monja Skrevet 20. november 2007 Forfatter #13521 Del Skrevet 20. november 2007 Gleder meg masse til neste UL. Bare det å få se den lille igjen blir jo fantastisk For en hektisk dag....Først sovna vi av med et smell og gubben kom seg ikke på jobb før klokka halv 9. Så var jeg til legen klokka 10 - sykmeldt tom 20. desember. Så til arbeidsgiver klokka 11 for å skrive oppfølgingsavtale til NAV. Arb.giver skrev: "kan ikke tilrettelegge og kommer ikke tilbake i jobb så lenge den fysiske situasjonen vedvarer" Så da jeg avskrevet fra arbeidslivet noen uker framover. Så til svigermor og var der til klokka 14.30. Innom Cubus og kjøpte en joggebukse til smurfen og en liten søt body i str 50 . Henta smurfen i barnehagen og dro på cafe for å spise middag idag. Så på 5 årsdag til nevøen vår klokka 17. Reiste fra dem klokka 18.30 og var hjemme litt over 19 :dåne: Nå er smurfen lagt og jeg er liiiiiitt sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. november 2007 Forfatter #13522 Del Skrevet 20. november 2007 Men det tok ikke lang tid før: "MAMMAAAAA!!!! PAPPAAAAA!!!! JEG HAR TEGNA PÅ VEGGEN!!!!" Jadda, tegna med tusj skikkelig godt inni panelet på veggen ved senga si :dåne: Så nå må vi male da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2007 #13523 Del Skrevet 20. november 2007 Oisann! Har dere en liten veggkunstner i huset? Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 20. november 2007 #13524 Del Skrevet 20. november 2007 Men det tok ikke lang tid før: "MAMMAAAAA!!!! PAPPAAAAA!!!! JEG HAR TEGNA PÅ VEGGEN!!!!" Jadda, tegna med tusj skikkelig godt inni panelet på veggen ved senga si :dåne: Så nå må vi male da En ærlig sjel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 21. november 2007 #13525 Del Skrevet 21. november 2007 Må ikke male enda - det kommer garantert mer "graffiti" på veggene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13526 Del Skrevet 21. november 2007 Må ikke male enda - det kommer garantert mer "graffiti" på veggene! Nei, vi skal drøye det til sommeren. Han skal antakeligvis ha vårt rom etterhvert, for det er litt større, så vi venter nok litt Kunstneren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13527 Del Skrevet 21. november 2007 Idag tenkte jeg at jeg skulle sette meg å plundre litt på photoshop. Skal prøve å lage julekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. november 2007 #13528 Del Skrevet 21. november 2007 På Exit har de tatt inn ekstra ekstra mange svartbukser til gutter, så hvis du skal ha tak i det så dra dit. Alle andre steder er de utsolgt. Jeg tok nemlig runden i går ettermiddag. Så bra det gikk bra på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13529 Del Skrevet 21. november 2007 Da skal jeg sende gubben dit når han har pause klokka 11. Var innom H&M i går og da hadde de smokingbukser der, men de er sikkert utsolgt i str 104 de og for det var ikke mange igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13530 Del Skrevet 21. november 2007 Da skal jeg sende gubben dit når han har pause klokka 11. Var innom H&M i går og da hadde de smokingbukser der, men de er sikkert utsolgt i str 104 de og for det var ikke mange igjen. Da er mannen satt på oppdraget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13531 Del Skrevet 21. november 2007 Da er penbukse til smurfen i boks. Han fikk tak i på H&M, de hang akkurat opp flere da han var der En bekymring mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13532 Del Skrevet 21. november 2007 I går kjøpte jeg en bitteliten body til babyen i magen Så liten, str 50. Smurfen syntes den var veldig liten og påpekte at han brukte stor pysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. november 2007 #13533 Del Skrevet 21. november 2007 Det var en søt body Har kjøpt et par søte små ting jeg oså, bare må lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #13534 Del Skrevet 21. november 2007 I går kjøpte jeg en bitteliten body til babyen i magen Så liten, str 50. Smurfen syntes den var veldig liten og påpekte at han brukte stor pysj Så fin! Har ikke kjøpt noenting til lille baby vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13535 Del Skrevet 21. november 2007 Kommer ikke til å kjøpe så mye vi, for vi har jo alt og mer til etter storebror. Men jeg måtte bare ha denne, som et symbol på den lille. Noe som er bare babyen sitt liksom Kan jo hende det blir mer klær om det blir jente da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 Forfatter #13536 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg hater Photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2007 Forfatter #13537 Del Skrevet 22. november 2007 God morgen! Gubben var inne til smurf for å høre om han hadde tenkt seg opp, men nei. Trøtt og grinete :kjefte:l Så sa gubben at det var greit, han kunne være sammen med meg idag, men da fikk smurf det travelt, for han hadde da såvisst ikke tenkt det :gråte: Så nå er de på vei til byen. Og det snør idag så en liten sprett var mer enn lykkelig Jeg våkna med lett hodepine, vond nakke og vonde bihuler så dette lover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. november 2007 #13538 Del Skrevet 22. november 2007 Æsj, jeg er også forkjøla. Ble litt mye ut og inn i går da vi flytte som besatt. Vond hals som holdt meg våken i natt og en nese som ikke responderer på otrivin God bedring PS, i morgen skal jeg på UL :jippi: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2007 Forfatter #13539 Del Skrevet 22. november 2007 Så spennende med UL i morgen. Gleder meg til rapport Da får dere se lillejenta deres, Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2007 #13540 Del Skrevet 22. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå