Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

Vi sovna av litt vi..... Ja ja, gutta står fortsatt i gården, men er vel snart avgårde. Smurfen er jo bare sååååå treig på morgenen :sukk:

Idag er gubbens siste arbeidsdag denne uka så er det helg :hoppe: Blir deilig.

Ingen planer for dagen. Skal slappe av hjemme (alt av husarbeid er gjort etter at jeg la meg i går og så det er ikke noe å gjøre :sukk: ) og så drar jeg til byen i 13.30 tiden tenker jeg. Skal handle en bursdagsgave og hente smurfen i bhg. Jeg lovte han at jeg skulle hente han idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg litt fraværende ja.

Jeg ble med til byen da mannen dro på jobb. Spiste frokost sammen med han. Var innom på jobb en tur - jeg skulle sende permisjonssøknad til NAV, men det har jeg fortsatt glemt :dåne: - traff kusina mi i byen og slo ihjel noen timer sammen med henne, spiste lunsj på kafe sammen med kusine og mannen min, handla joggesko, tøfler og svømmebriller til smurfen. Han har vokst ut av ALLE skoene sine i vinter :dåne: Nå er vi oppe i str 29/30 på den lille mannen :overrasket:

Så handla vi litt og dro hjem. Spiste middag, sendte gutta i fjøset til naboen for å være med på kveldsstellet, sløva på sofan og fikk smurfen i seng til klokka 21. Jeg la meg 21.30 jeg og, for jeg er dautrøtt for tiden :Gjesp:

Ja, det var min tirsdag i korte trekk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snø: Sikkert ikke noe sjokk :ler:

I går kveld var naboen her og måkte gårdsplassen vår med traktor. Lettvint ja. Glad for at vi har sånne snille naboer. Smurfen og mannen var i fjøset og hjalp han med kveldsstellet først da. Smurfen elsker jo kuene hans, og jammen hadde han et par små kalver og. Da er jo lykken fullkommen for en liten gutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der ja. Tror nesten vi må innføre meldeplikt her snart. :ler:

Ja, kanskje det hadde vært noe.

Send sms til sladris om man blir borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke har sendt permisjons søknaden enda. Da ligger ikke jeg så langt etter ;)

Fikk akkurat en glimrende idè. Spørs om jeg ikke tar med papirene til svigermor i helga. Hun jobber i NAV. Riktignok med sykepenger da, men hun kan sikkert sjekke at alt er greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke har sendt permisjons søknaden enda. Da ligger ikke jeg så langt etter ;)

Fikk akkurat en glimrende idè. Spørs om jeg ikke tar med papirene til svigermor i helga. Hun jobber i NAV. Riktignok med sykepenger da, men hun kan sikkert sjekke at alt er greit...

Kjekt med svigermor som jobber på NAV. Svigermora mi jobba og der, men er pensjonert nå. Likevel er hun til stor hjelp når man skal tråkle seg gjennom sånne skjemaer. Tanta til mannen jobber og på NAV så litt fordeler skal man da ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med svigermor som jobber på NAV. Svigermora mi jobba og der, men er pensjonert nå. Likevel er hun til stor hjelp når man skal tråkle seg gjennom sånne skjemaer. Tanta til mannen jobber og på NAV så litt fordeler skal man da ha :ler:

Ikke sant :-D

Greit å ha noen som er vant til skjema veldet til å se over... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke levert skjema til NAV! :flau:

Og jeg er fire uker lengre enn deg... Huff, må se å få gjort det snart. Men det er jo ingen frist liksom, det er så forvirrende. Og noen av spm. er jo umulige å svare på før etter fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke levert skjema til NAV! :flau:

Og jeg er fire uker lengre enn deg... Huff, må se å få gjort det snart. Men det er jo ingen frist liksom, det er så forvirrende. Og noen av spm. er jo umulige å svare på før etter fødsel...

De spørsmålene som er umulige før etter fødselen (eks. når barnet er født) meldte fødeavdelinga inn til NAV her sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt billetter til "Kardemomme By" på teater den 10. juni. En voksen og et barn. Tror smurfen har godt av litt alenetid sammen med en av foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husj, skjema til nav har jeg ikke betyngt å tenke på enda, heldigvis har jeg god tid. Har mer enn nok med å prøve å svare sjefen på sånn ca hvor lenge jeg blir vekke jeg... i forhold til vikariatutlysning. (spent på å lese utlysninga, usikker på hva han konkluderte med, for jeg sa "sånn ca etter påske", hvilken han valgte å tolke "ut mars" (selv om "etter påske" er i midten av april det året) siden han selv skal i permisjon fra 1. april....)

Men IKEA... vi har ikea 15 minutter hjemmefra vi... Men da blir det ikke så dyrt å være der heller, for vi vet jo at vi akn alltids dra tilbake neste helg, vi er jo i Åsane for å handle stadig vekk. Vi reiser lenger for å komme på babybutikker enn vi gjør for å komme på ikea...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt billetter til "Kardemomme By" på teater den 10. juni. En voksen og et barn. Tror smurfen har godt av litt alenetid sammen med en av foreldrene.

DEt har jeg og lyst på!

Det er ikke før i september her da, litt langt fram i tid, men slike forestillinger har en tendens å bli fort utsolgt. Minnes Karius og Baktus i fjor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god idè. viktig å ha litt alenetid med Smurfen også. Tror det gjør det mye lettere med eventuell søskensjalusi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde nesten jeg hadde vannavgang for en times tid siden. Nøys skikkelig og kjente at noe begynte å renne. Fløy på do og tissa, satte meg i sofan og etter kort tid var det vått igjen. Nå har jeg ligget en stund og det renner ikke lenger. Kanskje tynn utflod :klø:

Sorry detaljer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje du bare tisset på deg :Nikke:

Den tanken slo meg og, men det lukta liksom ingenting. Det er vel bare å se det an utover. Skal på en liten bytur nå så jeg får se da. Skal ha på bind iallefall, om det tenker å komme mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken slo meg og, men det lukta liksom ingenting. Det er vel bare å se det an utover. Skal på en liten bytur nå så jeg får se da. Skal ha på bind iallefall, om det tenker å komme mer.

Satser på at det er enten tiss eller utflod!

Vi vil IKKE ha noen fødsel på MINST 5 uker her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...