Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi!!! :o

Går helt rundt for meg av juleting, jo! NÅ kan jeg jammen meg mye om julen!!

hehe - du glemte tsjekkisk på lista di!! Vesele vanoce! (får julekort fra noen tsjekkiske venner, skjønner du... ;))

Natta da, vesle julegale-Monja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakker'n for et vær :o Fikk ikke sove mer, for stormkastene kom som perler på ei snor rett på veggen der jeg har hodeenden min. Og ja, det hørtes ut som om huset ramla ned mange ganger i natt.....grøss.

Og juletreet på verandaen?!? En saga blott. Det er mer vannrett enn loddrett nå for tiden. :evil: :evil: :evil:

Imponert over at parabolen står imot jeg. Ikke noe problem med signalene der nei. Ganske så uvanlig må jeg si.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nisse: O' jul med din glede

og barn i August ??

Her var jenta i julestemning gitt :ler:

Får håpe du ikke går lei da :wink:

Håper det snør like mye til deg som det gjør her nå..

Plutselig kom snøen gitt :P herlig :P

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm baaaack....... :sjarmor:

Puh, lenge uten internett nå, men det er ordna.....J**la Telenor. De har tulla så mye med regninger til oss - sendt inkassoer etc at nå er det NOK..... :evil: Bytta til Tele2 idag vi :D

Så nå er jeg tilbake - for godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juleforberedelser? Går strålende *om det teller å ligge på sofan og snorke?!?* :ler:

Neida, faktisk "avduka" vi ribberullen jeg lagde for en stund tilbake. Og den var skikkelig god altså. Gjett om jeg fikk skyhøy selvtillit og skal ut å kjøpe mer tynnribbe til samme formål :ler:

Og så fikk vi container idag. Gøyalt - endelig skal alt vi ikke har plass til sendes til sitt siste hvilested. Skal bli deilig å endelig få plass til bilen i garasjen igjen :roll: Det må vel kalles skikkelig julestri?!? :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk det, at man midt oppe i julestria (som egentlig ikke er så striete i seg selv) har flere andre prosjekter gående samtidig pluss at man oppå der igjen har årsavslutning på jobben.

*Jennifer ser frem til 16 dagers juleferie fom den 19. desember*

Håper du får tid til å kose deg litt i førjulstida også. Jeg sniker meg til noen pauser inne i mellom jeg.

Klem, Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt julegave til mannen! Ringenes Herre - Collection Box :D Håper han ikke tyvleser dagboka mi nå da, men det tviler jeg på. Han kommer til å bli så overrasket...... :ler:

Fikk rydda masse i garasjen idag. Fikk nesten full container - sikkert containeren som er liten, for mye skrot i garasjen???? :o Jisses.... :riste: Men nå er det borte - skal få dem til å hente containeren i morgen. Vekk med rasket. Det eneste som fortsatt er på utsiden av den er hagemøbler som stormen bokstavelig talt knuste nå vinden slengte dem over rekkverket på verandaen, over hekken, over veien og ned på naboens åker. Nå samler vi en fot her og en fot der :sjokk::ler2:

Ser ut til at det blir juleferie på meg i år også. Har fått skikkelig senebetennelse i høyre arma og skal til legen i morgen. Det blir sikkert sprøyte og sykemelding det......Huff da..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sta....skal jobbe ut uka - og neste uke.....gidder ikke sykmelding, og faktisk var jobben min litt hjelpsom så jeg fikk være på den plassen jeg til daglig jobber istedet for å vikariere for noen andre som har myyyye tyngre områder....Ble mest imponert jeg :sjokk:

Nå har skrotnissen vært og henta containeren..... :hoppe:

og vi har atter plass til bilen :ler:

Men nå.... Muffins neste! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...