Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

166, 58. Vaker omkring der, og det er passe. Troooor det er litt muskler, ser mange her som veier mye mindre i i forhold til høyden enn meg, men jeg blir seriøst skrapa dersom jeg veier mindre enn 56-57, og jeg er faktisk blant de tynneste jeg ser rundt meg både privat og på jobb, så jeg synes det er rart det jeg leser her...! Men mange av de som føler de veier for mye skriver kanskje ikke...

Går jeg over 59 blir jeg dessverre blubbete i trynet, hvis ikke så kunne jeg gjerne veid både 60 og 63!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

166, 58. Vaker omkring der, og det er passe. Troooor det er litt muskler, ser mange her som veier mye mindre i i forhold til høyden enn meg, men jeg blir seriøst skrapa dersom jeg veier mindre enn 56-57, og jeg er faktisk blant de tynneste jeg ser rundt meg både privat og på jobb, så jeg synes det er rart det jeg leser her...! Men mange av de som føler de veier for mye skriver kanskje ikke...

Går jeg over 59 blir jeg dessverre blubbete i trynet, hvis ikke så kunne jeg gjerne veid både 60 og 63!

Du ser skrapa ut under 57, men blubbete over 59? :klo:

Du har altså berre 2-3 kilo frå skrapa til blubbete? Det trur eg ikkje heilt på, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du ser skrapa ut under 57, men blubbete over 59? :klo:

Du har altså berre 2-3 kilo frå skrapa til blubbete? Det trur eg ikkje heilt på, altså...

Nei det skjønner jeg at høres rart ut, og det er sikkert bare jeg som ser det, men jeg ser det VELDIG godt. Det skjer noe med hakepartiet mitt. Konturen av kjevebenet blir akutt mindre tydelig når jeg passerer 58-59. Samme skjer når jeg blir forkjøla, kan hende jeg har noen mandler som burde taes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...