Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6821 Del Skrevet 5. februar 2006 Men nå gidder jeg ikke å bry meg lenger. Vi får kjøre eget opplegg til sommeren vi. ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6822 Del Skrevet 5. februar 2006 Vi står på gulvet og hopper opp i senga vi da - vi hopper jo ikke ned - med mindre vi står på en stol! :klø: ← For en merksnodig setning. :grine2: Jeg så også for meg Kverris og Kverulanten nå. Eeeeen - tooooo - trrrrreeeeeeee............HOPP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6823 Del Skrevet 5. februar 2006 :grine2: Se for deg den senga da - og skikkelig tilløp :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. februar 2006 #6824 Del Skrevet 5. februar 2006 Vi hopper opp, vi hopper ned... Skjønner godt at du er frustrert over svigermoren din nå! Men blir det Danmarkstur likevel? Funnet noen fine hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6825 Del Skrevet 5. februar 2006 Tviler på at det blir Danmarkstur. Tror vi drar til ei venninne i Hedmark og til Kverula en tur. Det er iallefall planen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6826 Del Skrevet 5. februar 2006 NÅ fikk jeg skikkelig latterkrampe - og mannen lurer i all verden på hva jeg ler av! Jeg ser jo nå at det så utrolig rart ut det jeg skrev. Jeg mener jo selvsagt "hopper" som et uttrykk, selvsagt ikke bokstavelig! *ler så jeg rister, og tårne triller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6827 Del Skrevet 5. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6828 Del Skrevet 5. februar 2006 Det må være litt av noen kveldsrutiner dere har, Kverris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6829 Del Skrevet 5. februar 2006 Bra noen her ser verden bokstavelig da Mannen min spekulerte på hva jeg lo av han og. Alle de merkelige bildene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6830 Del Skrevet 5. februar 2006 "Jeg trur dere er like gærne både katten og du, jeg" sa mannen akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6831 Del Skrevet 5. februar 2006 Har katten blitt miljøskadd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6832 Del Skrevet 5. februar 2006 Muligens! Han har vært helt krakilsk her i dag. Så det var ingen pen sammenlikning mannen trakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6833 Del Skrevet 5. februar 2006 6 dager igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6834 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er glad jeg sitter alene.....skjønt...det virker kanskje litt nerdy og nofriend. Sitte her alene med pc`en på fanget og ler høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6835 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor heter det gravid? Hva ialledager har baby i magen og GRA og VID til felles? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6836 Del Skrevet 5. februar 2006 Tja...man blir jo ganske vid da hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6837 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, det er jo sant......så kanskje det kommer av at man er gra først og vid etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6838 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja det må være det. Gud, så smarte vi er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6839 Del Skrevet 5. februar 2006 Skulle tro jeg hadde farget håret Når vi er inne på farga hår ja. Noen som har sett glimt fra Big Brother? Herreguuuuud, for noen folk det er der inne. De bimbodåsene da *dåne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 5. februar 2006 #6840 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det ikke fordi man blir gravert, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå