monja Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #7861 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå blir det kanskje mer fart over Angelica. Men ikke for det, jeg hadde ikke blitt lei meg om hun eller Linn hadde gått ut heller jeg da. Det var antakeligvis de tre jeg liker minst. Digger rægger'n Richard jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. februar 2006 #7862 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, også er Jessica artig! Hun har skjerpet seg etter flaske-kastinga, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #7863 Del Skrevet 19. februar 2006 Jessica er kjempekul hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2006 #7864 Del Skrevet 20. februar 2006 JIPPII!!!! Endelig mandag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7865 Del Skrevet 20. februar 2006 Juhuuuuu...... Mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #7866 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei monja, har hatt en KG fri helg og her er det 11 nye sider siden sist som jeg ikke har ork til å lese igjennom. Håper ikke jeg har gåttt glipp av noen veldig viktig Hvordan går det med armen din, er du bedre?'Har du bakt sjokkiskaka? Ble den god? Håper du får en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7867 Del Skrevet 20. februar 2006 Så koselig at du ser innom, Heidi! Det fyker unna med sider her ja. Imponert over at du klarer en hel helg uten KG jeg da Jeg måtte vært bortreist i et nettisolert rom eller noe sånt jeg Om det har skjedd noe? Nja, ikke så mye akkurat. Armen er bedre, men langt fra bra. Dog så bra at jeg sikkert begynner på jobb den 1. mars. Vil iallefall prøve meg på jobb. Jeg ble mye mer bevegelig etter at jeg fikk sprøyta, og det er deilig. Men innimellom er det vondt som fy Og jeg fikk bakt kaka. Det har visst vært den store sjokkisbakehelga på KG tror jeg. Men den ble dritgod - skummelt god faktisk Med kokos på toppen.....nammenammenam. Idag skal mannen til legen, og smurfen skal på helsestasjonen for MMR sprøyte. Så det blir mye lege idag. Men først skal den store ringe og bestille time og den lille skal i barnehagen et par timer. Selv skal jeg finne meg en PC med bredbåndstilkobling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7868 Del Skrevet 20. februar 2006 Da har gubben ringt legen sin. Det vil si legen (vår) var ikke tilstede før 1. mars, men han fikk time til en annen lege klokka 14.30. Torstein skal ha sprøyte 12.40. Så nå skal vi snart levere han i barnehagen, så skal jeg innom på jobben en tur før vi drar oppom svigermor. Hun har iallefall bredbånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7869 Del Skrevet 20. februar 2006 Så får jeg bruke dagen til å sette meg inn i saker og ting her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #7870 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei og hopp, monja! Ser du har blitt moderator - grattis! Er det for dagbøkene eller? Turte ikke ta på meg den oppgava jeg...syns det ble for skummelt... Håper dagen blir bra - med bredbånd, til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #7871 Del Skrevet 20. februar 2006 Oi se der ja, monja-moderator. Grattis med ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7872 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk for det Kverula, og ja...... det er ikke så skummelt som jeg trodde. Går nok bra dette. Bredbånd ja....det skal ikke mye til for å glede meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. februar 2006 #7873 Del Skrevet 20. februar 2006 Mornings Monja! Lykke til med MMR for Torstein, haaper han kommer seg raskt etter sproeyten. Bra at armen din er bedre. Er det betennelse som plager den? Ha en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7874 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk takk, Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. februar 2006 #7875 Del Skrevet 20. februar 2006 Grattis med både bredbåns og moderatorjobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7876 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg tror nok det er betennelsen som er verst nå ja. Det var jo brudd i skulderen, men det så ut til å ha helet ganske bra. Var på røntgen i forrige uke. Dessverre var nok betennelsa kommet av at jeg slo meg skikkelig. Det kjennes litt sånn betennelses vondt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7877 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg vil ha bredbånd hjemme og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7878 Del Skrevet 20. februar 2006 Nuh drar vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #7879 Del Skrevet 20. februar 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 20. februar 2006 #7880 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer som moderator!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå