Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14541 Del Skrevet 25. februar 2008 Du får ringe Thomas & Harald, de fikk jo god erfaring med elektriske rullestoler her en fredag. Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14542 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Du får ringe Thomas & Harald, de fikk jo god erfaring med elektriske rullestoler her en fredag. Kjipt å bo 6-7 timers kjøring fra IKEA... *snurt* Vi bor jo "bare" tre timer unna, men det kan jammen være langt nok det. Jeg tror vi må stemme for IKEA lenger nord. Alle kommuner bør ha IKEA Endret 26. februar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14543 Del Skrevet 26. februar 2008 Tickeren min henger igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14544 Del Skrevet 26. februar 2008 God morgen! Jeg kjørte gutta idag og jeg. Så kom jeg hjem klokka 8, og har nå slukt en god frokost. Var litt sulten ja Men jeg skal ikke være hjemme lenger enn til klokka kvart over 10. Da skal jeg til byen igjen og møte mannen. Vi skal skrive under på refinansieringa av huslånet klokka 11. Så skal jeg ha akupunktur etter det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14545 Del Skrevet 26. februar 2008 Første baby i mars - april klubben på KG er født i natt. Capricorn har fått ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 26. februar 2008 #14546 Del Skrevet 26. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 26. februar 2008 #14547 Del Skrevet 26. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #14548 Del Skrevet 26. februar 2008 Første baby i mars - april klubben på KG er født i natt. Capricorn har fått ei lita jente Akkurat det gjør meg litt stressa! Nå hadde hun riktignok termin nesten tre uker før meg da. Men jeg har ikke tenkt å føde om under tre uker! Ser du har fått deg ny ticker De andre driver og henger seg opp hele tida. Min er vrang i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14549 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er veeeeldig klar for å føde tre uker før termin - tror jeg Fikk akupunktur idag. heeeeerlig. Bekkenet ble så og si smertefritt etterpå Men det varte helt til jeg måtte slepe med meg en überhysterisk og rabiat smurf ut fra barnehagen i ettermiddag. Han skulle nemlig IKKE hjem fra barnehagen. Du verden for et hylekor. Jeg trodde nesten han skulle gråte seg bort. Ikke fikk jeg festa han skikkelig i bilstolen heller, men da vi kom fram til gubbens arbeidsplass hjalp han meg med den saken. Herrefred så mye krefter i en liten treåring :dåne: Tvillinger har jaggu vært tingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. februar 2008 #14550 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er veeeeldig klar for å føde tre uker før termin - tror jeg Fikk akupunktur idag. heeeeerlig. Bekkenet ble så og si smertefritt etterpå Men det varte helt til jeg måtte slepe med meg en überhysterisk og rabiat smurf ut fra barnehagen i ettermiddag. Han skulle nemlig IKKE hjem fra barnehagen. Du verden for et hylekor. Jeg trodde nesten han skulle gråte seg bort. Ikke fikk jeg festa han skikkelig i bilstolen heller, men da vi kom fram til gubbens arbeidsplass hjalp han meg med den saken. Herrefred så mye krefter i en liten treåring :dåne: Tvillinger har jaggu vært tingen.... Ja det er utrolig hvor mye lyd og krefter en liten 3åring kan ha Som en veninne sa her om dagen, til en nyfødt på 3 uker. Lungene på denne gutten er iallefall i orden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14551 Del Skrevet 26. februar 2008 Inspirert av Malous puddelrock mimring begynner jeg og. med Bon Jovi og Joey Tempest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. februar 2008 #14552 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal på IKEA imorgen jeg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14553 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal på IKEA imorgen jeg ja... Jada, jada....bare gni det inn du Hva skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2008 #14554 Del Skrevet 26. februar 2008 Så du har tatt over puddelrockmimringen nå. Tror det var en fase, det har i hvertfall roet seg litt igjen nå. Men du, Gene Simmons... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14555 Del Skrevet 26. februar 2008 Så du har tatt over puddelrockmimringen nå. Tror det var en fase, det har i hvertfall roet seg litt igjen nå. Men du, Gene Simmons... Han er nok bedre med trynet fullt av maling....jeg kunne gjerne blitt nummer firetusenogetellerannet på den lista ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #14556 Del Skrevet 27. februar 2008 Idag er smurfen hjemme sammen med meg. Han ville ikke i barnehagen - han som ikke skulle hjem i går :dåne: Så idag blir det hjemmedag. Vi skal på nærbutikken når den åpner klokka 10 og etter det får jeg ei venninne på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2008 #14557 Del Skrevet 27. februar 2008 Kos dåke heime! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #14558 Del Skrevet 27. februar 2008 Sitter og leser litt om fødevadelinga. Kan jo ha skjedd noen forandringer på 4 år Men jeg fant iallefall ut en ting som jeg lurte på da: - Ved fostervannsavgang. Dersom hodet til barnet ikke var festet sist du var på svangerskapskontroll, bør du legge deg ned. I slike tilfeller sender vi ambulanse som henter deg hjemme. Dersom hodet er festet kan dere komme i privatbil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #14559 Del Skrevet 27. februar 2008 Har en sånn merkelig følelse i kroppen idag. Føler meg på en måte helt nummen, litt sånn utenfor meg selv på en måte. Blir fort svimmel og uvel kjenner jeg.... Har mest lyst til å høre om mannen kan komme hjem for det er skikkelig ekkelt.... Men han er opptatt en stund til iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 27. februar 2008 #14560 Del Skrevet 27. februar 2008 Ettersom du har nevnt svangerskapsforgiftning... kan ikke du være så snill og ringe føden og høre hva de har å si. Jeg får vondt inni meg og blir sånn småredd. Hvis du blir svimmel og uvel kan det tyde på at blodtrykket er veldig høyt. Please? Vil de at du skal komme inn så henter jeg deg jeg altså hvis det kan hjelpe! (Men kan ikke kjøre deg hjem igjen for jeg har fri etter 12 i dag, - skal reise i begravelse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå