Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #7781 Del Skrevet 18. februar 2006 ER DET SANT??!!! Det har jeg ikke fått med meg!!! SÅ BRA!!! Kose dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7782 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes så synd på Bjørndalen. Tenk å bli slått så tett innpå målstreken da Men jeg fikk nesten rett da, Kverula, og jeg er fornøyd med sølv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #7783 Del Skrevet 18. februar 2006 Og jeg ble positivt overraska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2006 #7784 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes så synd på Bjørndalen. Tenk å bli slått så tett innpå målstreken da Men jeg fikk nesten rett da, Kverula, og jeg er fornøyd med sølv jeg ← Det så jeg faktisk! Men han hadde jo ingenting å gi, stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7785 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå skal jeg logge av og. Torstein danser for oss nå. Og så griser han med safta si. Han fikk en Imsdalflaske på 0,33 som jeg bytta ut toppa med sportcap på og den ble populær den. Myyyye bedre en tutkopp ja Store gutter drikker ikke av tutkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7786 Del Skrevet 18. februar 2006 Logge av ja.... det var vel for en stund siden det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2006 #7787 Del Skrevet 18. februar 2006 Innom og ønsker deg en god helg også, er her og leser titt og ofte. For det må man jo om en ikke skal sitte og bla i evigheter...her går det unna gitt.. Lukas kasta også tutekoppen sin da han var på Torstein sin alder. De andre gutta på avdelingen hadde sånne ordentlige drikkeflasker så da ville han også...Men vi bruker den iblant altså..for det e rikke alltid mor vil ha sølete sofa.. Morsomt å se alle bildene av Torstein som du legger inn, han er en stor- sjarmør!!! Lykke til i jakten på en lillebor/ søster...og ja, med puling hver dag så vil vel også jeg tro dere skyter blink i neste syklus om da ikke du allerede har gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7788 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for hilsen Kipa! Ja, her går det unna det er sant. Vil du værra med så heng på Nå har vi vært ute og lekt. Fant en liten helling utenfor her, så mannen og Torstein har akt på rompa. Det vil si, først satt Torstein i fanget på pappa'n, men så la vi han på rygg og slapp han så han fikk rutsje selv. Han lo så han kasta opp Da gikk vi inn - og nå er han i badebalja. Så er det rett i seng (og pappa'n har bytta til rene sengeklær på sprinkelsenga hans). Det blir mer lek i morgen om været holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2006 #7789 Del Skrevet 18. februar 2006 Greier nesten ikke henge med i svingene i boka di jeg, men har fått med meg at dere nå er i PP2, og vil ønske LYKKE TIL!!! Brage har også fått sånn "ordentlig" drikkeflaske. Det er veeeldig stas! Ha en fin kveld i monjaheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7790 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for det LT. Vi er i PP2 nå ja. Skal begynne å sjekke ut med EL tester og greier. Blir spennende. Har jo aldri gjort det før, men må jo prøve, for det hadde jo vært dumt å kjøpe dem for så å ikke få brukt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7791 Del Skrevet 18. februar 2006 Ser ut som om det går vår vei i storbakkehoppinga og. *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7792 Del Skrevet 18. februar 2006 Bronse i hoppinga. Da ble det en gull, en sølv og en bronse idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. februar 2006 #7793 Del Skrevet 18. februar 2006 kan jo ikke klage på det.. selv om jeg synes at vi burde ha hatt flere gull jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7794 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, det var jo nære på at det ble to gull til da. Det er litt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7795 Del Skrevet 18. februar 2006 Smurfen sovna uten protester idag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7796 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå skal vi se Big Brother og etter det - Charlie og sjokoladefabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2006 #7797 Del Skrevet 18. februar 2006 Synes det er alt for mye fokus på gull hele tiden jeg. Før stafetten i dag sa jo kommentatorene at "vi tar gullet, vi er jo favoritter osv osv". Helt skråsikre. Og hva skjer? Ikke mye gull nei... Virker ikke som de skjønner at andre enn Norge også trener og er gode... Misforstå meg ikke, jeg jubler som bare det når Norge vinner! Men å ta det for gitt... det blir feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2006 #7798 Del Skrevet 18. februar 2006 Bare jeg som bruker sylteagurk på hamburgere ← Man MÅ ha sylteargurk på hamburger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7799 Del Skrevet 18. februar 2006 Man MÅ ha sylteargurk på hamburger! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #7800 Del Skrevet 18. februar 2006 Vi har sett Charlie og sjokoladefabrikken i kveld. Det vil si - vi holder på, men så måtte jeg se God Kveld, Norge Så vi får se resten av filmen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå