Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2008 #14681 Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen. Fiiiiiine magen :rødme: Jøss, masse snø , her i Oslo er det litt mer vårstemning, kaldt enda ligger på en 2-3grader om morgenen, men likevel ser jo ut som midtvinters hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14682 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, det ble plutselig skikkelig vinter. Nå når vi har hatt grønne plener og vårstemning så lenge. Men det er litt typisk mars/april her og da. Smurfen var iallefall lykkelig over snøfallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2008 #14683 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja skjønner jeg godt, må innrømme jeg også hatte blitt overlykkelig om jeg idag våknet til det været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. mars 2008 #14684 Del Skrevet 3. mars 2008 Uff, grøsninger... Vet godt at det sikkert kan snø både en og to ganger til før det er skikkelig vår her. Men håper virkelig vi slipper... Er skikkelig i vårstemning om dagen... Når det er sagt snødde det faktisk her natt til søndag. Så åsene var hvite øverst. Hos oss var det borte innen jeg sto opp. Så bare at det lå litt der isen ikke har smeltet enda... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. mars 2008 #14685 Del Skrevet 3. mars 2008 Innom med en mandagshilsen. Store, fine magen ja! Gleder meg til min blir sånn, den er bare helt liiiiten enda, synes nesten ikke om jeg har litt løse klær eller yttertøy... SNØ! Vi hadde vel og merke minusgrader i morges vi også, men... ikke snø i alle fall. Jeg vet jo at det ikke er helt vår enda, men... Jaja, junior koste seg nok ja Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14686 Del Skrevet 3. mars 2008 Lillemann har fått næringsvett i det siste. Nå hikkes det som bare det igjen. Tror han prøver å gå i fotsporene til storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mars 2008 #14687 Del Skrevet 3. mars 2008 Magebilde! Det er så utrolig moro å se hvordan andre ser ut! Du er jo kjempefin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14688 Del Skrevet 3. mars 2008 Takk for mageskryt Jeg skal nok slutte å ta bilder i stripete genser for jeg får jo nesten migrene av å se på dem i ettertid Nå har jeg skrevet handleliste til IKEA. Ser ut til at det blir IKEA på fredag og da er det best å være forberedet Men det ble bare nødvendige ting jeg skrev på lista da. Oppbevaringshyller til kjelleren, et par matter til stua, litt barne/babyrom stæsj og sånt. Ganske mye for 2000 kr, men det kommer nok til å legge seg på mer til slutt Det gjør som regel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14689 Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde jeg ikke hatt flyskrekk hadde jeg nok fått det etter dette: http://atvs.vg.no/player/index.php?id=14960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2008 #14690 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja så det på tv2 nyhetskanalen..... grøss... Ohh IKEA, meg vil meg vil.... farlig for lommeboken å dra på ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14691 Del Skrevet 3. mars 2008 IKEA er ikke bra for lommeboken nei. Jeg liker meg ikke der heller jeg. Det vil si, jeg må vite hva jeg skal ha. Gjør jeg ikke det finner jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 3. mars 2008 #14692 Del Skrevet 3. mars 2008 Så fint magebildet av deg:) ja når det gjelder flyskrekk, har blitt mye reddere for å fly etter at jeg ble gravid kjenner jeg.... Kjedelig siden vi bor så langt unna familie at fly er enkleste måte for besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mars 2008 #14693 Del Skrevet 3. mars 2008 Fly er skumle greier... Ikea ja, for oss er det heldigvis for lommeboka Oslo som er nærmeste Ikea, så der er vi skjelden. Men nå har de faktisk planer om å bygge nytt Ikea fem minutters kjøring fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. mars 2008 #14694 Del Skrevet 3. mars 2008 Må en tur innom IKEA før lillegutt melder sin ankomst vi også... Blir fort dyrt, men får tenke hvor dyrt det ville vært hvis man skulle handlet andre steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2008 #14695 Del Skrevet 3. mars 2008 Heia du med fine magen! Du er klar for IKEA, ja?! Må bare le av det vi snakka om tidligere i dagboka her. Ser det enda for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14696 Del Skrevet 3. mars 2008 *trimmer rullestol* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2008 #14697 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 3. mars 2008 #14698 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil også på IKEA!!! Eller.. jeg vil shoppe... uansett hvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. mars 2008 #14699 Del Skrevet 3. mars 2008 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mars 2008 #14700 Del Skrevet 3. mars 2008 Flott mage ja! Grattis med 32 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå