monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14281 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Nyresteinsanfall er skikkelig vondt. Legene forklarte smertene som verre enn ved fødsel, så han vet absolutt hva jeg har vært gjennom Han har vel hatt det 3 - 4 ganger før. En gang har de gått inn og knust steinene, men ellers har han fått de ut selv. Endret 14. februar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. februar 2008 #14282 Del Skrevet 14. februar 2008 Huff, får ikke håpe mannen din får et sånt nyresteinsanfall. Det har jeg hørt er skikkelig fælt... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14283 Del Skrevet 14. februar 2008 Håper han klarer å avverge det ved å drikke masse. Han bør jo egentlig gjøre det hele tiden, men han er så dårlig på det. Tro om jeg skal droppe akupunktur idag og heller "spare" det til i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. februar 2008 #14284 Del Skrevet 14. februar 2008 Uff, får håpe han får drukket nok til å slippe unna. Hørtes vondt ut... Bil er kjedelig ja... Alltid utrolig sure penger det der Godt bekkenet er bra. Da er det bare å se fram til barnefri kveld. Må innrømme at det er veldig rart å tenke på hvordan livet vil forandre seg når en blir foreldre... Men gjør egentlig ingenting å roe livet litt ned... Når en ikke har unger er det ofte litt vanskelig å si nei, når man har det så er det bare sånn Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14285 Del Skrevet 14. februar 2008 Svigermor skal prøve å strikke omslagsbody til babyen. Fant oppskriften i det siste bladet GRAVID som kom i posten i går og den var litt tøff. Hun har aldri prøvd det før, så det blir jo spennende for henne og det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14286 Del Skrevet 14. februar 2008 Uff, får håpe han får drukket nok til å slippe unna. Hørtes vondt ut... Bil er kjedelig ja... Alltid utrolig sure penger det der Godt bekkenet er bra. Da er det bare å se fram til barnefri kveld. Må innrømme at det er veldig rart å tenke på hvordan livet vil forandre seg når en blir foreldre... Men gjør egentlig ingenting å roe livet litt ned... Når en ikke har unger er det ofte litt vanskelig å si nei, når man har det så er det bare sånn Ha en fin dag Livet forandrer seg masse, men man får jo helt andre verdier. Men det var litt rart i begynnelsen, det er sikkert. Men så føler man på en måte at brikkene faller litt på plass og livet blir sånn som det skal være *klisje klisje* Men tenk at de skal være sammen med oss resten av livet. Jeg har allerede begynt å tenke på hvordan han blir når han bli 15 - 17 år jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. februar 2008 #14287 Del Skrevet 14. februar 2008 Happy Valentines Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. februar 2008 #14288 Del Skrevet 14. februar 2008 Er vel sånn det blir ja. :-D Jeg har vel egentlig roet meg veldig etter jeg traff mannen, og alt er egentlig på plass for oss. Mangler bare ungene egentlig. Så skal bli en spennende tid, selv om det er veldig rart å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14289 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg tror du kommer til å få følelsen av at livet på en måte blir komplett når barna begynner å komme. Vi skal ut å spise idag, siden det er Valentine, men begge ville ha med smurfen, for han er vår største kjærlighet Det ville bli helt feil å ikke ha han med. Så etter barnehagen idag skal vi ut å spise alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2008 #14290 Del Skrevet 14. februar 2008 Det hørtes kjempekoselig ut ha en fin dag vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. februar 2008 #14291 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei Monja! Moro at vi er gravide samtidig en gang til da! :-D Du er litt foran meg i løypa denne gangen. Siste gang var jo terminene våre ganske nærme, men du fødte jo litt før termin gjorde du ikke? Hvordan syntes smurfen det var å skulle bli storebror? Vi har ikke fortalt noe enda, venter litt til med det. Men gleder meg til å fortelle det Jeg tror du kommer til å få følelsen av at livet på en måte blir komplett når barna begynner å komme. Sånn er det her også i all fall. Og så deilig det skal bli med enda en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14292 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei Monja! Moro at vi er gravide samtidig en gang til da! :-D Du er litt foran meg i løypa denne gangen. Siste gang var jo terminene våre ganske nærme, men du fødte jo litt før termin gjorde du ikke? Hvordan syntes smurfen det var å skulle bli storebror? Vi har ikke fortalt noe enda, venter litt til med det. Men gleder meg til å fortelle det Sist hadde jeg termin 28. september, men den lille rakkeren hadde ikke tid til å vente lenger enn 9. september. Det er jo lov å håpe at det blir sånn denne gangen og Smurfen synes det er så stas at det bor en liten gutt inne i magen til mamma, men han forstår nok ikke helt at han faktisk skal ut for så å bo sammen med oss etterpå. Han er veldig opptatt av å kose med magen, men innimellom har han vært ganske agressiv mot babyklærne og utstyret vi har hentet fram. Lurer på om det er litt sjalusi inne i bildet siden vi innimellom har vært veldig opptatt med å få ting ferdig til babyen kommer. Men det går seg nok til. Det blir spennende å fortelle gutten din om babyen i magen. Vi fortalte det rundt uker 14 tror jeg, men det ble jo ikke mer virkelig før magen begynte å vokse skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14293 Del Skrevet 14. februar 2008 Smurfen er levert hor mormor og morfar og det er stille her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. februar 2008 #14294 Del Skrevet 14. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. februar 2008 #14295 Del Skrevet 14. februar 2008 Koselig med middag for alle tre. Kan nok bli en utfordring for smurfen å bli storebror, men han blir nok sikkert kjempestolt etter hvert. Men har skjønt at en del av disse storesøsknene synes det er litt kjedelig at babyen aldri får kjeft og at de ikke kan gjøre noe særlig med de i begynnelsen... Men det forandrer seg jo etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. februar 2008 #14296 Del Skrevet 14. februar 2008 Håper virkelig at dere koser dere ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #14297 Del Skrevet 15. februar 2008 Men har skjønt at en del av disse storesøsknene synes det er litt kjedelig at babyen aldri får kjeft og at de ikke kan gjøre noe særlig med de i begynnelsen... Nei, det kan nok bli den største utfordringen. Heldigvis er jeg størst av mine søsken jeg og, så jeg skal iallefall ikke gå i sammen "fellene" som mine foreldre gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #14298 Del Skrevet 15. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #14299 Del Skrevet 15. februar 2008 Håper virkelig at dere koser dere ikveld! Kosa oss ja....jeg sovna før klokka halv 10 Herrefred, jeg er blitt så trøtt på kveldene igjen Klarer ikke å holde øynene åpne etter nyhetene klokka 21. Men vi kosa oss i morges da. Lå lenge og bare snakka og koste før vi måtte opp og få gubben på jobb. Kjørte han på jobb til klokka 7 og stakk innom Rema og kjøpte med meg avisen og nybakte rundstykker Skal straks ringe på føde.pol for å høre om noen har tid til å sette akupunktur på meg idag. Forhåpentligvis i halv 11 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. februar 2008 #14300 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde ventet meg de heftige detaljene i dag nå, men neida Nei, det kan nok bli den største utfordringen. Heldigvis er jeg størst av mine søsken jeg og, så jeg skal iallefall ikke gå i sammen "fellene" som mine foreldre gjorde Hvilken felle gikk de i da tro? De har ihvertfall en fantastisk datter så noe riktig har de vel måttet gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå