Gå til innhold

Hva er din vekt og høyde?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg synes nok at det blir voldsomt å veie over 60 kg dersom man er ca. 170 cm høy. Trivselsvekten bør ikke bli for trivelig. :)

Unnskyld meg men er du klar over hva du sier? 60 kilo på 170 cm tilsvarer en bmi på 20,7! Normalområdet er 20-25 (selv om det er individuelle hensyn å ta)

Å påstå at en bmi som nesten er _under_normalområdet er for mye er jo helt på jordet. Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 1.83 og veier rundt 72.

Vil ned litt, men er ikke så opptatt av vektnåla og BMI - det er heller målet rundt hoftene jeg er besatt av. Synes for all del ikke jeg er tjukk, men fettfordelingen på kroppen er så ujevn at det ser uproporsjonert ut.

Enig med andre som sier vekt/høyde er et dårlig mål. To personer med samme BMI kan se fullstendig forskjellige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

157 /51.

Har en del fett rundt mage område, som jeg ville gjerne bli kvitt, men alt for tynne armer og legger. Ville også ønske å være litt høyre! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34kg?? må jo ha en sykdom eller noe? lykke til med vektøkniga hvertfall tror det trengs.

186/82 plan er 80 men når jeg ikke gjør noe for det så blir det sånn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
34kg?? må jo ha en sykdom eller noe? lykke til med vektøkniga hvertfall tror det trengs.

186/82 plan er 80 men når jeg ikke gjør noe for det så blir det sånn:P

nei, har ikke det.. har bare en syk forbrenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
34kg?? må jo ha en sykdom eller noe? lykke til med vektøkniga hvertfall tror det trengs.

186/82 plan er 80 men når jeg ikke gjør noe for det så blir det sånn:P

Min magre sønn på elleve er 145 cm og veier det sammen. Han er omentrent bare skinn og bein. Jeg tror 1.65 og 34 kilo er teknisk umulig. Det er jo mindre enn det hden veier, omentrent. :glise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

168/74 .....og tro det eller ei, jeg er fornøyd med meg selv sånn jeg er!

For to år siden veide jeg 106 kilo, så jeg er veldig fornøyd med å nå komme inn i str 40/42....

Jeg har selvfølgelig former, og burde ideelt sett veid 10 kilo mindre, men kroppen min vil ikke være under 70 kilo. Kommer ned på 68, men det kommer alltid på igjen litt. Så jeg er veldig glad for at jeg ikke veier over 100 lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

170 høy, veier ca 80 kg . Har ganske tung benbygning og en del muskler heldigvis, (trener mye og spiser ganske sundt) så alle kiloene er ikke bare fett:) Men kiloene er flott fordelt, med rumpe, smal midje og pupper:D Sambo synes jeg er sexy og jeg synes jeg er sexy:) Hva vekten sier er egentlig irelevant, midjemålet er under 80, så ingen fare der:) Min idealvekt er vel på 75 kg, vil ikke for noe i verden miste kurvene mine:)

Vær stolte av dere selv jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...