Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de er noen skikkelige moroklumper :sukk:

Har bestemt meg for å avlyse timen i dag, men mannen tok med seg urinprøven sånn at den blir levert iallefall. Skulle jeg tatt timen måtte jeg ha vært med dem når de drar nå (vi har bare en bil hjemme idag) og i såfall sitte hos svigermor i tre timer. Og det gidder jeg ikke, for svigermor røyker inne :spy: og jeg kommer til å lukte som en gammel sneip når jeg kommer til legen. Men jeg regner med å bli oppringt om det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute og gått tur. Et par kilometer i godt tempo. Dæven, det var kaldt, men deilig forfriskende på samme tid. Nå blir det morgentur hver dag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som går tur, er bra for det meste det :)

Men kaldt er det jammen her også, brrrrr. Tror jeg må begynne å kle meg litt bedre når jeg skal ut :fnise:

Ha en fin dag monja :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og legger igjen spor. ;)

:klemmer:

Drit i de kjerringene på jobben, de er ikke deg og føler ikke på kroppen det som du gjennomgår. Og mange har en tendens til å huske slike ting som noe det faktisk ikke var, så det er nok ikke så sikkert at de var _SÅ_ kvalme og spydde på jobb.

Kanskje de hadde brekninger et par ganger og i ettertid er det blitt til ei skikkelig spykule.

Kjenner en del sånne kjerringer. Et lite nys også var de sørpe forkjølet i dagesvis. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15+0 :hoppe:

Har vært ganske så urolig i natt. Blåst storm her og da får ikke jeg sove for vinden slår rett i soveromsveggen vår. Men etterhvert fikk jeg da noen timer på øyet. Smurfen og mannen er på jobb og i barnehage og jeg skal slappe av og brodere litt på adventskalenderen til smurfen.

Klokka 13 skal jeg og smurf til mamma. Det blir koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna! Men leser at du har endel plager allerede..Misunner deg ikke, mitt 2. svangerskap var en plage fra ende til slutt..jeg også svimte av og styra lenge med kvalme..HÅPER det blir borte og du kan nyte denne tiden som skla være så fin!!

:klemmer:

Ønsker deg en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, ikke rart du føler deg dårlig med så lave jernverdier, vennen. Skal se det blir bedre når du får i deg tilskudd! :)

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se du merker øyeblikkelig bedring når du får opp ferritin-verdiene. Jeg hadde nede i 7 med lillemor, så hodepine og tretthet kan jeg skrive under på.

Håper ellers dere får en fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare

Smurfen og mannen sover enda :hoppe:

Det er jo egentlig helt utrolig for min lille 3 åring som mer enn gjerne tar mårran klokka 6 :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld etter at jeg hadde lagt meg lå mannen og strøk hånden over magen min - og jammen mener jeg at jeg kjente ørlette bevegelser fra innsiden igjen. Akkurat som en fulgefjær som stryker nedover. Det er så utrolig hver gang jeg kjenner det, for jeg har jo ikke noe håp om at det kommer respons om jeg dytter litt på magen (selv om babyen flytter seg), så derfor er det så herlig å kjenne sånne små bevegelser.

Gleder meg til jeg begynner å få mer kontakt med den lille, men det er vel enda en 3 - 4 uker til det skjer.

Idag var vi oppe klokka 7 :Gjesp:

Nå er mannen og smurfen reist for å besøke svigerfar og kona hans. De passer de 2 årige tvillingene til mannens stesøster så det blir sikkert morsomt for smurfen. Det er ikke så ofte han treffer ste-søskenbarna sine.

Jeg skal brodere mer på kalenderen. Har gode forhåpninger om å bli ferdig til 1. desember nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig en kalender!!

Ja, ikke sant? Jeg er jo helt avkorta når det kommer til husmorting, og håndarbeid er virkelig ikke min gate. Men nå er jeg straks ferdig med snømannen så nå er jeg jammen fornøyd med meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...