Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noe galt i å få november/desember barn (er det forresten diskutert noe sted? :klø: ), men jeg tror vi kommer til å vente litt likevel - av den grunn at jeg vil finne ut om jeg har stabile sykluser. Men bevares, vi kommer da ikke til å slutte med :humpe:(dæsken, det var lenge siden sist nå ja :ler2: ) fordi. Så blir jeg gravid er jo det flott - selvsagt. Alle barn er mer enn velkomne - når som helst på året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare sett at det har vært sagt på SM at det diskuteres på NM for tida dette med å ha prøverpause i februar og mars pga november/desemberbarn...hvis ikke jeg misforstod da. Og så lurte jeg på om du var en av de som deltok i den diskusjonen da, vettu! ;)

En ny smurf kommer når den kommer! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei monja! :klem:

Kos deg med bredbånd og lykke til med å finne ut av sykluser og sånt. Kommer du til å teste for EL nå eller venter du litt?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å teste for EL nå ja. Skal se hvordan dette egentlig henger sammen. Var og kjøpte mag 60 plastkopper (sånne engangskopper) så jeg slipper å vaske glass og sånt for å tisse i :rodme: På tirsdagsmorgenen (var det ikke da jeg testa?) måtte jeg tisse i et rent Hipp glass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen var på bytur tidligere idag. I tillegg til engangskopper kjøpte vi nye støvler til smurfen, vi kjøpte jeg 6 glass med kyr på. Det står i tillegg MILK på dem. Utrolig skjønne. Kjøpte og isbitformer - formet som bamser. Bare sånt vi egentlig ikke trenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle sammen :vinke:

Ble litt fraværende igår. Vi var til mamma og pappa fram til klokka 16.30, så dro vi hjem og spiste middag. Deretter fikk vi besøk av to vennepar med barn på snart 4 år og 17 mnd. Så det var fullt kjør hele kvelden. Smurfen var ikke i seng før klokka var over 9 :overrasket:

Og sov til klokka halv 8 idag. Var i barnehagen fra klokka 9. Akkurat passe det. Etterpå dro jeg og mannen på en liten byrunde - kjøpte værstasjon til både svigermor (bursdagsgave) og oss selv (enda mer vi ikke trenger :ler: )

Har slengt meg ned i sofan til svigermor nå - mens hun er på bytur og mannen driver og henger opp lamper og sånt - bredbåndshimmelen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å høre at det står bra til da - blir jo rent bekymra når det går timer uten at du er innom! ;)

Vet du hva - JEG HAR HØRT KVERULITEN I DAG!!! :hoppe::hjerte::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja. Lykke til med el-testing - smart med pappkrus. Har du kjoept strimler fra Billige Teste?

Kos deg videre hos foreldrene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig Kverula - vennen :grine2:

Da er du sikkert verdens lykkeligste kommende mamma akkurat idag da.

Jeg har kjøpt stimler fra Billige teste ja, Popelka.

Synes de funker kjempebra.

Må prøve å være litt sosial nå.

Titter innom siden idag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja! :)

Lykke til med testingen!

Det er alltid morsomt å kjøpe ting man egentlig ikke trenger. Når vi er på shopping er det som regel jenta mi som får seg noe ekstra, før var det meg..

Jeg skjønner ikke hva som er galt med å få november/desember barn. Jeg er selv et desember barn og har ikke lidd noe nød. :) Men nå har jeg ikke fulgt med på den diskusjonen, så jeg vet ikke hva den handler om..

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme til min utrolig treige ISDN linje igjen ;grine:

Ser litt på OL og slapper av. Smurfen sover, mannen lager pannekaker med fiskepudding og blåbær og det regner ute. Men det er varmt da - nesten 8 plussgrader. Ikke verst til at det er slutten av februar.

Snart er det vår :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...