Midnattsol Skrevet 24. februar 2004 #1361 Del Skrevet 24. februar 2004 Du har en herlig mann, monja. Takk for fine linker og ord i boka mi. Hadde du fått bilder av stue og valper? God natt og sov godt, vennen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #1362 Del Skrevet 26. februar 2004 Har vært oppe siden halv sju i morges Fikk ikke sove mer da, på grunn av luft i magen.....auuuu :-? Så jeg lå litt på sofan før jeg bestemte meg for å sette meg ned her. Ikke verdens dummeste avgjørelse det Mannen skal snart stå opp, og jeg må straks løpe i dusjen. Skal på ultralyd klokka 9.30, så da må jeg være ren og pen Er spent framfor UL, for det skal bli spennende å se forandringene som har skjedd på de siste to ukene. Da jeg var der sist var jeg 7 uker på vei, og nå er jeg inne i uke 10 (9+2) allerede. Enda går det fort, men det drøyer vel etterhvert. Skal begynne å jobbe igjen på mandag. Det blir bare 5 timer om dagen, så jeg får en sløv start. Men jeg er ikke helt i form for tiden, så jeg skal til legen på fredag (5. mars), og da skal jeg høre hva han sier. Kanskje jeg får 50% sykmelding eller noe sånt. Hadde vært deilig inntil formen kommer seg noget mer. Til jeg klarer å spise middagen min uten å kaste opp igjen. Gleder meg til det :enig_animasjon: Skulle egentlig på jobb klokka 6 idag, men det greide jeg ikke, så jeg skal ta det litt utpå dagen. Sånn sett er det flott med arbeidsplass man ikke er avhengig av å være på til et bestemt tidspunkt. Med mindre man går i 100% stilling da. Nå når jeg jobber bare to timer fire dager i uka bestemmer jeg litt mer selv. Vil ha det sånn hele svangerskapet jeg :-D Idag er det kaldt her. Minus 9.2 grader nå. Spennende å se om vi får bilen ut av garasjen Men det er litt irritabelt da, for før helga var det kjempevær med masse regn - som er lik lite snø. Faktisk var det ikke en ensete snøflekk igjen rundt huset vårt og jeg fikk skikkelig vårfornemmelser. Men så kom vi til lørdag, og det begynte å snø. Fikk 15 cm fra lørdag til søndag og nye 5 cm natt til tirsdag Det ser ut til at man må vente litt til på våren iallefall.....snøft :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2004 #1363 Del Skrevet 26. februar 2004 Så spennende med UL da - tipper monjamannen er en smuuule spent nå - er det ikke hans første UL? Og så er vel mammamonja litt spent sjøl også tenker jeg! Kjekt med en sånn jobb hvor du kan bestemme arbeidstiden litt selv - håper du kan få til en sånn ordning framover også, må jo være perfekt når man er gravid! Ha en fin dag! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2004 #1364 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei monja Spennende med UL, da. Regner med at det gikk helt greit. Kvalme er noe herk! Håper det gir seg etterhvert - det gjør jo oftest det, da. Stakk bare innom for å legge igjen en liten torsdagshilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #1365 Del Skrevet 27. februar 2004 Snart avreise til Trondheim! Skal levere voffen på kennel så han slipper å være alene hjemme så lenge, og så skal vi hente svigerinna mi som skal være med, men i 10 - tiden er vi vel avgårde kan jeg tenke meg. Skal bli deilig å være litt borte fra heimen idag da. Få se litt annet og traske litt i butikker. IKEA er jo et must Var på Ul igår ja. Mannen var ikke så rent lite stolt, og kry som en hane Har skrevet litt om det her Skal prøve å logge på iløpet av kvelden eller morgendagen, men inntil da får dere som er innom ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2004 #1366 Del Skrevet 27. februar 2004 Blir det plass til svigrinne på hjemturen da, hvis du skal på Ikea? :o Husker fra tidligere at lista over innkjøpte ting på Ikea var riiimelig lang, så jeg er litt bekymra her jeg sitter! Og hvis du i tillegg skal i andre butikker, monja, så ville jeg i hvertfall gitt svigrinna et lite hint... HA EN GOD TUR, VENNEN! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2004 #1367 Del Skrevet 1. mars 2004 monja, dagboka di lå på side 2 i forumet!!! :o Så nå har jeg pusha den fram på side 1 igjen jeg! Ha en fin mandagskveld! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mars 2004 #1368 Del Skrevet 1. mars 2004 Fant du det du ville ha på IKEA? Noen ganger opplever jeg IKEA som IKKE HA. Uansett klarer jeg ikke komme til kassa tomhendt, da. ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. mars 2004 #1369 Del Skrevet 1. mars 2004 *klemme* til monja og den lille spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #1370 Del Skrevet 3. mars 2004 Tusen takk for at du løftet dagboka mi opp på side 1 igjen Kverula Og grattis med forlovelsen :hjerter2: !!!! Nå var nok IKEA mer sånn IKKE HA for min del også, Bettie Fikk kjøpt to sett gardiner til kjøkkenet, grytelapper, grytevott, toø stålskåler til voffen, 10 meter gardinstoff, sytråd og noe annet småstæsj. Har aldri handlet for så lite der før Kanskje på tide å vente litt før jeg drar dit igjen. Totalt shoppingsperre er ikke noe kult nei :-? til kjære Middisen også!!! Koselig at du er innom. Har lest litt i dagboka di da, og det virket jo som om du hadde det gøy på Spellemann...... Så det på TV jeg, og det var ikke så forgubbet som før synes jeg. Det er bra :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #1371 Del Skrevet 3. mars 2004 Herregud! For et stress det ble igår Til bryllupet vårt fikk vi et servise som heter BLÅ NATT(Black Design), og før jul fikk vi tak i litt mer så vi hadde 8 middagstallerkener, 8 asjetter, 8 kaffekopper, 8 suppetallerkener og 8 tefat. Planen var at vi til slutt skulle ha 12 av hver da....Men da glupe meg gikk inn på Black Design sine hjemmesider viser det seg at det har gått ut av produksjon :o Dro rett til vår lokale butikk, men der hadde de bare suppetallerkener igjen, så jeg kjøpte 4 av dem der. Da jeg kom hjem ringte jeg hovedkontoret på Skogn, men der fantes det ikke en kopp igjen .....måtte ringe butikkene sa de. Kanskje noen har noe igjen enda.....Og vi ringte....til Alta, Levanger, Steinkjer, Stjørdal, Arendal, Frøya, Gol, Hokksund, Kristiansund, Røros, Støren, Trondheim, Ålesund, Årnes, Lillehammer, Halden, Bodø, Drammen, Fauske og Harstad Heldigvis ordna det seg. Fikk tak i 4 suppetallerkener her, må til Steinkjer i dag for å hente 4 asjetter, min lillebror kjøper med seg 4 kaffekopper, 4 tefat og et serveringsfat fra Trondheim og 4 middagstallerkener kommer i posten fra Frøya Hjelpe meg for et styr, men vi får iallefall komplett til 12 personer nå da. *puster lettet ut* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #1372 Del Skrevet 3. mars 2004 Det var litt av et prosjekt. Du vet at de har Black Design i Oslo også? Bra det ordna seg til slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2004 #1373 Del Skrevet 3. mars 2004 Og du vet vel at de Black Design-tingene selges i andre forretninger også? Bl. a hos Bohus, tror jeg - mener å ha sett serviser derfra der! Men nå har du vel kanskje alt du trenger så... Takk for gratulasjonen! Ha en fin kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. mars 2004 #1374 Del Skrevet 3. mars 2004 De selger BD på Kremmerhuset også, og på Ciro.. Å på butikker der de har "litt av hvert"... Tjihi.. Har savnet deg Monja Irritert meg over at jeg ikke har mobil nr ditt :evil: Å fant det ikke i tlf katalogen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. mars 2004 #1375 Del Skrevet 5. mars 2004 Dårlig gjort at ting går ut! Har de først satset på en design, bør de jo sørge for at det er mulig å komplettere og kunne kjøpe "reservedeler". Fint at det ordent seg, men jeg ser for meg at det måtte være litt av en jakt. Håper formen er god - og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2004 Forfatter #1376 Del Skrevet 7. mars 2004 Endelig fikk vi komplett servise :-D Var på Black Design Shop i Steinkjer og henta 4 asjetter (+ to skåler som jeg bare måtte ha - i samme serie såklabert) på onsdag. Det kom 4 middagstallerkener med posten fra Go'biten på Frøya på torsdag (imponert over utrolig kjapp og herlig god service :enig_animasjon: ) og lillebror dro til Gave og Interiør ved City Syd i Trondheim og henta 4 kopper, 4 tefat og ett serveringsfat på fredag (han greide til og med å få 20% rabatt han - uten at det egentlig var det). Har sett både på Bohus og Ciro og andre "alt-mulig-butikker", men ikke funnet noen BD produkter på dem. Nå blir neste prosjekt å ikke knuse noe da Mannen sover enda, det er jo tross alt søndag sa han ! Men jeg? Jeg får ikke sove om morgenen jeg. Og det er irriterende. I ukedagene er jeg som et tent lys klokka 6 og i helgene senest halv åtte Og jeg som er så trøtt på grunn av svangerskapet. I ukedagene blir jeg helt ødelagt når jeg skal jobbe fra klokka 6 på morgenen. Da sovner jeg jo før Hotell Cæsar da Får ødelagt det sosiale livet iallefall, for vi kan ikke ha besøk og ikke dra på besøk. Skal til legen på onsdag, så jeg skal ta opp det med han og høre om det er mulig å få utvidet sykmelding til det verste er over. Så har jeg mulighet til å sove når jeg er trøtt, og kanskje fungere normalt utover dagen også. Knurr.....det er så innmari irriterende.... :evil: Men det er jo en god ting med å være alene opp på en søndagsmorgen - får nyyyyte stillheten og være alene og kose meg på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mars 2004 #1377 Del Skrevet 7. mars 2004 Stilig avatar du har fått deg Monja. Måtte le litt for meg selv når jeg så den. Godt å høre at det står sånn noenlunde bra til med deg selv om du er trøtt og sliten om dagen. Det er kanskje ganske normalt? Hva vet jeg? Håper dere har en godt søndag i Monja-heimen! *kose-moser Monja tilbake* Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #1378 Del Skrevet 8. mars 2004 Ah.....atter en herlig morgen (jada,jada....litt klisjè, men ).....har ikke et fnugg snø i hagen, det er relativt varmt, fuglene synger og det er snart vååår.....Er nå lov til å håpe iallefall. Men det beste: Jeg har ferie idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2004 #1379 Del Skrevet 8. mars 2004 Er det ikke herlig at det snart blir vår, monja...sola skinner her hos meg i dag også, men jeg har fortsatt mye snø rundt huset...Men krokusen har begynt å titte fram, så jeg vet at det nærmer seg nå! :-) Bare å krysse fingrene for at det fine været fortsetter, og at det ikke kommer et eneste snøfnugg til denne vintern! Ha en fin feriedag - nyt den som best du kan! Og så håper jeg du får ordna med den sykemeldinga, sånn at du slipper å slite deg helt ut mens den verste trøttheten pågår. Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #1380 Del Skrevet 9. mars 2004 Idag regner det, men det gjør virkelig ingenting. Det er likevel varmt og godt og jeg bare nyyyter det. Igår var jeg utrolig flink, for jeg tok et tak og vaska alle vinduene på kåken. Har tenkt på det lenge, men igår ble altså planen satt ut i live..... *skryte skryte* :-D Idag hadde jeg tenkt å slappe av, men så kom jeg plutselig på at vi skal i begravelse til et familiemedlem i mannen sin familie. Ikke så veldig nærme, for jeg har aldri truffet denne mannen, men vi skal nå dit for å "representere familien" (pompøst skal det være ) sammen med svigermor. Og jeg som ikke kan fordra begravelser - det er jo alltid så trist :cry: Var i banken igår. Vi har tenkt å bygge på en 25 kvadratmeter på huset sånn at vi har to ekstra soverom til babyen kommer og da trenger man som oftest lån. Mannen i banken sa at vi bare skulle levere tegninger og overslag på hvor store kostnadene ble så skulle nok det la seg ordne....JEJ!!!! Ikke at jeg skal ta gleden på forskudd, men jeg føler iallefall at vi er et stykke på vei. Så da er det snakk om 50 000 - 70 000 i lån pluss at mamma legger i 20 000 ekstra.....Snille mamma'n min :-D Så nå gjennstår det bare å tegne - det blir vel gjort i løpet av 2 uker håper jeg, sånn at vi er i farta til våren setter inn for fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå