monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14661 Del Skrevet 2. mars 2008 Vi koser oss med kakao til frokosten idag. Og grovbrød med ovnsbakt leverpostei Føler meg såååå sunn siden brød og pålegg veier opp for kakao Gutta er igang med å lage meiseboller. Vi har funnet fram masse melkekartonger som vi har skåret i passe store "skåler" og nå står de og blander fuglefrø i smeltet fett. Den ene mer ivrig enn den andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. mars 2008 #14662 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres ut som en koselig morgen Selvfølgelig veier sunt pålegg opp for kakao Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. mars 2008 #14663 Del Skrevet 2. mars 2008 idag trodde jeg vi kom til å miste smurfen Vi var på hytta til mamma og pappa og han hadde lurt til seg en karamell. Plutselig lå han forover i en stol og bare brakk seg. Jeg aner ikke hva jeg tenkte, men jeg fikk han over armlenet med hodet ned og slo han tre ganger hardt i ryggen. Plutselig kom karamellen ut som et skudd og han bare gispa etter pusten. Mamma kom med vann til han og han ble så redd stakkars. Jeg tenkte ikke, handla bare på instinkt, men når det gikk opp for meg hva som kunne ha skjedd begynte virkelig hormonene og følelsene å melde seg Oi, leser litt bakover her. For en skummel opplevelse! Godt det gikk bra, og at du reagerte raskt! Best å ikke tenke på hva som kunne ha skjedd tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14664 Del Skrevet 2. mars 2008 Var sikker på at jeg kom til å drømme om gårsdagens hendelse på hytta, men det gjorde jeg ikke. Istdet hadde vi kvinnelandslaget på ski på overnatting i natt. Og lagleder, eller noe sånt, dro med seg en diger bøtte over til naboen for å samle opp kutiss. Det skulle han bruke i dopingkontroll :dåne: Og maken til merkelig, arrogant og heslig lagleder :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14665 Del Skrevet 2. mars 2008 Nå har vi malt andre strøket i gangen - alle tre. Smurfen ville være med til å begynne med, men gikk fort lei Gubben er fortsatt sjokkert over at jeg ville hjelpe til Nå skal vi ta ut framskapet og det gamle klesskapet til smurfen som står der og sette inn det nye garderobeskapet vårt. Gleder meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14666 Del Skrevet 2. mars 2008 Har prøvd å kvistlakke litt, men det ble litt i sterkeste laget kjente jeg. Så det blir mannearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14667 Del Skrevet 2. mars 2008 Vi skal ha oksesteik idag, men noen har glemt å fortelle meg at vi ikke har poteter Nå skal jeg sende gubben til noen naboer for å låne poteter. Pokkers mannfolk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. mars 2008 #14668 Del Skrevet 2. mars 2008 Var sikker på at jeg kom til å drømme om gårsdagens hendelse på hytta, men det gjorde jeg ikke. Istdet hadde vi kvinnelandslaget på ski på overnatting i natt. Og lagleder, eller noe sånt, dro med seg en diger bøtte over til naboen for å samle opp kutiss. Det skulle han bruke i dopingkontroll :dåne: Og maken til merkelig, arrogant og heslig lagleder :dåne: For en drøm! Kos dere med oksesteik i dag da, det hørtes nydelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14669 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, noen av drømmene tar virkelig av for tiden Steika har stått i ovnen i over to timer, smurfen har sittet i bløt i balja si nesten like lenge, men nekter å stå opp Nå har jeg satt på poteter og grønnsaker. Og mannen monterer garderobeskap. Tenker den steika får noen minutter til jeg - på høyere varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. mars 2008 #14670 Del Skrevet 2. mars 2008 Oksesteik er godt, kos dere med middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. mars 2008 #14671 Del Skrevet 2. mars 2008 Huttetu, for en opplevelse med smurfen Godt at alt gikk bra!! Kos dere med deilig middag! Minnet meg på at kanskje jeg burde komme i gang med middag og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14672 Del Skrevet 2. mars 2008 Idag er en sånn dag jeg ikke burde vært hjemme. Jeg blir både og for den minste ting Som følge av oppussinga av gangen ser det ut som en dass overalt og jeg blir stressa....Jeg som ikke skal gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 2. mars 2008 #14673 Del Skrevet 2. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14674 Del Skrevet 2. mars 2008 Takk Tror jeg skal ta med meg lillebror og skranglebekkenet og finne senga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2008 #14675 Del Skrevet 2. mars 2008 Idag er en sånn dag jeg ikke burde vært hjemme. Jeg blir både og for den minste ting Som følge av oppussinga av gangen ser det ut som en dass overalt og jeg blir stressa....Jeg som ikke skal gjøre noe Sånn har dagen min også vært bortsett fra at vi ikke pusser opp..... Så jeg forstår deg godt Håper morgendagen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14676 Del Skrevet 2. mars 2008 Håper jeg og. Jeg får jo helt hodepine av å være så irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14677 Del Skrevet 3. mars 2008 Magebilde uke 32+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14678 Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen! Det har snødd i natt I går da vi la oss var det en liten cm eller så. Idag ser det sånn ut, og det snør enda. Det er jammen ikke langt fra vår til vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. mars 2008 #14679 Del Skrevet 3. mars 2008 Fiiiiine magen. :rødme: :snø: Her finnes det ikke snøfilla igjen. Men vi har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14680 Del Skrevet 3. mars 2008 Da har jeg fortært frokost. Jeg fikk nesten ikke sove i natt så jeg har ligget lenge og vært sulten. To skiver ristet brød og en halv boks kirsebæryoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå