Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

18+0 :hoppe:

Tenk, bare to uker til jeg er halvveis. Har gått utrolig fort dette. Skjønner ikke helt hvor dagene er blitt av.

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. november, 2007

Fra 18 uker og 0 dager til 18 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 220 g

Full lengde: 18 cm

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden går utrolig fort, synes du ikke pondusa? Synes ikke det er lenge siden jeg satt med testen i hånden jeg :lol:

Det kan ivertfall jeg skrive under på :fnise: er 3 mnd siden jeg satt med positiv test i hånda, men det føles ikke sånn :overrasket: og snart er det jul igjen :fnise:

Og grattis med 18 uker :-D

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ivertfall jeg skrive under på :fnise: er 3 mnd siden jeg satt med positiv test i hånda, men det føles ikke sånn :overrasket: og snart er det jul igjen :fnise:

Og grattis med 18 uker :-D

Ha en fin lørdag :klemmer:

Ja, ikke sant? Og så er jula slutt, det blir mørk og trist januar, kort februar og så er det bare å forberede seg på kommende fødsel :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi hatt en fin dag. Mannen og smurfen var i bassenget og jeg som er allergisk mot klor fikk æren av å sitte å se på dem. Herlig å se hvor uredd smurfen er når han bader. Og flytedingser skal han iallefall ikke ha. Han koser seg så masse. De drev på en times tid og så dro vi og handla inn middager etc til hele neste uke.

Når vi kom hjem hjalp smurfen til med å skjære gulrot. Jeg var litt nervøs for fingertuppene noen ganger, men han må jo lære....Nå står okseragu og putrer på plata. Sen middag idag, litt kos til barne tv og så finalen i Skal vi danse i kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosa oss med Skal vi danse i går kveld. Veldig fornøyd med at Tshawe vant :juhu: Selv om jeg kanskje burde heiet på Mona :sjenert:

Smurfen var ikke i seng før klokka 22, jeg kjenner jeg blir gal på han noen ganger, men han sov til halv 9 i morges da så.....Han kom inn til oss i natt og da rømte mannen inn på smurferommet. Så der lå jeg da, sammen med en dreieskive uten like. Ikke så alt for god kvalitet på søvnen inatt med andre ord.

Nå driver mannen og ordner med søndagsfrokost og vi skal spise om et lite øyeblikk. Senere idag skal vi på teater, Jul i Mummidalen :hoppe: Tror alle gleder seg masse.....

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig koselig å ha med seg de små på sånne ting. Forhåpentligvis er det så fengende at han sitter stille og. Da han var 2 1/2 år var han med på kino og så Elias og kongeskipet og han var helt oppslukt hele tiden. Dessuten er det jo en god unnskyldning til å være med på ting man vil selv, men som blir litt dumt uten barn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Vi vurderte Blåfjell i Verdal vi, men fant ut at prisen ble for stiv.

Var inne og sjekka det vi og, men det ble for langt å reise, dessuten er det jo ute så man vet jo aldri hvilket vær man får :fryser::regn: og det var dyrt. Med andre ord: nedstemt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...