Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #14361 Del Skrevet 18. februar 2008 Du monja, du monja. Det er alt eller ingenting skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #14362 Del Skrevet 18. februar 2008 Nå lo jeg høyt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #14363 Del Skrevet 18. februar 2008 Du monja, du monja. Det er alt eller ingenting skjønner jeg. Her kjører vi på. Lurer på om jeg kan bruke den til å stabilisere bekkenet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #14364 Del Skrevet 18. februar 2008 "Den" DEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #14365 Del Skrevet 18. februar 2008 "Den" DEN? Ja, DEN ja. Noe må jo gubben bidra med og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #14366 Del Skrevet 18. februar 2008 Kanskje du ikke trenger å nevne til han hva formålet ditt er med neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #14367 Del Skrevet 18. februar 2008 Har allerede begynt å tenke på hvordan jeg vil ha det med tanke på besøk på sykehuset. Aller helst håper jeg at formen til både meg og baby er like god som sist for da kan jeg kanskje reise hjem dagen etter. Sykehuset har minimum liggetid på 6 timer så er formen knallgod på begge kan det hende vi reiser hjem etter det. Det er mye bedre å være hjemme synes jeg, men jeg er jo tryggere denne gangen. Jeg tror ikke jeg ønsker meg besøk på sykehuset denne gangen, ja, bortsett fra mannen og smurfen da. Men jeg tror nok jeg blir sett på som sær da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #14368 Del Skrevet 18. februar 2008 Kanskje du ikke trenger å nevne til han hva formålet ditt er med neste gang. Man må jo se nytten i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. februar 2008 #14369 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis du reiser hjem etter 6 timer så er det vel begrenset hvor mange som rekker å komme Blir sikkert sett på som sær, men er jo ditt valg. Da er det egentlig det samme hva andre tenker... Dessuten får folk en forklaring så er sikkert flere forståelsesfulle. Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over at det kunne være slitsomt for mora å få besøk på føden. Er liksom tradisjon å skulle besøke der... Egentlig er det jo hyggeligere for alle å besøke hjemme etterpå... Men kan kanskje være vanskelig å forklare det spesielt til ivrige besteforeldre. Har skjønt at noen har planer om å komme rimelig fort til sykehuset etter at lillegutt er født... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #14370 Del Skrevet 19. februar 2008 Sist hadde jeg en liggetid på sykehuset på 3 dager og den andre dagen ramla det plutselig inn 15 stykker samtidig :dåne: Denne gangen vil jeg ha mer styring på det, for nå har jeg jo smurfen å tenke på og. Synes nesten det er viktigere at han får bli kjent med lillebror først enn at ivrige besteforeldre kommer og besøker. Men det er jo annerledes første gangen. Da har man jo bare den ene og man vil jo mer enn gjerne vise fram babyen til hele verden. Men besøk hjemme er koseligere enn et sterilt sykehushotell ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #14371 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg og gubben har litt krise i heimen - igjen. Jeg vet ikke om jeg kommer inn her noe mer idag, men kanskje....nå må jeg bare fokusere på smurfen og lillemusen i magen, ikke på det som er vanskelig. Men jeg kjenner at jeg snart ikke orker mer av dette. Vi lå oppe og diskuterte til klokka 3 - 4 i natt, men blir ikke enige om noe for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 #14372 Del Skrevet 19. februar 2008 Vi gir oss ikke før den er skinnlaus Her kjører vi på. Lurer på om jeg kan bruke den til å stabilisere bekkenet? :klø: Sånn humor liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 #14373 Del Skrevet 19. februar 2008 Skal du lage tippeliste snart, forresten? Ser de andre i klubben har begynt å lage. Vi ligger noen uker bak en del av dem, men det er vel aldri for tidlig? Jeg tipper 20.april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. februar 2008 #14374 Del Skrevet 19. februar 2008 En til deg. Håper det ordner seg. Veldig enig i at smurfen er viktigst... Er visst en del som glemmer storebroren i sånne sammenhenger... Viktig at han blir tatt hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #14375 Del Skrevet 19. februar 2008 Tilbake....alene hjemme. Gubben og smurfen har dratt i begravelse, jeg hviler. Jeg var så preget av alt som har skjedd i det siste (ja, vi krangler ) at jeg plutselig ble helt nummen i hele kroppen og holdt på å besvime. Nå er jeg innstallert på sofan med TV, mat og dyne. Bare hvile.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #14376 Del Skrevet 19. februar 2008 Skal du lage tippeliste snart, forresten? Ser de andre i klubben har begynt å lage. Vi ligger noen uker bak en del av dem, men det er vel aldri for tidlig? Jeg tipper 20.april! Tippeliste ja....det må jeg ha. Aldri for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #14377 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Tippeliste! Jinx - 8. april April - 9. april Cilla - 15. april Bippe - 20. april Madden - 21. april Lissmor81 - 21. april Faerie - 24. april jente79 - 25. april pondusa - 25. april Trampe - 26. april Linn3c - 27. april kort innpå - 28. april Midnattsol - 29. april Malou - 29. april imli - 29. april ~ Milla ~ - 30. april linky - 30. april La Traviata - 1. mai monja - 1. mai Skravla - 2. mai monjamannen - 5. mai Endret 31. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. februar 2008 #14378 Del Skrevet 19. februar 2008 Uff, får håpe det går bedre når du får slappet av litt. Jeg tipper 25. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 19. februar 2008 #14379 Del Skrevet 19. februar 2008 Gammel kjenning med nytt nick, det sedvanlige har ferie. Du kjører forbi meg når du skal til nabobyen. Så leit å høre at ikke alt går på skinner om dagen. Det går seg nok til, skal du se. Når det gjelder barsel og besøk, så må jeg egentlig si meg enig med deg. Besøk på barsel er egentlig noe stort tull, man behøver først og fremst å komme seg til hektene og bli kjent med den lille nye de første dagene. Med andremann gråt jeg meg hjem etter to (eller var det tre?) dager, de ville beholde meg lenger pga helse men jeg fikk ikke sove. Jeg mener å huske at vi var flinke og sa fra til de som ønsket å komme på besøk at de kunne komme den og den dagen til uka, så vi hadde stort sett den første uka i fred. Svigers skjønte tegninga da jeg etter en halv kaffekopp lå en halvtime på sofaen og så måtte ha mannen til å støtte meg opp trappa til senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 19. februar 2008 #14380 Del Skrevet 19. februar 2008 Tippe ja.. Da tipper jeg 24. april, for det var min termin med førstemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå