Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

moddis-musepupp-monja!!?

Ja du brukte vel ikke nok tid her i fra før... :Hehe: Får håpe dere får bredbånd snart da.

Ha en fin mandag, du som kan... ;):Gjesp:

Malou

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Gratulerer som moderator! Veeeldig fine stjerner... :tommel:

Bredbånd er nesten et must altså... håper du får det hjemme snart!

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Cilla :klem:

Nå har smurfen og pappa'n vært på helsestasjonen og tatt MMR sprøyta. Det gikk kjempefint, ikke noe gråting fra lillegull :hjerte:

Han ble også målt og veid. Lillegull er blitt storegull: 85 cm lang og 13 450 gram.

Selv har jeg vært sammen med tre venniner og vi endte opp på kafebesøk. Det er så sjelden jeg er på kafe at jeg ikke riktig husker sist, men koselig var det. Så neste tirsdag blir det en ny tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, jeg så ikke den siste siden med hilsener her jeg :sjenert:

Tusen takk alle sammen.

vimselims - du er jo blitt helt rå jo *bøyer seg i støvet*

Gullet26 - ja, ikke sant de er fine? :sjarmor:

Malou - jeg får vel kanskje disponere tiden her inne litt annerledes fra nå da :sjenert:

La Traviata og søndagsengel? - tusen takk, det blir nok neppe bredbånd på oss på en stund, men jeg håper jo på adsl da. Alt er bedre enn ISDN iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen på fredag, på lørdag kom det to store klumper med....ja, jeg vet ikke hva det var......med på søndag var den plutselig over :klø: Snåleste mensen jeg har hatt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Vi har brukt ettermiddagen på sykehuset vi. Mannen var til legen klokka 14.30 og ble henvist til røntgen (av lungene) og medisinsk poliklinikk for vurdering av bilder og andre undersøkelser. Klokka kvart på 3 kom vi til røntgen og klokka kvart over kom han inn. Da var vi alene på venterommet :klaske: Selve røntgen var unnagjort på 2 minutter. Etter det måtte han i mottagelsen/legevakten fordi med.pol var stengt. Og der skulle legen komme snart. Snart ble til kvart over 4 og jeg ble litt....OK, mye :kjempesinna: da. Så han sa fra at vi dro i barnehagen for å hente smurfen og at vi deretter dro hjem. De skulle ringe om det var noe..... Etter å ha henta smurfen og handla litt var det to ubesvarte anrop på telefonen - fra sykehuset. Han måtte inn å ta blodprøver for det hadde legen hans glemt å rekvirere. Og så måtte vi vente på svarene (1 time), og i mellomtiden tok en lege en annen blodprøve (blodgass) og den er så innmari vond :grine: Den var han ikke fornøyd med for den viste oksygenopptak på 92,2% i blodet, men da de målte med en duppeditt på fingeren viste den 99% og da mente han kanskje at han hadde fått en for dårlig prøve. Men i mellomtiden mente han EKG var nødvendig og kanskje overnatting (DA kom det ville protester fra monjamannen du :ler: ). EKG var bra og blodprøvene var bra og røntgenbildene viste egentlig ingen forandringer fra 2004. Til slutt fikk han en blodfortynnende sprøyte før vi fikk dra - klokka 18.40 :sur: Og i morgen må han dit igjen - CT klokka 8 og sikkert full pakke igjen.

Og for dere som ikke vet det - mannen min ble innlagt i 2 uker i 2003 på grunn av blodpropp i lungen, og lungerevmatismen sarkoidose, så om han får de symptomene han hadde da blir han sjekka grundig. Det var liksom ikke måte på heller. Håper alt er bra i morgen og.

Så det var min dag. Jeg var skikkelig glad da jeg fikk se smurfen igjen - han hadde vært til farmor i mellomtiden.

Og jeg er uforbederlig - når det gjelder sykehus og leger - som jeg hater dypt og inderlig. Fikk det bekrefta idag igjen :rodme::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

For en dag på sykehuset! Men bra at de sjekker mannen din så grundig når han får symptomene.

Dere får slappe av og kose dere i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en dag!! Vi er to som ikke kan fordra sykehus og leger ja..

Stakkars pappaen min.. Han lå på sykehuset i tre måneder når jeg var tolv. Kunne ikke bevege seg og jeg presterte en dag å be om å få gå omtrent med en gang vi kom. Stakkars mannen levde nok for de få timene han fikk med familien hver dag :grine: Første og eneste gangen jeg har sett han gråte. Arr i sjelen :(

Håper det går bra med mannen i morgen da. Det er godt han blir passet skikkelig på :smilbla:

Gratulerer som moderator :blomst: Men du burde nok få bredbånd ja :Nikke: Må innrømme jeg er glad for at jeg ikke mottar dine internettregninger :ler:

Håper dere har en fin kveld :klem:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var litt av en dag, vennen! :kose: Godt at det ser bra ut med mannen da, og jeg syns det er bra at de tar dette på alvor. Bedre å bli fulgt opp enn ikke å bli det, selvom det medfører noen (unødvendige) timer på sykehuset.

:klem: til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...