Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Lurer på om du driver og påvirker meg jeg, monja...For jeg lurer på å bli litt :sexy: og forføre mannen! ;)

Men erfaringsmessig så er det håpløst på en helt vanlig arbeiskveld... :forvirret:

Ja, ja - det er godt det er no' action her om ikke annet da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør deg litt :sexy: for mannen du.

Husk at det ikke er sååååå lenge før han må barbere deg både her og der fordi du ikke ser noe. Da er det ikke mye :sexy: iallefall.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Sjekka litt på SSB sine sider, og i 2004 var det 26 barn som fikk navnet Torstein. I 2005 var det 28, så det er kanskje ikke det mest brukte navnet i verden nei.

Torstein er veldig flott, spør du meg! Ujålete og staut, absolutt et navn jeg ville vurdert hvis ikke sønnen til pappas nye kone hadde hett det. (Hyggelig fyr, men jeg synes det blir litt nært.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordelen ved ikke å barbere det, skjønner du, monja! ;) Da kan jeg klare meg selv! For jeg klarer vel leggene??? :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturelle

:icon_lol:

Herregud, den sofaen må ha fått varige mèn bokstavelig talt!

Holdt på å flire meg ihjel når jeg leste den meldinga di! :hoho:

Stå på Monja, kanskje vi treffer blink samtidig?!

*skynder seg til senga og forfører Mannen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si det går unna her ja. :ler: Det ville ikke forundre meg om det ikke går lenge før det blir enda en smurf i monja-heimen.

Jeg er jo ikke særlig glad i snø jeg heller, men jeg tror faktisk jeg foretrekker vinter hvis det andre alternativet er oversvømmelse. Jeg tror jeg begynner å bli voksen, for jeg har tatt meg selv i å synes det er litt fint med snø opptil flere ganger her i januar. Enten det, ellers så er jeg blitt miljøskadet av å bo her i Danmark, for det er jo ikke akkurat så ofte det er snø her.

Sov godt!

:klem:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka akkurat med ei venninne på telefonen. De har verdens skjønneste datter - som blir 4 år i april. Og like før hun legger på sier hun; ja, og bare for å nevne det skal jeg på UL den 7. februar :overrasket: Jeg vet ikke helt sikkert hvor langt jeg er på vei....... :grine2:

Hun er gravid, sikkert med termin sent i august/begynnelsen av september :hoppe: Krysser fingre for at det går bra denne gangen, for hun har mista så mange ganger før. Så herlige nyheter..... :grine2:

og jeg er babysyk igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny baby i venninneflokken da! :hoppe:

Kjempegøy. Det begynner å bli noen også nå. Har nesten ikke venninner uten barn jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du er miljøskadet jeg, Malou :ler:

Vinter og sneeeeeeeeeeeeee, en skihopper seiler avsteeeeeeeeeeeed...

:sprettoy:

Men jeg gleder meg fortsatt sinnsykt til det blir vår altså! Plante lyseråssa blomster i krukker, så solsikkerfrø som vokser alt for fort, vælver og dør lenge før de kommer ut i friluft også videre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo innom å sjekke hvordan det står til. Blir jo rent inspirert av all action, så kanskje flytte seg fra pc'en?? Kaniner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min vennegjeng er jeg vel egentlig den første...eller, det er i da, som fikk i november, men vi er ikke veldig mye sammen lenger.

Blir stas når flere får tenker jeg - ellers så har jo vennepar jeg kjenner via mannen småbarn da, selvom det ikke er så mange av dem lenger heller. Vi er på en måte litt sånn midt i mellom vi - hans venner er ferdig med småbarn, mine har ikke starta enda! ;)

Men nå må jeg legge meg, taster SÅ MYE FEIL HER NÅ!!!

God natt, vi ses i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...