monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14521 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja det begynner å nærme seg, blir spennende. Kanskje dumt spørsmål, men hva har det seg at en går til kontroll hver uke den siste tiden? I hovedsak for å holde kontroll på blodtrykk, vann i kroppen og eggehviter/proteiner i urinen med tanke på svangerskapsforgiftning. Iallefall for min del, siden jeg fikk en lett versjon sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14522 Del Skrevet 25. februar 2008 I hovedsak for å holde kontroll på blodtrykk, vann i kroppen og eggehviter/proteiner i urinen med tanke på svangerskapsforgiftning. Iallefall for min del, siden jeg fikk en lett versjon sist. Oki, skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14523 Del Skrevet 25. februar 2008 Til helga tror jeg det blir IKEA tur på oss. Kanskje jeg skal skrive handleliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14524 Del Skrevet 25. februar 2008 Ohh IKEA... I love it Noe spesielt dere er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 25. februar 2008 #14525 Del Skrevet 25. februar 2008 Usikker på leiet? *krysse fingre for at lillebror ligger rett vei!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14526 Del Skrevet 25. februar 2008 Usikker på leiet? *krysse fingre for at lillebror ligger rett vei!!* Ja, hun lurte på om den harde kulen i toppen av magen min faktisk var hodet. Iallefall siden jeg forklarte at mange av bevegelsene kommer i lyskeområdet. Men hun var langt fra sikker da. For det er nemlig en kul der nede og, som like gjerne kunne vært hodet det og. Herregud, kanskje han er tohodet? Men hun kjente lenge og vel og ble vel egentlig enig med seg selv om at den øverste kulen var rompa. Men jeg skal følge med på hvor bevegelsene kommer de neste to ukene, så får hun evt vurdere en UL for kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14527 Del Skrevet 25. februar 2008 Ohh IKEA... I love it Noe spesielt dere er ute etter? Egentlig ikke. Vi skulle hatt en del oppbevaringshyller til den nye boden vi skal lage i kjelleren. Og kanskje nytt salongbord. Og litt til babyrommet. Og nye kasseroller (vi har en IKEA 365 serien og er så fornøyde med dem). Så det kan jo bli litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 25. februar 2008 #14528 Del Skrevet 25. februar 2008 Sikker på at helsa di holder til en IKEA-tur nå da? Jeg har riiimelig heftig erfaring med svangerskapsforgiftning og kan ikke formane deg nok om å TA DET MED RO!!! Du skal ligge i sofaen og ruge du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14529 Del Skrevet 25. februar 2008 Nja, det var det ja. Synes egentlig at en lett versjon av forgiftning var heftig nok. Men jeg skal selvfølgelig se an formen. Men jeg tror nok det blir uten smurfen på slep iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14530 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan du ikke bare sette deg med handlelista på ei sånn tralle på IKEA. Også dytter mannen og du peker og styrer veien? *ser det for seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14531 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan du ikke bare sette deg med handlelista på ei sånn tralle på IKEA. Også dytter mannen og du peker og styrer veien? *ser det for seg* Jeg mener absolutt at de har rullestoler på IKEA Så kan jeg skyve en sånn tralle foran der igjen. Evt. handle bare store ting og sitte og vente på dem i vareutleveringa *lat* Vi tenker litt på skyvedørsgarderobe fra Pax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14532 Del Skrevet 25. februar 2008 Rullestoler ja, det tenkte jeg ikke på. Har de sånn stang med flagg på sånn at han ser deg når du racer mellom reolene? Kanskje få deg en fløyte rundt halsen, så er det bare å blåse i fløyta når mannen skal komme med vogn og tralle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14533 Del Skrevet 25. februar 2008 Rullestoler ja, det tenkte jeg ikke på. Har de sånn stang med flagg på sånn at han ser deg når du racer mellom reolene? Kanskje få deg en fløyte rundt halsen, så er det bare å blåse i fløyta når mannen skal komme med vogn og tralle. Nåja....snakker vi elektrisk rullestol her? Den måtte i såfall være topptrimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14534 Del Skrevet 25. februar 2008 Elektrisk? Er IKEA så fancy? Den bør nok være topptrimmet, ja...hvis ikke så kortslutter den vel før du har runda andre svingen. Du aner ikke hvilke bilder jeg har i hodet nå, der du freser avgårde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14535 Del Skrevet 25. februar 2008 Så kan du lage et tog av vogner bak rullestolen, og bare hive oppi!! Gravidplager skal ikke få sette en stopper for IKEA-shopping i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14536 Del Skrevet 25. februar 2008 Gravidplager skal ikke få sette en stopper for IKEA-shopping i alle fall Nemlig! Godt å se at du er løsningsorientert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14537 Del Skrevet 25. februar 2008 Og bildene sitter godt i mitt hode og. Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14538 Del Skrevet 25. februar 2008 Jepp, det må man være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14539 Del Skrevet 25. februar 2008 Og bildene sitter godt i mitt hode og. Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. februar 2008 #14540 Del Skrevet 25. februar 2008 Du får ringe Thomas & Harald, de fikk jo god erfaring med elektriske rullestoler her en fredag. Kjipt å bo 6-7 timers kjøring fra IKEA... *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå