Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2008 #14721 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, stemmer for meldeplikt Vannavgang?Spennende.... er det skjedd noe mer!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #14722 Del Skrevet 5. mars 2008 Intet mer å melde, så jeg holder en knapp på utflod jeg altså. Mener jeg trodde jeg hadde lekkasje med smurfen og, men det var bare utflod. Ekkelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #14723 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Vi var ute og spiste. Mannen spiste hamburgertallerken og jeg skulle ha ost og skinke salat. Hva skulle smurfen ha? Ost og skinke salat takk :dåne: Sunn gutt ja Nå er smurf i seng. Sliten stakkars. Håper han sover lenge i morgen, for da har vi fri Endret 5. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. mars 2008 #14724 Del Skrevet 5. mars 2008 Så deilig med fri i morgen da :-D Og sunne flinke smurfen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #14725 Del Skrevet 5. mars 2008 Har sendt mannen ut på verandaen for å måke den. Det er MYE snø der ute og nå er det meldt regn. Da blir det tungt så det er best å få det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. mars 2008 #14726 Del Skrevet 5. mars 2008 Skjønne smurfen. Kos dere med hjemmedag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #14727 Del Skrevet 6. mars 2008 Næmen, er du ikke pålogga? Er så vant til å se deg hver morgen. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14728 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er her nå. Vi fikk sove litt lenger idag, for begge gutta er hjemme. Deilig. Smurfen sov til klokka 8 og det er jo ikke hver dag. Her regner og stormer det idag. Blir sikkert snadder å kjøre til byen ja Heldigvis har han som brøyter veiene her vært på farten hele natta. Jeg har jo fått med meg det så dårlig som jeg sover for tiden Et lyspunkt idag da: Klokka 13 skal jeg til frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 6. mars 2008 #14729 Del Skrevet 6. mars 2008 Spennende... du får følge med og være forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14730 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke fått manglende sykepenger for siste uka av februar Og så fikk jeg gubben til å ringe for jeg har en sånn "komme gjennom telefonrøret og " mentalitet overfor NAV. Men neida, der var det ikke registrert at jeg skulle ha mer sykepenger Han skulle undersøke og ringe tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mars 2008 #14731 Del Skrevet 6. mars 2008 Deilig med fri for hele familien da :-D Men kjedelig med NAV som ikke har fått med seg sykemeldingen din. Får håpe det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2008 #14732 Del Skrevet 6. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. mars 2008 #14733 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva skal du gjøre med håret? Farge? Klippe? Deilig med frisørtimer, jeg skal senere i mars og jeg GLEDER meg. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. mars 2008 #14734 Del Skrevet 6. mars 2008 Spent på ny frisyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14735 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva skal du gjøre med håret? Farge? Klippe? Deilig med frisørtimer, jeg skal senere i mars og jeg GLEDER meg. :-D Hjemme.....jeg har klipt meg ja. Det forsvant 20 cm av håret mitt :dåne: Nå går det bare til skuldrene og det er mange år siden sist. Så ble det farget i en mørk varmbrun farge bak, litt lysere på sidene og toppen og noen få enda lysere striper oppå der igjen. Kjempefint ble det. Og siden gubben spanderte spiller det ikke noen rolle at jeg betalte 1240 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14736 Del Skrevet 6. mars 2008 Og jeg fikk da endelig svar fra NAV ja. Det viser seg at arb.giver ikke har sendt inn sykmeldingsattest, men hva pokker er det da? :klø: Må ned å høre med dem i morgen. Alltid skal det være noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14737 Del Skrevet 6. mars 2008 Smurfen klager så på at han har vondt i et kne. Jeg er bra sikker på at det er voksesmerter, han begynte å klage i går. Har gitt han 10 ml flytende smertestillende og lagt han i senga ved siden av meg. Så får vi se da... Nå sover han sin søteste søvn. Sikkert like greit det. Stakkars liten. Til nå har vi bare hørt om voksesmerter, men ikke erfart det selv. Høres ganske ubehagelig ut iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. mars 2008 #14738 Del Skrevet 6. mars 2008 Og jeg fikk da endelig svar fra NAV ja. Det viser seg at arb.giver ikke har sendt inn sykmeldingsattest, men hva pokker er det da? :klø: Må ned å høre med dem i morgen. Alltid skal det være noe Sykemeldingsattest er den delen av sykemeldingen hvor du skriver under. Den burde jo vært sendt inn nå. Men hvorfor sender ikke du den selv, ettersom du får direkte fra NAV og ikke fra arbeidsgiver. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14739 Del Skrevet 6. mars 2008 Sykemeldingsattest er den delen av sykemeldingen hvor du skriver under. Den burde jo vært sendt inn nå. Men hvorfor sender ikke du den selv, ettersom du får direkte fra NAV og ikke fra arbeidsgiver. :klø: Er det? Den leverte jeg jo på NAV samme dagen som jeg ble sykmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. mars 2008 #14740 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det? Den leverte jeg jo på NAV samme dagen som jeg ble sykmeldt Kan det være inntekts- og skatteskjema som arbeidsgiver ikke har levert? Det høres også merkelig ut, for det er vel en stund siden du ble sykemeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå