Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå er det ikke lenge til....

2 mnd til termin idag :danser:

Nå går det unna her ja - selv om jeg synes tiden går mye saktere nå enn for to mnd siden. Ja ja, nå er det jo snart mars og snart vår og i det hele tatt så det er jo masse å se fram til :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Våkna da gutta ilte ut av huset, men ble liggende å kjenne på lillebror som sparka så livlig en times tid. Han romsterer godt og magen flytter seg fra side til side når han er i form :ler:

Nå har jeg spist frokost, ser litt på God morgen, Norge og surfer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skal få til en IKEA tur neste helg....kanskje med overnatting sånn at jeg har en mulighet til hvile....Mannen skal ha fri både 6. og 7. mars så kanskje kanskje :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal pusse opp smurfen sitt rom og, men han vil jo ikke ha annet enn hvite vegger :sur: Og han blir rasende når jeg foreslår en vegg med farge på :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tja, si det. Kanskje han er adoptert? :lol:

Nåhnei!! Ikke prøv å vri deg unna denne. :ler: :gjeiper:

Shit...innså at det er stor mulighet for at jeg får en sta unge. Og jeg får et løvebarn sånn attpåtil.

*sukk*

*nyte freden i heimen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du. Jeg er jo løvebarn :mrgreen::sjarmor:

Du får nok nyte stillheten så lenge du kan, snuppa, for det blir forandringer, det er sikkert :jepp:

Nei, jeg må nok bare tilstå at jeg er den som har sendt stahetsgenet mitt videre til neste generasjon. Selv om smurfen er født i jomfruen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge inn UL bildet av lillebror og storebror. Jeg måtte bare sammenligne dem mtp at jeg synes profilen var ganske så lik:

Det øverste bildet er av lillebror (23+6) og det nederste er av smurfen (uke 19). Kvaliteten etter scanning er litt så som så.

Her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er jo løvebarn...jeg sier ikke mer. ;)

Men jomfruer kan være temmelig sta de også, altså. Jeg har ei søster som er født i jomfruen og hun har vært sta hele livet. :ler:

Så smurfen har det kanskje litt i seg, og med en løvemamma i tillegg så blir du oppgitt over at han vil ha alle veggene hvite? ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...