Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Var innom dokor Opel idag og fikk diagnosen på nybilen . Må ha ny et eller annet dingseboms til eksosen (jeg falt litt av, men fikk med meg at det var en føler som hadde noe med katalysator/eksos/oksygen å gjøre), ny registerreim og ny vannpumpe :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niennah har fått bebis!!! :juhu:

Ei lita jente!!! Gleder meg sånn til bilde av det lille nurket *rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke hos legen med han for plutselig gikk han som normalt :klø: Akkurat som om det aldri hadde vært noe heller. Men kommer det igjen skal jeg kontakte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne blitt, men vi har enda garanti på bilen så det blir nok ikke vi som tar regningen. Utrolig lettet for akkurat det kjenner jeg. Ellers hadde det nok glatt røket 10 store ja *angst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg og Smurfen oppe. Vi spiser frokost. Lillebror har sovet på Smurfen sitt rom i natt og det gikk superbra. Han våkna klokka halv 6 og fikk mat da. Han slukte 230 ml :dåne: Så sov han bare 20 minutter og etter å ha underholdt han i ytterlige 20 minutter måtte han ha pupp :dåne: :dåne: :dåne: Nå har han sovet siden ti på åtte og jeg er spent på hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir oss herlig voksentid. Hadde sååå mye jeg skulle gjort i kveld, men istedet ble jeg sittende å finne slekt i Nordland og Finnmark. Og det er blitt noen :dåne: Nå må jeg hvile så får jeg fortsette i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Gir oss herlig voksentid. Hadde sååå mye jeg skulle gjort i kveld, men istedet ble jeg sittende å finne slekt i Nordland og Finnmark. Og det er blitt noen :dåne: Nå må jeg hvile så får jeg fortsette i morgen :ler:

Litt voksentid trenger dere nok ;)

Neste gang får du benytte voksentiden til å overbevise mannen om unge nr 3 :fnise:

Synes dere skulle hatt en liten jente :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes det ja? :fnise:

Det hadde sikkert gjort seg med en liten jente for å utjevne at testosteronet som kommer til å vær her i heimen etterhvert :ler: Vi får se, vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Idag har vi vært ute hele dagen. Først en liten tur i byen, så var vi med feriegjestene være fra Bodø på campingen hvor de bor. Herlig vær, ungene koste seg ute, vi spilte minigolf, grillet og hadde det så kos. Herlig :hjerte: Lillemann sov og et par timer i vogna :dåne: Han som har kort korte dupper for tiden.

I morgen ligger det an til en ny utedag. Det er iallefall meldt :sol:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig heldig med været i helga. Det er jo ekstra hyggelig siden vi har feriegjester. Hadde vært trist med innevær og regn da. Flaks :fnise:

Nå har smurfen bare 2 uker igjen av ferien sin. Herlighet som ukene har flydd. 5 uker er som blåst forbi :dåne: Men det har vært koselig å ha han hjemme på fulltid - selv om jeg gleder meg litt til barnehagen blir en del av hverdagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...