Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke problematisk å finne klær som passer? Jeg er et par cm høyere enn deg og åtte kilo tyngre. Bruker str 34-36 eller XS og S i klær. Dersom jeg hadde tatt av åtte kilo, ville jeg ha sett fæl ut. Når jeg veier 63 kilo, er hoftebeina utstikkende, brystbeina og ribbeina synes gjennom klærne.

Tja, ikke nå lenger, for det lages flere bukser med ekstra beinlengde. Men klart, noen ganger kræsjer det fullstendig. Har alt for lange lemmer, og det blir jo helt feil i forhold til bredden...men, jeg klager ikke...Synes faktisk ikke jeg har lov til det.....Alt for mange der ute som sliter både den ene veien og den andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 og veier 76 kg, kunne godt tenkt meg å ned til 70kg, men er ingen hast... Trener,og spiser sunt.. så kroppen må vel bare tsabilisere seg etter å ha vært oppe i 150kg i mange år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Du er sikkert kjempefin. Jeg er like høy og veier noen kilo mer, men ser ikke så aller verst ut om jeg må si det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja. Da får Saeria komme å redde dagen til de som synes alle er så tynne (og flotte?). ;)

Jeg er 1,60 høy og veier 64 kilo. Noe fett og en del muskler.

Synes ikke du hadde så mange kilo å skryte av heller - ser veldig riktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca. 169-170 cm. høy og veier 59-60 kg.

Lå i noen år på rundt 64 kg., men da jeg giftet meg i fjor bestemte jeg meg for å ta av noen kg. til bryllupet. Jeg tok av 7 kg. og var veldig fornøyd med meg selv, men i de 2 siste ukene før bryllupet var jeg SKIKKELIG stresset (eksamener + bryllupsnerver) og raste ned 3 kg. til og var nede i 54 kg. Det var IKKE fint på meg! Har veldig liten overkropp og kraftige lår/rumpe, så da jeg var så tynn stakk både brystben og ribben ut. MEN - det varierer jo veldig fra person til person hvordan h*n kler vekten.

Min idealvekt vil jeg si er 57-58 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathena

Jeg er 1.72 og veier 70 kg., men jeg vil ned til 60 og det er det prosjektet jeg begynte med på mandag! :)

Endret av Cathena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg er 180 høy og veier 69 kilo.

Bruker str 40-42 i klær.

Er fornøyd med det. Har brukt lang tid på å å det målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

1,60m, 52kg ved siste veiing. Går nok ned til under 50 i løpet av sykkelsesongen, og dei kiloa skal ikkje på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...