Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Malingen har nok blitt mer gravidvennlig med tiden. Nå får man jo vannbasert maling som er nesten løsemiddelfri. Men vi har god tid på oss på barnerommet da....

Barneværelse og andre oppholdsrom for spedbarn bør nok gjennomluftes noe lengre etter oppussing - kanskje bortimot en måned - avhengig av materialvalg, rengjøring og luftemuligheter.

Men det blir nok mannen som kvistlakker og maler i kveld....jeg var ute på gårdsplassen idag, skled på isen og klarer bare såvidt å karre meg over gulvet med hjelp av krykker :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! Idag var det en blid gutt som skulle i bhg.....med sjokoladekake i hånden :ler: Smurfen og mannen bakte kake i går, men så sovna smurfen fra hele kaka på sofan før klokka 19 i går kveld :dåne: Så da la mannen unna et lite stykke til han til idag.

Det er og en mye bedre tone mellom oss to voksne idag. Vi har fått lufta tanker og følelser fra begge hold, blitt enige og det føles bra. Håper bare det varer, for å krangle over filleting i flere dager tar på.

Bekkenet mitt er og bedre. Jeg har klart å stavre meg fra soverommet til stua, og til og med ut med matavfallet, uten krykker. Idag skal jeg ringe føde.pol for å få akupunkturtime og så skal jeg på NAV for å ordne med permisjonspapirer. Det begynner vel å bli på tide :sjenert:

Vi skal og gjøre unna månedshandelen vår idag. Herregud, jeg har den handlelista - 2 A4 sider :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med føde.pol. Den hyggelige jordmor/faren... :ler: Håper det er han som skal sette nålene på meg igjen. Han er skikkelig trivelig og jeg tror jeg må bestille han til fødselen. Vi kommer veldig godt overens. Men det var bare å stikke innom etter NAV så skulle de finne plass til meg. Herlig... Enn å glede seg til akupunktur da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har satt mannen på saken og nå skal han forhøre seg om det er noen andre som kan ta oss inn. Jeg er allerede mer enn sent nok ute med søknad til arbeidsgiveren min :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis fått sendt inn disse papirene nå jeg.

Godt bekkenet ditt føles bedre da, svært så uheldig du har vært da.

Handleliste på 2 A4 sider :hoho: Det blir nok en kjekk handel.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordfar, er det vanlig? Har aldri hørt om...

Tja, om det er vanlig vet jeg ikke. Her har vi en ellr to mannlige jordmødre. Ja, for det heter vel jordmor selv om det er mann? :klø:

Han ene jobba her da smurfen ble født og, men han hadde ikke noe med oss å gjøre da. Litt dumt egentlig for det er en toppers personlighet. Kusina mi hadde han på andre fødsel og hun var storfornøyd med han.

Synes det er litt sprekt at menn velger det yrket jeg. Det er vel ikke mannsdominert akkurat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis fått sendt inn disse papirene nå jeg.

Godt bekkenet ditt føles bedre da, svært så uheldig du har vært da.

Handleliste på 2 A4 sider :hoho: Det blir nok en kjekk handel.

Ha en fin dag :)

Ja, det ble en dugelig handel. 2500 kroner takk. Men nå er masse tørrvarer og middag til og med 12. mars i hus. Så da føyer vi på med ferskvarer og pålegg etterhvert som det går tomt. Føler meg nesten litt teit der jeg går med toppa handlevogn på Rema :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag blir det enkel middag...eller kveldsmat om du vil. Spaghetti og kjøttdeig. Smurfen har spist middag i barnehagen idag så da blir det enkelt. Han vil ha bare spaghetti han da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal forføre mannen til litt :sengekos: i kveld. Han har jo nesten blitt munk siden lillebror flytta inn i magen min. Livredd for så skade den lille :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal forføre mannen til litt :sengekos: i kveld. Han har jo nesten blitt munk siden lillebror flytta inn i magen min. Livredd for så skade den lille :sur:

Nå måtte jeg le litt. :fnise:

Tror det er på tide med en forføring, ja. ;)

Her i gården er det jeg som er mest "redd" for sånt. Sambo lar seg ikke hindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå måtte jeg le litt. :fnise:

Tror det er på tide med en forføring, ja. ;)

Her i gården er det jeg som er mest "redd" for sånt. Sambo lar seg ikke hindre.

Heldiggris....her har det vært :sengekos: TO ganger siden positiv test i midten av august.... :dåne: Og det er 200% økning i forhold til svangerskapet med smurfen. Da var det helt tørke....i 8 mnd før fødselen og 8 mnd etter fødselen.... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Du må jo eksplodere snart.

HAN må jo eksplodere snart!!!!

Ja, jeg holder på å bli gal. Han ordner det nok selv :ler:

Men jeg kjenner det begynner å gå meg på nervene. Sist hadde ikke jeg lyst heller, men nå er lysten fordoblet. Herregud, jeg går på veggen snart :sur:

Fælt så private vi ble her da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lysten også på topp.

Ja det er nesten litt plagsomt! :fnise:

Skjønner ikke hvordan du holder ut jeg... :rødme:

Endret av Jinx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...