monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14641 Del Skrevet 1. mars 2008 32 uker Mange fostre legger seg med hodet ned: 1. mars 2008 Det håper jeg virkelig er tilfelle med denne lille karen og. Fra 32 uker og 0 dager til 32 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 1800 g CRL: 28 cm Full lengde: 38 cm Nå går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14642 Del Skrevet 1. mars 2008 Smurfen kom inn til oss klokka 5 i natt. Da sendte vi mannen på smurferommet og sov videre til i 7 tiden. Klokka 8 var vi oppe. Ingen planer for dagen, bortsett fra å kjøpe masse maling til ulike prosjekter i heimen. Vi maler jo i gangen, men har babyrommet og smurfen sitt rom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. mars 2008 #14643 Del Skrevet 1. mars 2008 32 uker Tickeren din viser feil hos meg... Min også, for så vidt. Dumminger. Får håpe lillebror ligger med hodet ned nå da! Har han ikke gjort det på kontrollene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14644 Del Skrevet 1. mars 2008 Tickerne våkner visst ikke før senere på dagen tror jeg. Ja ja.... På siste kontroll var JM usikker på hvordan lillebror egentlig ligger, for jeg kjenner mest bevegelse langt nede i magen. Så hun klarte ikke å kjenne hva som var rompe og hva som var hode. Hun trodde at han ligger i hodeleie, men var veldig usikker med tanke på alle de sparkene som er nede i magen min. De burde visstnok vært høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14645 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg skal på ny kontroll den 10. og om hun er usikker da blir det mest trolig UL for å ta en titt på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. mars 2008 #14646 Del Skrevet 1. mars 2008 Her går det unna ja! Skinner solen hos deg også i dag? Håper du får en herrrrrrrrlig lørdag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14647 Del Skrevet 1. mars 2008 Smurfen er knallhard på at han skal ha hvite vegger så da blir det vel sånn da Tenkte på Wallies, men de kommer neppe til å sitte noe særlig på veggene hans siden de ikke er helt glatte. Ja ja, jeg får lage en vegg med farge på babyrommet da. Kanskje smurfen vil ha det han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14648 Del Skrevet 1. mars 2008 Her går det unna ja! Skinner solen hos deg også i dag? Håper du får en herrrrrrrrlig lørdag vennen Idag skinner solen her ja og været er flott. Så deilig etter mange dager med ymse vær. Må komme oss ut en tur idag, for i morgen er det visst meldt snø igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. mars 2008 #14649 Del Skrevet 1. mars 2008 Heldig dere som har sol, møkkavær her Gratulerer med 32 uker God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. mars 2008 #14650 Del Skrevet 1. mars 2008 Tickerne våkner visst ikke før senere på dagen tror jeg. Ja ja.... Som sagt så tror jeg det har med tidsforskjellen til USA å gjøre..har du prøvd å gå inn på settingene dine på families.com? Det går nemlig an å forandre nasjonalitet og tidssone på de registrerte opplysningene dine der, og da vil tickeren skifte dag på et mer naturlig tidspunkt! Det funket iallefall når jeg gjorde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 1. mars 2008 #14651 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva med å skjære til noen store sponplater og lage ramme av noe enkelt listverk, og male disse "bildene" i en farge? Så kan dere sette wallies på dem? Vi vurderer noe sånt på et rom her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. mars 2008 #14652 Del Skrevet 1. mars 2008 for 32 uker! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14653 Del Skrevet 1. mars 2008 idag trodde jeg vi kom til å miste smurfen Vi var på hytta til mamma og pappa og han hadde lurt til seg en karamell. Plutselig lå han forover i en stol og bare brakk seg. Jeg aner ikke hva jeg tenkte, men jeg fikk han over armlenet med hodet ned og slo han tre ganger hardt i ryggen. Plutselig kom karamellen ut som et skudd og han bare gispa etter pusten. Mamma kom med vann til han og han ble så redd stakkars. Jeg tenkte ikke, handla bare på instinkt, men når det gikk opp for meg hva som kunne ha skjedd begynte virkelig hormonene og følelsene å melde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14654 Del Skrevet 1. mars 2008 Vi fikk forresten overtalt smurfen til å male en vegg blå. Han skulle velge fargen selv da. Og den ble blå ja. Fant en match nett med samme fargekoden, men malingen vi har er kanskje et hakk mørkere. Denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. mars 2008 #14655 Del Skrevet 1. mars 2008 Så skummelt med smurfen! Heldigvis gikk det bra. Høres nesten ut som om du har en fremtidig innredningsarkitet i huset med de bastante meningene om fargene. Sola har vi ikke sett her i dag, vi har storm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. mars 2008 #14656 Del Skrevet 1. mars 2008 idag trodde jeg vi kom til å miste smurfen Vi var på hytta til mamma og pappa og han hadde lurt til seg en karamell. Plutselig lå han forover i en stol og bare brakk seg. Jeg aner ikke hva jeg tenkte, men jeg fikk han over armlenet med hodet ned og slo han tre ganger hardt i ryggen. Plutselig kom karamellen ut som et skudd og han bare gispa etter pusten. Mamma kom med vann til han og han ble så redd stakkars. Jeg tenkte ikke, handla bare på instinkt, men når det gikk opp for meg hva som kunne ha skjedd begynte virkelig hormonene og følelsene å melde seg Min store skrekk, det du forteller her Godt at det gikk så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14657 Del Skrevet 1. mars 2008 Idag er bekkenet mitt dritt igjen. Opp til hytta er det sikkert 60 trappetrinn *pustpes* Det var ikke noen mirakelkur for skranglete bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mars 2008 #14658 Del Skrevet 1. mars 2008 Uff så skummelt med Smurfen, det var godt det endte bra. Så han skal ha en blå vegg, ja det er jo en begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. mars 2008 #14659 Del Skrevet 2. mars 2008 For en skummel opplevelse med Smurfen å hytta! Skjønner godt at det var en fæl opplevelse! :gråte: Moro med oppussing! Hvilke(n) farge® blir det på babyrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14660 Del Skrevet 2. mars 2008 Moro med oppussing! Hvilke(n) farge® blir det på babyrommet? Lurer på om ikke det blir en blå vegg der inne og. Og tre eggehvite vegger. Samme som på smurfen sitt rom. Bilder kommer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå