monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14221 Del Skrevet 12. februar 2008 Her er lysten også på topp. Ja det er nesten litt plagsomt! Skjønner ikke hvordan du holder ut jeg... :rødme: Ikke jeg heller, men det har dessverre vært en del krangel som følge av akkurat det der. Og mistenksomhet fra min side, som sikkert er ubegrunnet hormontull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. februar 2008 #14222 Del Skrevet 12. februar 2008 Ikke jeg heller, men det har dessverre vært en del krangel som følge av akkurat det der. Og mistenksomhet fra min side, som sikkert er ubegrunnet hormontull. Det skjønner jeg godt, egentlig. At det blir litt krangel av sånt. For redselen for å skade ungen er jo helt ubegrunna... Her "sliter" jeg med en mann som vil hver dag... Lysten min er ikke på topp, men hva gjør man vel ikke for husfreden... Her har det blitt nesten hver dag de siste ukene. Men må inrømme det er få av gangene jeg hadde veldig lyst... Er ikke så lett, det der. Man skal liksom være gode mot hverandre samtidig som man må lytte til sin egen kropp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14223 Del Skrevet 12. februar 2008 Sant sant. Det er liksom om å gjøre og møtes på halvveien og det er jo ikke så lett alltid. Jeg har dessuten merka at slimhinnene har forandra seg, for det er tørrere og jeg blir lett sår. Tror det og stopper mannen min litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. februar 2008 #14224 Del Skrevet 12. februar 2008 Godt glidemiddel er tingen, for da blir det ingen Nei fra spøk til alvor. Tror nok det er HELT vanlig at man føler slik jeg. Min mann er også redd for å skade babyen, men etter at jeg tok "sexpraten" med jordmor er han blitt beroliget. Heldigvis!!! Skjønner godt at du tenker som du gjør jeg. Har selv helt absurde tanker innimellom som jeg er sikker på er helt normale i vår hormonverden! Selv om det er svært frustrerende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14225 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg prøver jo å si til han at vi må jo virkelig gjøre det nå, for nå er det jo ikke noen mulighet for å bli gravid så slipper vi å tenke på prevensjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14226 Del Skrevet 12. februar 2008 Skjønner godt at du tenker som du gjør jeg. Har selv helt absurde tanker innimellom som jeg er sikker på er helt normale i vår hormonverden! Selv om det er svært frustrerende.... Jeg gleder meg sånn til å komme ut av denne hormonverdenen jeg er i nå. Jeg har vært så sinna og mistenksom i dette svangerskapet. I begynnelsen var det mest sinne og frustrasjon, men den siste mnd har det bygd seg opp med mistenksomhet, som har endt opp i sjalusi og krangel. Og jeg som aldri har vært sjalu før :dåne: Nå har jeg opplevd det og, og folk som er sjalu til vanlig har det virkelig vondt. Og det er jo vondt for partner å bli beskyldt for både det ene og det andre og det helt uten grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. februar 2008 #14227 Del Skrevet 12. februar 2008 Godt det bare er midlertidig... Har heldigvis sluppet unna de verste hormon trippene selv, men har lett for å ty til tårene når jeg er sliten... Vært verst på jobb da... Ingen helt gundtig kombinasjon det der, godt jeg har noen å gå til Her har vi heldigvis ingen problemer med å Trodde kanskje det ville være et problem på forhånd, men neida. Mannen er akkurat like klar som eller :-D Er nok heller jeg som kan være litt treg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14228 Del Skrevet 12. februar 2008 Tårene sitter løst her og. Mye verre nå enn med førstemann på alle måter. Slitsomt med følelsesmessige berg og dalbaner og - både for meg og han. Men snart er det over..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14229 Del Skrevet 12. februar 2008 For på lørdag er det bare 10 uker igjen Og blir det som med storebror er det bare 7 uker igjen Nå er jeg bare spent på om NAV klarer å få orden på papirmølla før den tid. Det er jo bare 7 uker til permisjon og :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14230 Del Skrevet 12. februar 2008 Lurer på om jeg skal klare 25 000 innlegg før jeg logger av? 25 000 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14231 Del Skrevet 12. februar 2008 Utstyrslista: Vi har: - Kombivogn (Hoco Zaphir) - Vugge - Stellebord (men vi skal ikke bruke det pga plassmangel denne gangen) - Sprinkelseng - Madrass til sprinkelsenga (vurderer å kjøpe ny) - Tynn overmadrass til sprinkelsenga - babydyne 60*80 cm til vugge og vogn - thermopose (ikke aktuell før til vinteren kanskje) - barnedyner 80*100 cm til sprinkelsenga - div. sengetøy i ass. størrelser - masse klær fra str 50 og opp - kjøredresser - babycall - stelleveske (BabyBjörn hardbox som jeg hadde til smurfen) - bleiebøtte (angelcare) - 6 Pampersbleier i str 1 (newborn 2 - 5 kilo) - 2 pk Pampersbleier i str 2 (New Baby Mini 3 - 6 kg) - 1 pk Pampersbleier i str 3 (Active Fit Midi 4 - 9 kg) - amme BH'er - ammeinnlegg - vippestol - bilstol 0 - 13 kg (Akta Graco Logico S) - laken til vugge Vi mangler: - madrass og overmadrass til vugga (har ikke bestemt oss for om vi skal kjøpe en fibermadrass eller skjære til en skummadrass enda) - tisselaken - lammeskinn til vugge/vogn (svigermor kjøper) - gulpekluter (kjøper 10 pk med tøybleier på JYSK. Holder i massevis) - tåteflasker - badebalje - refill til bleiebøtta - brystvortekrem - stelleprodukter Får føye på litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14232 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14233 Del Skrevet 12. februar 2008 Snart Frustrerte Fruer igjen Skal jeg se det nå eller ta opp det tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14234 Del Skrevet 12. februar 2008 Gubben driver og kvistlakker gangen.....Jeg tror jeg tar meg en kjapp tur i dusjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14235 Del Skrevet 12. februar 2008 25 000 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. februar 2008 #14236 Del Skrevet 12. februar 2008 Grattis med sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 13. februar 2008 #14237 Del Skrevet 13. februar 2008 Hurra for dagbok igjen! Blogg er ikke noe for denne dråpen! Herlighet, du er jo snart fødeklar du jo, monja - 7 uker til permisjon, det går jo superfort!!! Tenk at lillebror snart melder sin ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. februar 2008 #14238 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14239 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen! Så godt å se deg igjen Dråpevennen Nå er jeg snart klar som et egg - tror jeg....Men han kommer nok snart uansett hva jeg måtte mene I natt har jeg sovet så dårlig. Det blåser så innmari her og jeg har ligget og hørt på det. Vært våken ørten ganger i løpet av natta. I tillegg falt smurfen ut av senga. Gubben gikk opp for å se til han, og smurfen mumla noe om at han ikke slo seg og krabba opp i senga si igjen. Stakkars I morges ble jeg med til byen (vi kjørte en bil hjem i går så da kjørte jeg gutta sånn at mannen får med seg sin bil hjem). Var og innom Rema og kjøpte ferske tebriks som jeg koser meg med til frokost nå. Har satt på oppvaskmaskin, vaskemaskin og har tent i ovnen. Skal bare slappe av idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. februar 2008 #14240 Del Skrevet 13. februar 2008 For en deilig start på dagen..nå fikk jeg også lyst på tebriks!! Ha en flott avslapningsdag Monja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå