Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Smurfen kom opp til oss klokka halv 7 og da hadde han så vondt i det ene kneet at han ikke fikk sove mer. Stakkars liten, han vokser sånn for tiden at det må jo kjennes. Nå sitter han i sofan og har fått en smeltetablett så får vi se om smerten forsvinner.

Minstemann har enda ikke vært oppe og spist, men de kommer vel snart. Det er bra da. Sove fra før halv 9 i går kveld til nå uten mat :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har virkelig vært heldige med begge to når det gjelder sovingen som baby. Med storebror fikk vi igjen det da han ble tre år. Da begynte han å komme opp x antall ganger på kvelden og har fortsatt med det i snart ett år. Det er nesten verre enn at han ikke sover som baby.

Ser de følger det samme søvnmønsteret. De gode og lange duppene har blitt til cowboystrekker på 15 minutter til maks en time. Det er ganske slitsomt, men siden han sover hele natta klager jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen har fortsatt vondt i kneet. Lurer sånn på hva det er. Han går som en gammel gubbe, og selv om vi har prøvd å avlede han med lek idag har det vært mye klaging på vondtene. Det kan jo være voksesmerter, men jeg trodde de var mer gjeldene på kveldene og ikke så lang periode av gangen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Er det bare knærne han har vondt i eller bena generelt?

Høres ut som voksesmerter, samboern fortalte at da han var yngre vokste han 13cm fra begynnelsen av juni til 1 august, og det er myyyye... Ikke rart han var nesten sengeliggende hele sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer til å kontakte fastlegen om det ikke blir bedre til mandag. Vi snakka med legevakten idag, men de mener og det er voksesmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Vi kommer til å kontakte fastlegen om det ikke blir bedre til mandag. Vi snakka med legevakten idag, men de mener og det er voksesmerter.

Mhmm.. håper uansett at det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, for det kan ikke være noe særlig å ha det sånn. Han fikk en smeltetablett i 22.30 tiden og da sovna han endelig. Lille gutten min :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje krampe og/eller voksesmerter. Eldste tantebarnet mitt var utrolig plaga med det, men det hjalp når vi masserte føttene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt sommerhus i Danmark for ferien neste år. Det kommer til å bli å gøy. Dra på ferie med en på 4,5 år og en på nesten 15 mnd :hoppe: Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det høres kjekt ut, vi har også snakket om å gjøre det til neste år, mannen som har så lyst :) Får se hva det blir til, kanskje jeg treffer på deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er superherlig med feriehus. Da slapper vi virkelig av. Men det er jo et hav av hus å velge mellom. Og ulempen for oss er jo at vi må kjøre halve Norge for å komme oss dit. Men det får vel gå det. Lurer mest på hvordan det går med lillemann, men satser på at han sover masse, og med mange stopp og en overnatting går det vel så det griner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til et feriehus i Danmark om to uker! Gelder meg masse. Vi skal være en liten uke på hytta på Sørlandet først, også tar vi båten over fra Kristiansand. Tar rundt 3 1/2 time, så da blir ikke bilturen så lang :)

Leit med disse smertene til smurfen. Ville gjort som deg og kontaktet lege i morgen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer å høre fra Niennah. Superspennende dette. Håper virkelig at fødselen går på skinner og at hun får en fin opplevelse.

Og hvem vet? Kanskje er snuppa her allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...