Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag var jeg våken tidlig. Kjørte guttaboys til bhg og jobb og nå har jeg spist frokost. To rundstykker med rekesalat og leverpostei (ja, ikke blandet da :ler: ), et glass melk og et påskemarsipanegg til dessert :sjenert:

Nå sitter jeg og lurer på om jeg kanskje skal vente til mandag med å dra på akupunktur igjen. Bekkenet føles mye bedre så jeg tror kanskje det holder med en gang pr uke nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duppa noen minutter på sofan. Deilig. Skulle egentlig lese, men da jeg begynte å lese samme setningen x antall ganger var det på tide å slappe av litt :ler: Bare en halv time da, for så ringte gubben.

Skrevet

Den der pokkers tickeren henger idag og....31+6 idag.

Skrevet

Innom å ønsker riktig god fredag og god helg. :klem:

Skrevet
Da han kom opp og så at døra var blitt hvit ble han så rasende at han raserte rommet sitt :dåne:

:hoho: Hva i all verden...

Gangen blir jo knallfin! :klappe:

Det er utrolig hva litt maling gjør!

Kanskje du bare kan friske opp den hvite veggen til Smurfen

med stæsj han kan velge selv fra Wallies?

Det blir jo rå lekkert! :Nikke:

Skrevet

KJempefin gang ja monja!!! Jeg blir såååå misunnelig...kunne tenke meg å friske opp gangen vår jeg også..den er skikkelig grå, mørk og trist...

Skrevet

Ja, dette blir kjempefint! :-D

Vi pusset opp gangen i fjor, så det er heldigvis unnagjort her i huset. Men vi har to stygge bad (ett fra 70-tallet og ett fra 80-tallet) som jeg mer enn gjerne skulle gjort noe med. Forløpig er det for dyrt for oss, så vi må bare leve med dem inntil videre. Sukk.. :sukk:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Synes jeg ser blandingen av rekesalat og leverpostei :ler:

Ønsker deg en god helg. :klemmer: Planer for helgen?

Skrevet (endret)

Dessert etter frokost? ;)

Men nå fikk jeg lyst på påskemarsipanegg.

Endret av Midnattsol
Skrevet

Jeg fikk også lyst på påskemarsipanegg!

Tickeren din viser riktig hos meg. De er visst litt i ulage om dagen....

Skrevet
:hoho: Hva i all verden...

Gangen blir jo knallfin! :klappe:

Det er utrolig hva litt maling gjør!

Kanskje du bare kan friske opp den hvite veggen til Smurfen

med stæsj han kan velge selv fra Wallies?

Det blir jo rå lekkert! :Nikke:

Han er en ung herremann full av meninger den lille smurfen min. Han har nok fått litt i overkant mange gener fra mamma'n sin :ler:

Har vært inne på tanken om Wallies. Jeg skal la han se sammen med meg.

KJempefin gang ja monja!!! Jeg blir såååå misunnelig...kunne tenke meg å friske opp gangen vår jeg også..den er skikkelig grå, mørk og trist...

Utrolig hva litt maling gjør. Idag får vi i tillegg et nytt garderobeskap som vi skal sette inn der istedet for alt rotet som er der nå. Det kommer til å bli så flott til slutt. Men vi må ut å kjøpe mer maling i morgen og, for det er ikke nok til å komme rundt.

Ja, dette blir kjempefint! :-D

Vi pusset opp gangen i fjor, så det er heldigvis unnagjort her i huset. Men vi har to stygge bad (ett fra 70-tallet og ett fra 80-tallet) som jeg mer enn gjerne skulle gjort noe med. Forløpig er det for dyrt for oss, så vi må bare leve med dem inntil videre. Sukk.. :sukk:

Vi hadde bad fra 80 tallet da vi flytta hit. Knøttlite, lekkert orange gulv og grønne vegger *angst* I tillegg var det kun en dusj på veggen og en enkel vask. Skikkelig herligt. Nå er det kommet panel på veggene der og - som skal males hvite, vi har lagt nytt grått belegg, lagt hvite fliser bak dusjkabinettet og fått inn litt innredning. Mye bedre. Vi har og satt inn et lite vindu, for det fantes ikke da vi flytta hit.

Synes jeg ser blandingen av rekesalat og leverpostei :ler:

Ønsker deg en god helg. :klemmer: Planer for helgen?

Uh, for en herlig blanding :ler:

Ingen planer for helgen. Det har snødd en del idag, så nå er ikke plena grønn lenger, så det spørs om det blir en tur eller fire ut iallefall. Kanskje grille pølser i fjæra om temp og vær holder seg. Vi får se.

Dessert etter frokost? ;)

Men nå fikk jeg lyst på påskemarsipanegg.

Dessert etter frokost er et must ;):ler:

Jeg fikk også lyst på påskemarsipanegg!

Tickeren din viser riktig hos meg. De er visst litt i ulage om dagen....

Ja, de er visst ikke helt i form. Nuvel, vi har vel en viss oversikt likevel? De viser forresten riktig hos alle nå så kanskje de bare trenger litt tid til å våkne? :ler:

Skrevet

Har visst blundet på sofan for andre gang idag.

Nå er mannen ferdig på jobb. Han skal handle litt og hente skap og barn så er det helg her i heimen og :hoppe:

Neste uke skal han jobbe bare mandag - onsdag.

Skrevet
Så koselig med litt hjemmetid med mannen :tommelsmil:

Ja, det skal blir herlig. Det er planleggingsdag i bhg på torsdag så da tok han feriedag både torsdag og fredag. Herlig :hjerte:

Skrevet

Har du sjekket at du står på riktig tidssone hos families.com? Jeg hadde stadig trøbbel med at tickeren ikke fulgte datoen..og da var det grunnet tidsforskjellen med USA...

Skrevet

Vi spiser middag...eller, smurfen spiser middag. Kylling tandoori. Han er igang med porsjon nummer tre :dåne:

Skrevet

Ikke tvil om hva som er favoritten hans for tiden :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet
Vi spiser middag...eller, smurfen spiser middag. Kylling tandoori. Han er igang med porsjon nummer tre :dåne:

:fnise:

Kos dere videre av fredagskvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...