Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6481 Del Skrevet 29. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6482 Del Skrevet 29. januar 2006 Men som flaks var hørte vi plasket, mannen var lynkjapp i reaksjonen, jeg demonterte den i en fart og jeg tror vi berga den. Nå ligger den oppå oljeovnen og varmer seg. Herlighet, disse småtassene er kjappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6483 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Bare le dere.... *snurt* Jeg blir ikke sinna. Klarer ikke å bli sinna på andre enn meg selv iallefall. Det er jo ikke hans feil at han får låne mobilen min. Det er min feil, men det er jo bare noen uker siden han tok knekken på den forrige jeg hadde. Den lå i skåla i mange timer den da *blopp-blopp* Men som regel er det mannen sin feil fordi det er hans hund, og det er han som skal passe på at døra til buret er stengt Jeg blir aldri sinna på smurfen Endret 29. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6484 Del Skrevet 29. januar 2006 Så dere har hunden fortsatt - var det ikke snakk om at dere skulle gi den bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #6485 Del Skrevet 29. januar 2006 Håper det gikk bra med mobiltelefonen din dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6486 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var snakk om å ikke beholde bikkja, men så fikk jeg masse lovord fra gubben om at han skulle rydde plass i timeplanen til den stakkars hunden og - noe han ikke har gjort Så derfor henger det liksom over han at hunden skal bort hele tiden. Sløving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6487 Del Skrevet 29. januar 2006 Håper det gikk bra med mobiltelefonen din dag. ← Det håper jeg og. Ellers må jeg vel ut å kjøpe ny - igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6488 Del Skrevet 29. januar 2006 Lurer på om jeg skal finne fram klær til lille smurfen og ta han med ut? I øsende - pøsende regn. Det er sikkert deilig. Det er tross alt 6,2 plussgrader ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6489 Del Skrevet 29. januar 2006 Skal jage ut mann og barn og vaske badet jeg - selv om jeg ikke har lov av legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. januar 2006 #6490 Del Skrevet 29. januar 2006 monja da... man må høre på hva legen sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6491 Del Skrevet 29. januar 2006 Badet er OK og rommet til Torstein er OK. Og nå skal jeg følge legens råd, for nå har jeg vondt *finne smertestillende* Nå er det bare stua, kjøkkenet, doen og to ganger igjen. Og så skifte på senga vår. Jeg har en vaskemaskin gående, men det er sikkert nok til 2 til. Og så skal vi ha igang en oppvaskmaskin. Må bare spise middag først. Blir risgrøt idag. Mannen kokkelerer igjen. Og Torstein hyyyyyler fordi han er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6492 Del Skrevet 29. januar 2006 monja, det er unødvendig å gjøre sånt nå du ikke SKAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6493 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja ja...... Det er ikke nødvendigvis jeg som skal gjøre det som står igjen da Det meste har jeg gjort i irritasjon på utovertissen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6494 Del Skrevet 29. januar 2006 Det er namme-nam med risgrøt ja. Først fikk Torstein halve min porsjon og nå er han godt igang med sin egen. Får sitte i sofan å spise idag så det er ikke mye matro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6495 Del Skrevet 29. januar 2006 Du, du har ikke kommentert det første innlegget jeg skrev her i dag - er det bevisst eller en forglemmelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6496 Del Skrevet 29. januar 2006 *skal vi se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. januar 2006 #6497 Del Skrevet 29. januar 2006 Crazy tilstander i monjaheimen for tiden. Mobiltelefoner i vannskåler, ikke sex, masse sex, sint, glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6498 Del Skrevet 29. januar 2006 Var jo flere ting å kommentere her jo..... Begynner her: Kjempefine bilder av smurfen - og jeg tenkte at jeg måtte kommentere de knallblå, vakre øynene - og i neste innlegg ser jeg at du gjør akkurat det samme. Helt herlig! Tuuuusen takk De fine blå øynene er alt han har til felles med mamma'n sin Men jeg tipper det er DETTE du vil ha svar på Jeg ser for meg følgende i monja-heimen: EL, babysyk og for tidien sexfiksert monja kaster seg over mannen - han er helt utslitt og har ikke mer å gi. Når han ikke orker en runde til kommer innlegget med osv - det roer seg ned etterhvert, og monja prøver seg igjen, men fortsatt furter mannen og det blir ikke no' sex på monja. Og så kommer det skuffa-innlegget med "ikke no' baby i pp1..." Har jeg mistolka hele situasjonen nå eller? Du må ikke slite ut mannen din helt vettu, monja - han må rekke å komme seg mellom slagene! ← Det er vel kanskje ikke akkurat sånn det er, selv om du sikkert ikke er så langt unna sannheten. Men en ting: Han kan komme seg etter EL. Da har han tre uker på seg Måtte jo le litt når jeg leste det der da. Synes jeg så det for meg. Fikk bildene fra den reklamen med kjerringa som løp etter gubben med høygaffel eller hva det var. Han som brukte grisemaska, og så kom datteren hjem Hva var det reklame for igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6499 Del Skrevet 29. januar 2006 Den reklama hadde jeg glemt! Ja, det var noe sånt jeg så for meg antakelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6500 Del Skrevet 29. januar 2006 Herregud...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå