Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 #7921 Del Skrevet 21. februar 2006 Uff, saa kjipt med langt sykehusbesok...Det hoertes frustrerende ut. Dere faar slappe av litt i kveld, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7922 Del Skrevet 21. februar 2006 Idag er tydeligvis smurfen frustrert og. Ikke snakk om å sove idag nei. Han som har vært så flink så lenge. Håper han roer seg snart *knalltøff-monja-stenger-ute-hyling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. februar 2006 #7923 Del Skrevet 21. februar 2006 Hallaien! Noe så utrooooooooolig kjedelig som å vente på sykehus, skal man jo lete lenge etter! Det er jo greit nok når man får beskjed underveis om at "beklager, vi har noen her om trenger akutt behandling for ikke å dø", men om det ikke er noen andre pasienter foran en i køen, blir man ikke akkurat blid! Håper mannen din holder seg frisk og rask i alle fall! Og GRATTIS med moderatorstatus! Jeg er helt enig: Glad jeg ikke har dine internettregninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7924 Del Skrevet 21. februar 2006 De er ikke så store de regningene mine da.....sånn omtrent 1500 kr pr mnd ...........men det er kanskje inkludert telefonen det da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #7925 Del Skrevet 21. februar 2006 Her betaler vi drøye 300 pr mnd tror jeg - bredbånd med grei hastighet. Så jeg håper for lommeboka di sin del at det blir bredbånd hos dere snart. Sparer *regne, regne* 1200 kr pr mnd - hvis det er inkl telefonen, så bruker dere vel ikke mer enn 300 på det i måneden sikkert, så da er det jo mulig å spare i hvertfall over 500 i måneden på bredbånd - og det er jo noen tusen i året faktisk! Som sagt, håper det blir det hos dere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7926 Del Skrevet 21. februar 2006 Det håper jeg og, men da er det mer for farten sin skyld. Nuh blir det HC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #7927 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, det er jo farten som er det viktigste da! Jeg vet jo ikke noe om lommeboka di, håper ikke du tok det feil opp - mente bare at det er surt å betale så mye for "så lite". Nå er det HC ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7928 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, jeg er raka fant før hver lønn, så 1000 kroner mindre pr mnd hadde ikke gjort noe nei. Lommeboka mi er ikke akkurat feit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7929 Del Skrevet 21. februar 2006 No går æ å lægg mæ - vorri 5 tima på KG no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #7930 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg skal også ta kvelden nå - altså, ikke legge meg, men logge av! God natt da, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. februar 2006 #7931 Del Skrevet 21. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #7932 Del Skrevet 21. februar 2006 Takk for i dag monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7933 Del Skrevet 21. februar 2006 Og så lenge klarte jeg å holde meg borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. februar 2006 #7934 Del Skrevet 21. februar 2006 Du fikk ikke lagt deg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. februar 2006 #7935 Del Skrevet 21. februar 2006 har 600 kr i mnd i bredbånd vi,... med superhastighet.. hehe.. trur egentlig vi betaler litt mer enn vi kunne ha gjort.. fikk det vi har nå for 1 år siden og tok da bindingstid på 2 år... for å få dne prisen vi har.. men jeg trur det har sunket siden den gang. Ang el-test man kan få en svak testestrek i løpet av hele syklusen sin.. da noen alltid har litt LH i urinen/kroppen. Så det betyr nødvendigvis ikke at lh er på gang.. er det ikke slik at du ikke har brukt piller (eller hormonell prev) siden du ble gravid med torstein.. da er det ikke umulig at du har lh-i kroppen hele tiden.,. tok en test her en gang jeg og.. da fikk jeg null testestrek.. men jeg gikk da på piller... og da skal man jo ikke ha det lh-hormonet i kroppen.. så det er vel natrulig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #7936 Del Skrevet 22. februar 2006 Du har sikkert rett, Ida. Jeg er jo helt blank på dette med EL tester enda jeg. Vi har lagt prøvingen på hylla for et par mnd. Nå skal jeg bare se om jeg har stabil syklus framover. Men kommer sterkere tilbake, så det blir nok 2007 barn på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 22. februar 2006 #7937 Del Skrevet 22. februar 2006 No går æ å lægg mæ - vorri 5 tima på KG no ← Og så lenge klarte jeg å holde meg borte ← Sånn er det når du har blitt avhengig og til og med modde. Når du er her så mye så hadde det nok vært en fordel med bredbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #7938 Del Skrevet 22. februar 2006 God morgen! Lagt prøvinga på hylla ja - er du en av de ivrige i debatten på mamma-forumet ang. baby-fødsler i november/desember du, eller? Håper dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. februar 2006 #7939 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva er problemet med å få baby i november/desember da? Jeg kan selvfølgelig kan se det det er veldig positivt i å få vårbarn, det er ikke det. Det er jo mørkt og trist i november/desember, desember med julestress og barnet blir blant de yngste i sitt kull. Men sånn bortsett i fra det? Jeg vanker ikke særlig mye på mammaforumer... God morgen foressten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2006 #7940 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei Monjamoderator! Er det goey aa moderere?? Haaper du har en fin morgen saa langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå