskenbarnet mitt hadde en vekt når jeg drev med husvasking for henne, første gang på lenge at jeg visste hvor mye jeg veide, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er ca 1.65 og veier 55 tror jeg. jeg veide 65 for et år siden, da jeg begynte som instruktør på sats. slutta med ppilla, gikk ned 6 kg. Har blitt tynn i det siste, gått ned mange str, bruker nå xs og 26-28 i buksestr., før var jeg 38 på hennes og medium. trener ca 10 timer uken med styrke og kondis, samt spiser endel sunt. ikke drukket noe alkohol før denne helgen som var, driker ikke brus. spiser litt godteri men tar også karboblokkpiller og CLA.. hva pleier tynne jenter å veie uten å trene? altså muskler i forhold til fett? tror det er mest muskler på denne kropppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...