Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Ja, tenk - 30 uker :danser: 10 uker til lillebror skal komme. Det går vanvittig fort dette. Skjønner ikke hvor ukene blir av.

Må jo vise fram magen :mrgreen:

30+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på sjåpping. Handla klær for 1000 kr og betalte 259 kr for dem. Sportsjakke til smurfen til høsten, heldress i fleece som smurfen kan ha under dress/regntøy, en Spiderman lue og Spiderman genser til smurfen, siklesmekke til lillebror og en heldress til lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å handle når man får så masse for pengene!! :jepp:

Er spent på hvordan det går med oppussingen av rommet til lillebror!! Har dere fått gjort noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er gøy å handle når man får så masse for pengene!! :jepp:

Er spent på hvordan det går med oppussingen av rommet til lillebror!! Har dere fått gjort noe mer?

:hoho: kan jeg vel svare på den der. Gubben lar ikke meg gjøre noe, men gjør han noe selv? :riste: Beviser nok en gang at ting tar tid.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 30 uker!! :-D

Du er jo en racer til å finne kleskupp, da!

Takk takk. Selv far synes det er gøy å handle når han slipper å betale for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duppa visst av i senga jeg. La meg for å lese etter middagen og så :sove:

Fort gjort gitt :ler: Nå sitter smurfen og venter på at Barne TV skal begynne, for det er jo lørdag og godteridag må vite. Sånt passes nøye på. Han har kjøpt seg ekkelt sukkerspinn idag så velbekomme sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tegna kjøkken på IKEA. Et stede må man jo begynne. Der kom et digert kjøkken på under 20 000 kroner :dåne: Nesten så jeg får lyst til å løpe og kjøpe.

Må se om jeg får tegna noe annet sted og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 20 000, ikke værst nei :)

Vet du/dere hvordan kjøkkenet skal se ut, tenker på farge osv.?

Jeg vet bare at jeg vil ha et lyst kjøkken.... Vi har sett litt på Faktum Ståt hos IKEA, men der har du jo stavene i frontene, så det ser ut som "panel" på en måte. Jeg vet ikke helt. Men det er sikkert et år eller ti fram i tid så jeg har god tid til å tenke meg om :ler:

Når vi flytta hit sto originalkjøkkenet fra 1980 her. Bøkefarget og fælt. I første omgang har vi malt det eggehvitt og skifta ut benkplatene. Det ble egentlig ganske fint, men nå har jo gubben funnet ut at da varer det i mange or til :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sette meg og tegne litt nå. Morsomt.

God morgen, forresten!!! :vinke:

Idag var smurfen så stolt for han sov til det ble lyst ute - klokka 8. Han fikk beskjed om det i går at før det blir lyst er det natta. I går kom han nemlig klokka kvart på sju :Gjesp:

Nå koser vi oss med søndagsfrokost, mannen koker egg og vi har det bare kos.

Og i går kveld ble det endelig orden på sakene :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 30 uker!

Skjønner Spiderman står høyt i kurs hos dere også. :ler:

Det var ikke noe spørsmål om HVA storebror skulle være på karnevalet her nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiderman er det store her i heimen ja. Sammen med Cars :ler:

Vi har glemt hele middagen idag vi. Gubben var nede i kjelleren og henta opp 4 plastkasser a 70 liter, 3 bananesker og to jumbobleieesker med klær etter smurfen :dåne:

Nå har vi sortert og krympet det ned til de 4 plastkassene og en bananeske. Noe er kastet og noe er pakket ned for å brukes av gutten til stesøsteren til mannen. Hun har tvillinger på 2 1/2 år og med kun jenter fra før tar hun gjerne i mot litt gutteklær til den ene tvillingen.

Vi trenger vel heller ikke å kjøpe noe til lillebror før til neste år :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...