monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14262 Skrevet 13. februar 2008 Jinx: Den er jo mest behagelig å bruke når såpen er stor, men det er ikke noe problem når den blir mindre. Jeg kaster den likevel når det er ca halvparten igjen Linn3c. Koselig at du titter innom
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14263 Skrevet 13. februar 2008 Lillebror turner som bare det nå Han begynner å bli lang i beina, for selv om jeg kjenner rumpa oppe på venstre side kommer sparkene lenger og lenger ned på høyre side.
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14265 Skrevet 13. februar 2008 Gubben har ordna med barnevakt til smurfen i morgen :dåne: Mamma skal ha han fra etter barnehagen i morgen og til mannen er ferdig på jobb på fredag :dåne: :dåne: Jeg og mannen skal ut å spise middag og enten være hjemme alene eller dra på kino. Kommer alt an på bekkenet :dåne:
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14266 Skrevet 13. februar 2008 Gutta er på tur hjem De måtte bare innom posten for å hente en diger pakke klær fra H&M og handle litt på veien hjem.
Midnattsol Skrevet 13. februar 2008 #14267 Skrevet 13. februar 2008 Gubben har ordna med barnevakt til smurfen i morgen :dåne: Mamma skal ha han fra etter barnehagen i morgen og til mannen er ferdig på jobb på fredag :dåne: :dåne: Jeg og mannen skal ut å spise middag og enten være hjemme alene eller dra på kino. Kommer alt an på bekkenet :dåne: Det blir koselig. Valentine-feiring skjønner jeg.
Jinx Skrevet 13. februar 2008 #14268 Skrevet 13. februar 2008 Gubben har ordna med barnevakt til smurfen i morgen :dåne: Mamma skal ha han fra etter barnehagen i morgen og til mannen er ferdig på jobb på fredag :dåne: :dåne: Jeg og mannen skal ut å spise middag og enten være hjemme alene eller dra på kino. Kommer alt an på bekkenet :dåne: Næmmen! Se der ja. Det er mannen sin det! Han svikter aldri Du skal se du får deg et skikkelig nummer også!
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14269 Skrevet 13. februar 2008 Ja, jeg er egentlig ganske så sjokkert over at han kom på det - helt av seg selv. For han bruker jo som sagt tidligere her ikke å markere dagen på noen måte. Men jeg gleder meg
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14270 Skrevet 13. februar 2008 Næmmen! Se der ja. Det er mannen sin det! Han svikter aldri Du skal se du får deg et skikkelig nummer også! Satser på det :juhu:
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14271 Skrevet 13. februar 2008 Har fått den enorme pakken fra H&M. Masse topper til meg og mengder med klær til smurfen. Handla for 2800 kr, men så var det halv pris av rød pris og vips skulle jeg betale bare 734 kroner
jente 79 Skrevet 13. februar 2008 #14272 Skrevet 13. februar 2008 Gubben har ordna med barnevakt til smurfen i morgen :dåne: Mamma skal ha han fra etter barnehagen i morgen og til mannen er ferdig på jobb på fredag :dåne: :dåne: Jeg og mannen skal ut å spise middag og enten være hjemme alene eller dra på kino. Kommer alt an på bekkenet :dåne: Så bra Deilig å få en kveld for dere selv :-D Har fått den enorme pakken fra H&M. Masse topper til meg og mengder med klær til smurfen. Handla for 2800 kr, men så var det halv pris av rød pris og vips skulle jeg betale bare 734 kroner Da er det ålreit å handle. Spesielt når en blir fornøyd :-D
Jinx Skrevet 13. februar 2008 #14273 Skrevet 13. februar 2008 Å der har du fått lurt meg inn på HM gitt...
Gjest imli Skrevet 13. februar 2008 #14274 Skrevet 13. februar 2008 Høres koselig ut med voksen-kveld i morgen, da. Får stole på at bekkenet er snilt! Tenkte jeg kanskje skulle finne på noe til mannen, men han hater valentinsdag så jeg tror jeg dropper det Får overraske ham med å ta initiativ til litt , han blir nok mer glad for det Når de sover, er det bare å sette seg til rette, vet du Handling, ja, tror vi må begynne med det her snart også. Jeg trenger nye klær.. Men er liksom ikke vits i å kjøpe klær nå. Lurer virkelig på hvordan de gamle buksene passer etter at lillebaby er ute...
pondusa Skrevet 13. februar 2008 #14275 Skrevet 13. februar 2008 Hørtes herlig ut med barnefri og ut med mannen. Kos dere skikkelig sammen nå. Her i huset skulle jeg nok gått gravid bestandig, for makan til som det blir da. Etter at vi hadde en latterfull økt da jeg gikk med lillemor, og testet ut alle tenkelige og utenkelige stillinger, har alt bare blitt til glede. Men så har vi jo en hel mnd å ta igjen for, samt "bunkre" opp for en ny mnd uten.
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14277 Skrevet 14. februar 2008 Så bra Deilig å få en kveld for dere selv :-D Da er det ålreit å handle. Spesielt når en blir fornøyd :-D Gleder meg veldig til å få en barnefri kveld. Det blir tredje eller fjerde kvelden uten barn og nå er smurfen 3 1/2 år så det er ikke så ofte det skjer akkurat. Og så må man jo bare nytte ut sjansen da, for når de blir to blir det kanskje ikke så enkelt å få barnevakt. Jeg liker å handle når det er så billig ja. Nå har smurfen klær til neste vinter - inkl. uteklær. Kjekt med sånne tilbud. Til og med mannen synes det er greit å handle da Og så er det greit å kjøpe til den som er størst, for det blir vel en del arveklær på den minste. Enn så lenge..... Å der har du fått lurt meg inn på HM gitt... Huff da Høres koselig ut med voksen-kveld i morgen, da. Får stole på at bekkenet er snilt! Tenkte jeg kanskje skulle finne på noe til mannen, men han hater valentinsdag så jeg tror jeg dropper det Får overraske ham med å ta initiativ til litt , han blir nok mer glad for det Når de sover, er det bare å sette seg til rette, vet du Handling, ja, tror vi må begynne med det her snart også. Jeg trenger nye klær.. Men er liksom ikke vits i å kjøpe klær nå. Lurer virkelig på hvordan de gamle buksene passer etter at lillebaby er ute... Tenker mannen din blir glad om han får tilbydd litt i kveld Tror nok det er mange som får det tilbudet idag. Jeg tror nok bekkent mitt - og meg - er klar for litt i kveld og
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14278 Skrevet 14. februar 2008 Hørtes herlig ut med barnefri og ut med mannen. Kos dere skikkelig sammen nå. Her i huset skulle jeg nok gått gravid bestandig, for makan til som det blir da. Etter at vi hadde en latterfull økt da jeg gikk med lillemor, og testet ut alle tenkelige og utenkelige stillinger, har alt bare blitt til glede. Men så har vi jo en hel mnd å ta igjen for, samt "bunkre" opp for en ny mnd uten. Kanskje en mnd "på" og en mnd "av" hadde vært noe. Jeg er spent på hvordan det går etter denne fødselen jeg. Sist var det vondt og ømt i 8 mnd så da var det tørke du. Håper jo at det ikke blir sånn denne gangen. Så koselig gjort av mannen din da
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14279 Skrevet 14. februar 2008 Idag våkna jeg kvart på 7, av at brøytebilen rasa forbi nede på veien her. Jadda, jeg kom meg opp (og bekkenet et så og si smertefritt ) og fikk ordna meg litt, satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin. Så effektiv på morgenkvisten. Mannen ringte og det hadde gått bra å levere smurfen i bhg idag. Så glad gutt. I morgen skal han ha fri så da blir det langehelg på han, for han skal ikke i bhg igjen før på torsdagen neste uke. Deilig. I kveld skal han jo sove hos mamma og pappa og da ville mamma ha han sammen med seg i morgen. Blir sikkert koselig for begge det. Men det er og problemer med bilen til mannen. Plutselig hadde den tappet batteriet og nå er den nesten strømløs - til og med når han kjører :klø: Det er så typisk, men han har hatt startvansker siden november så det spørs om det er det som har tatt knekken på batteriet. Ja ja, vi har nå en bil til, så krise blir det ikke, men dyrt blir det. Den må ha nytt sete foran, nytt elektrisk speil på venstre siden, nye glødeplugger og nytt batteri (kanskje) :dåne: Bil er noe pes..... Og som ikke det er nok er han i opptakt til nyresteinsanfall idag. Det er jo sååå lenge siden sist, men idag, ja, da måtte det bli Han skal prøve å forebygge ved å drikke mye så jeg håper han klarer å holde det i sjakk igjen. Det er jo så vondt for han så jeg unner han da virkelig ikke anfall. Det blåser fortsatt godt ute. Selv om jeg fyrer synes jeg det blåser inn overalt i huset. Det er vel bare å kle seg godt og fyre mer da
Linn3c Skrevet 14. februar 2008 #14280 Skrevet 14. februar 2008 Oi, her var det jammen masse aktivitet på morgonkvisten! Så koseleg med barnevakt og aleine-vaksen-tid med mannen! Håpar det går fint med han forresten, eg har aldri verken sett eller opplevd nyresteinsanfall, men har forstått at det gjer vanvittig vondt. Ha ein fantastisk dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå