Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Ja ja, om den ikke ser helt perfekt ut så smaker den sikkert godt. :sikle:

Enig med Heidi!

---

Håper du hadde en finfin morsdag i går da...

Helt utrolig at så og si alt kan skaffes så mye billigere over landegrensen! Det er eitrendes irriterende altså, dette skattelandet vi lever i! :sur: Men bare man bruker hue og gidder å vente på posten så er det MYE penger å spare! :Nikke:

Håper syklusen kommer i orden på null komma niks - gleder meg masse til å følge deg med en minismurf i magen når den tid kommer! ;)

Håper også at det blir en flott begravelse imorgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiskytinga ble skikkelig nedtur :sur:

NÅ er smurfen begynt å våkne hører jeg. Enn om jeg hadde sovet når han sov. Jeg har blitt skikkelig sigen den siste tima kjenner jeg :Gjesp:

Ja ja, KG pause :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo smurf in acton.....

Tror han skal få noe nytt å leke med idag jeg. Kjøleskapsmagneter. Han er som forhekset når han får sånne å leke med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa! :klem:

Jeg har vært i dagboka di og fulgt med i hele dag altså, men jeg ser jo at jeg har vært litt dårlig til å legge igjen spor etter meg... :sjenert:

Og du, pakke...NÅ lurer jeg da...må ikke holde på med pakker, da...men dog - pakker er bedre enn brevbomber da, som du var inne på her en dag! ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du ha pakke. Brevet var ikke stort nok til bomben, så derfor ble det pakke.... ;)

Mangla bare noen ledninger til koblinga mi, så det var det jeg fiksa idag.

Sender den i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Nå måtte jeg le......mannen lot Torstein gå naken en stund etter kveldsbadet (fordi jeg sa at han skulle få det) - og det endte med at han tissa og bæsja på gulvet :Hehe: Stakkars mannen som måtte vaske opp etter han :grine2:

Og dere skulle hørt den skrattinga fra Torstein - og meg *ler så jeg får vondt i magen*

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det må være noe som går!

Brage har vært usedvanlig blid i dag! Regner med at tennene endelig har sluttet å plage ham! :tommelsmil:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...