Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #7541 Del Skrevet 13. februar 2006 OK - jeg er enig i januar-argumentet - det jeg tenkte mest på var å ha bursdag så nærme jul, og da stiller jo november og januar ganske likt...tenk å gå et helt år mellom hver gang man får gaver da... Jeg syns det var og er helt greit å ha bursdag på sommern! Men av hensyn til oss her på Kg så syns jeg absolutt det bør bli en november-smurf! GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7542 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, det synes jeg og det. Og gjør h*n som Smurfen kommer h*n jo tre uker før tiden. En ting jeg har tenkt på Kverula. Enn om du går tre uker over tiden. Da blir det tett mellom bursdagene til Kveruliten og Smurfen da. Blir i begynnelsen på September da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7543 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke at jeg håper det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #7544 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har også tenkt på det, MUSEPUPP! ( ----- på tide med ny tittel??? ) Snakka akkurat med kusinene mine om det, for de lurte veldig på når babyen skulle bli født. Og de har bursdag dagen etter Torstein, så jeg sa at hvis terminen blir flytta og babyen kommer et par-tre uker på overtid, så blir han kanskje født på dagen deres! Det var nok litt stas, ja! Men min termin skal ikke flyttes og jeg skal IKKE gå 3 uker over terminen. Følger gjerne ditt eksempel og får en juli-baby jeg, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7545 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikkeno' julibaby Dette har vi snakket om - og vi har vel bestemt oss for den 10.? August altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. februar 2006 #7546 Del Skrevet 13. februar 2006 Lurer på om jeg skal slenge dåsa på ramma ( ) før jeg kryper til sengs. ← Bare sørg for at ikke muldvarpen kommer ut og snuser. Ikke spør, det kommer fra samme kilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #7547 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, jo, vi var vel enige om den 10. ja...august... Men for å være ærlig kunne jeg nok ønske du var født i slutten av juli, monja! Hvilke kilder er det dere har tilgang til jenter, blir jo helt forskrekka her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7548 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg skal passe meg for muldvarpen. Jeg måtte bare bruke den setningen der - beste jeg har hørt på lenge :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. februar 2006 #7549 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg skal passe meg for muldvarpen. Jeg måtte bare bruke den setningen der - beste jeg har hørt på lenge :grine2: ← Jeg vet - den er vulgærherlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7550 Del Skrevet 13. februar 2006 1. juli er jo bra, for da har lillebror bursdag. Foreldrene mine holdt visst varmen på vintern iallefall Det var sikkert kaldt i 1976 og 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7551 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg vet - den er vulgærherlig! ← :grine2: Det ble jo så mye snakk om dåser og smøring at jeg ble helt svimmel idag. At det går an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7552 Del Skrevet 13. februar 2006 Nuh!!!! Skal jeg finne senga. Egentlig burde jeg venta på en vaskemaskin, men jeg tror mannen gjør det. Han sitter likevel oppe og skal brenne noen DVD'er med bilder. Vi har over 4GB med bilder av smurfen På tide å få dem på DVD nå. Det er vel mer holdbart enn CD'er så I morgen er det begravelsen. Har hørt at svigerinna mi skal prøve å synge for sin døde farmor. Huff, det kommer til å bli en trist seremoni. Det er vel bare å pakke på med Kleenex da. Eller kanskje en hel eske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7553 Del Skrevet 13. februar 2006 Natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2006 #7554 Del Skrevet 13. februar 2006 Natti natt! Håper det går fint i begravelsen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7555 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) BE MY VALENTINE God morgen! Idag er det begravelse og mannen har fri. Lillegull sover enda Han romsterte litt i 3 tida i natt, men sovna igjen ganske snart. Regner med at han våkner når som helst nå. Tenker vi kjører han i barnehagen til i 11 tiden, så blir det ikke bare den tiden vi bruker på selve begravelsen han er der. Føles litt bedre egentlig. Og så får han rast fra seg litt. Vi bytta forresten karnevalskostymet hans i går. Så det blir ikke tigergutt likevel Men han ble skjønn i det nye da, selv om det var litt mye rosa i det (det var nemlig mannen som bytta det, så jeg mistenker at det er et kostyme for ei jente jeg, men siden det var avbildet med en gutt inni mente han det var greit )Han ble nå utrolig skjønn iallefall - skal være en liten gul (og litt råssa) dinosaur. Endret 14. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. februar 2006 #7556 Del Skrevet 14. februar 2006 God morgen. Godt du minnet meg på at det er valentine i dag. Kanskje jeg skal kjøpe med noen tulipaner hjem til min kjære på vei hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #7557 Del Skrevet 14. februar 2006 Lykke til i begravelsen i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7558 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå hører jeg en liten barnestemme som traller inne på smurferommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7559 Del Skrevet 14. februar 2006 Og mann og barn er våkne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7560 Del Skrevet 14. februar 2006 Idag er det ikke tegn til mens igjen :klø: Men jeg kjenner noen murringer da. Blir litt usikker på hva jeg skal skrive som dag en da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå