monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13921 Del Skrevet 28. desember 2007 For HELE januar, faktisk! Kanskje ikke så dumt. Ikke dumt i det hele tatt. Vi har hatt noen mnd der vi har vært flinke til å følge disse listene, og nyttårsforsettet mitt (ett av to ) er at vi skal klare det igjen neste år. Det er jo så deilig å slippe å gruble på hva vi skal ha til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. desember 2007 #13922 Del Skrevet 28. desember 2007 Et godt initiativ, den lista der. Må prøve meg på noe lignende jeg også før hverdagen starter opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. desember 2007 #13923 Del Skrevet 28. desember 2007 Jøss, imponert! Brennende kjærlighet og Brennsnute??? Hørtes jo veldig spennende ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13924 Del Skrevet 28. desember 2007 Jøss, imponert! Brennende kjærlighet og Brennsnute??? Hørtes jo veldig spennende ut da Det høres nok med spennende ut enn hva et er Brennende kjærlighet: 20 stk. potet 2 l grønnsaksbuljong (utblandet) ½ stk. purre 6 dl melk 4 ss smør 1 ts salt ½ ts pepper 200 g hvitost 400 g bacon 600 g frisk sjampinjong 8 ss finhakket frisk gressløk 2 ts nykvernet pepper 1. Skrell potetene, del dem i biter og kok dem i buljong sammen med purre i biter. Kok det mørt, ca. 10-15 minutter. Ikke bruk salt i vannet. 2. Slå av vannet, og mos potetene. 3. Tilsett melk, smør og krydder, og rør godt mens potetmosen får et oppkok. 4. Tilsett revet ost i potetmosen. Skjær bacon i brede strimler og sopp i skiver. Stek begge i pannen og server på potetmosen. Dryss over gressløk og nykvernet pepper. Brennsnute: 1 stk. hel vossakorv eller kjøttpølse 1 pose ertesuppe 1 pk. frossen lapskausblanding 1. Lag ertesuppen etter anvisning på posen. 2. Ha i lapskausblandingen og la det koke opp. 3. Ta skinnet av pølsen og del den i terninger. Ha den i suppen og la det hele småkoke i ca. 5 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. desember 2007 #13925 Del Skrevet 28. desember 2007 Ta vare på deg selv nå monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. desember 2007 #13926 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, du må passa på deg sjølv og ta livet med ro! Og joda, eg veit at det er enklare å sei det, enn å gjera det, men prøv å la andre ta litt av dine oppgåver og plikter. :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13927 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har kjøpt meg vogn :dåne: Var en runde i byen og titta idag og vi falt helt for en vogn som heter Hoco Zaphir. Den var stor og romslig og hadde vendbart håndtak. Men prisen på 5000 kr bremsa meg litt. Så når jeg kom hjem lette jeg litt på nett og fant en nettbutikk som selger samme vogna til halve prisen - 2490 kr for vogna og 40 kroner i porto Så nå er vogn bestilt og betalt i fargene brun og beige.... Som bagvogn. Som sportsvogn - Overslagshåndtak - Justerbart håndtak - Lakkert chassis - Røffe og værbestandige tekstiler - Mange praktiske løsninger - Stor og romslig kombivognbag (tre i en bag: bærebag, sitteunderlag og fotpose i en) - Solide store hjul - Praktisk og solid kombivogn for norske forhold, vekt ca 18 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13928 Del Skrevet 28. desember 2007 Alt virka mye nærmere når vogna er bestilt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. desember 2007 #13929 Del Skrevet 28. desember 2007 Fin vogn. Gleder meg til vi får vogn i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13930 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi hadde vogna i hus etter 20 uker med smurfen. En Brio kombivogn da. Tungt drog. Men nå har jeg venta litt lenger altså Men det ble ikke noen trehjuling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. desember 2007 #13931 Del Skrevet 28. desember 2007 Neh, like greit at det ikke ble noen trehjuling spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13932 Del Skrevet 28. desember 2007 Det får bli når denne må vike for trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13933 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi skal kjøpe oss akvarium på nyåret. Nå gjelder det bare å finne ut hva vi skal ha. Vet iallefall om en liten smurf som kommer til å bli glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13934 Del Skrevet 28. desember 2007 Freden senker seg i monjaheimen. Ja, bortsett fra at miniatyren er helt vrang i kveld da, og han skal ikke legge seg. Men han er på rommet og styrer så da orker jeg ikke å bry meg. Det er jo ikke sånn at han skal opp tidlig i morgen, så han må nå bare styre Blir vel så jeg sovner før han i dag og. Mannen skal male en dør i gangen....ett strøk idag og ett i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13935 Del Skrevet 28. desember 2007 Enn om noen kunne spist opp godisen vi har i hus før jeg gjør det Klarer jo ikke å styre meg. Har sikkert lagt på meg masse i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #13936 Del Skrevet 29. desember 2007 23+0 Fra 23 uker og 0 dager til 23 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 500 g Full lengde: 28 cm Nå begynner det lille magetrollet mitt å høre så nå kan gubben synge nattasanger for magen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #13937 Del Skrevet 29. desember 2007 Idag skulle egentlig mannen og smurfen alene til byen, men det ser ut til at jeg blir med likevel. Må handle litt så vi slipper til byen mer før over nyttår. Orker ikke å dra dit mer før til neste år ( det hørtes veldig lenge ut) Så skal vi treffe en av fadderne til smurfen før hun drar til Oslo igjen. Det er bare derfor jeg skal være med. Det bir jo en stund til hun kommer hjem igjen så det er greit å treffes når vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 29. desember 2007 #13938 Del Skrevet 29. desember 2007 God morgen!!! Å nei, nå har sikkert teen min trukket altfor lenge og blitt sur og beisk en gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #13939 Del Skrevet 29. desember 2007 Håper teen ble god, Dallandra Nå skal vi dra avgårde til byen en tur. Må skrive handleliste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. desember 2007 #13940 Del Skrevet 29. desember 2007 Grattis med 23 uker! :-D Sambo kan ikke vente til den begynner å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå