Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Har skåret bunnene av 3 enliterskartonger og 3 enogenhalvliterskartonger (melk). Og lagt dem i bløtt sammen med 11 yoghurtbeger. Skal straks vaske dem opp og sette dem til tørk så de er klare for fuglematlaging den 2. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skåret bunnene av 3 enliterskartonger og 3 enogenhalvliterskartonger (melk). Og lagt dem i bløtt sammen med 11 yoghurtbeger. Skal straks vaske dem opp og sette dem til tørk så de er klare for fuglematlaging den 2. desember.

Du er driftig altså.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten :Nikke:

Du har bestemt deg for at det er en gutt til du? :fnise:

Tenker det blir en ganske så overraska Murmel og det skulle være en innovertiss der da. Spennende er det iallefall :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo få gratulert deg også da - enda du snart er halvveis...litt treig se! ;)

Men gratulerer med magetroll, tenk at Smurfen skal bli storebror! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

:goodbye: søndagsengel. Koselig at du titter innom.

Må jo få gratulert deg også da - enda du snart er halvveis...litt treig se! ;)

Men gratulerer med magetroll, tenk at Smurfen skal bli storebror! :hjerte:

Tusen takk for det. Utrolig koselig at du skal ha nummer to og. Det er så morsomt at så mange jeg fulgte i første svangerskap skal ha nummer to samtidig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings. Idag er smurf hjemme sammen med meg og selv om vi kunne sovet lenge MÅTTE gubben skrangle med nøkler og bråke noe forferdelig da han "lista" seg inn på soverommet for å hente arbeidsklærne sine. Og hvem våkna???? :sur: Så her har vi vært våkne siden klokka kvart over 6.

Smurfen har sovet sammen med meg i natt for han kom opp i går kveld og nekta å sove i senga si. I følge han selv var han redd, for det var en liten mann i senga hans :dåne:

Jeg har begynt på siste finish på adventskalenderen. Har tenkt jeg skulle prøve meg på monteringa i helga. Litt spent på det altså. Men det er jo bare en uke til 1. desember nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Nissen på nattlig inspeksjon kanskje? :fnise:

Fikk selv en gutt opp i senga forleden fordi han angivelig hadde kjent noe mot foten som han trodde kanskje kunne være ei mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissen på nattlig inspeksjon kanskje? :fnise:

Fikk selv en gutt opp i senga forleden fordi han angivelig hadde kjent noe mot foten som han trodde kanskje kunne være ei mus.

Ja, kanskje det er :nisse: som er ute og lurer :fnise:

Men en mus? Hjelp, da hadde jeg vært fort oppe og ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en liten gutt som driver og turner rundt meg....og dunker inn i stuebordet rett som det er. Første gangen kjefta han litt på bordet: "Det er ikke lov til å slå!" :ler: Og andre gangen det skjedde kom det: "Dumme bord! Du får ikke slå igjen!!!!" :lol:

Herlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...