Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

I går ble det faktisk tid for litt :humpe::mrgreen:

Men det var ikke noe å glise av egentlig, for det var bare ekkelt. Jeg tror livmorhalsen min har kommet for langt ned, for den var iallefall bare i veien *auauau*

*detaljer, detaljer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det var ikke noe å glise av egentlig, for det var bare ekkelt. Jeg tror livmorhalsen min har kommet for langt ned, for den var iallefall bare i veien *auauau*

*detaljer, detaljer*

Måtte bare le litt av måten du skrev det på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Her er det bare vi voksne som er oppe. Vi våkna egentlig for tidlig idag, klokka 7, men har ligget og kost med magen, snakka masse sammen og bare hatt det så koselig før vi sto opp halv 9. Smurfen sover enda :dåne:

Deillig å ha gutta hjemme på vinterferie, selv om det med 3 plussgrader og sur vind og regn ikke minner mye om vinter. Mannen har fri idag og i morgen. Smurfen har fri til og med onsdag. Det tror jeg egentlig er passende for han det. Greit å få løpe ut litt energi igjen før det blir ny helg.

Men vi koser oss da....vafler til frokost idag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal vi på NAV. Jada, vi prøver igjen og håper på at de ikke avbestiller timen idag også. Papirene er sånn halvveis fyllt ut og det er ikke så mye vi lurer på egentlig. Bare plasseringen av x antall datoer.

tyyybnnnnnnnnnoooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mms ss s s s sssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa¨¨¨¨¨¨poo

oooooooooolpppppokoojnhbbccccchgygyyyggddddd

(et lite kunstnerisk uttrykk fra smurfen :fnise: )

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEilig med vinterferie!

Jeg våknet kl 4 og fikk ikke sove...nå er jeg drittrøtt. itter også, for jeg må hjem i lunsjen og hente lommeboken min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*detaljer, detaljer*

Så det blir ikke til at jeg maser om mer :humpe: i dette svangerskapet iallefall :sur:

*fnis*

Kan jo ta det litt rolig da vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kom oss omsider på NAV idag. Fikk masse forklaringer og nå kommer vi iallefall gjennom den første labyrinten med tanke på permisjonen. Så da blir det 100% dekning, 100% perm på meg til og med 31. august. Så deler vi 50/50 med annenhver uke fra 1. september til og med 31. desember. Så skal mannen ha 100% perm fra og med 1. januar til permisjonens slutt den 22. mars. Vi har og klart å utvide permisjonen med 6 uker ved bruk av ferieuker. Jeg skal ha fire uker i mnd skiftet juni/juli og ei uke i september. Gubben skal og ha ei uke i september. Men for et puslespill :dåne:

Etter NAV dro vi til bassenget. Gubben og smurfen fikk plasket og kost seg nesten en time mens jeg satt og så på. Morsomt for dem det :D

Nå har jeg nettopp kommet hjem. Har vært på restaurant. Har feira 20 års jubileum for en kollega av meg idag. Det var meg, henne (hun er en av teamlederne på jobben vår), de to andre teamlederne, to av sjefene våre og en annen kollega. Så jeg følte meg på en måte litt "utvalgt" av de 20 som ikke fikk være med :sjenert: Koselig var det. Deilig mat, masse koselig snakk og vips hadde det gått tre timer :dåne:

Nå er det Farmen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...