-TeddyToria- Skrevet 13. februar 2006 #7501 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja ja, om den ikke ser helt perfekt ut så smaker den sikkert godt. ← Enig med Heidi! --- Håper du hadde en finfin morsdag i går da... Helt utrolig at så og si alt kan skaffes så mye billigere over landegrensen! Det er eitrendes irriterende altså, dette skattelandet vi lever i! Men bare man bruker hue og gidder å vente på posten så er det MYE penger å spare! Håper syklusen kommer i orden på null komma niks - gleder meg masse til å følge deg med en minismurf i magen når den tid kommer! Håper også at det blir en flott begravelse imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7502 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er så sant som det er sagt TT. Vi bor i et molboland - det er sikkert. Plutselig ble skiskytinga skikkelig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7503 Del Skrevet 13. februar 2006 Eller kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7504 Del Skrevet 13. februar 2006 Skiskytinga ble skikkelig nedtur NÅ er smurfen begynt å våkne hører jeg. Enn om jeg hadde sovet når han sov. Jeg har blitt skikkelig sigen den siste tima kjenner jeg Ja ja, KG pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7505 Del Skrevet 13. februar 2006 Turbo smurf in acton..... Tror han skal få noe nytt å leke med idag jeg. Kjøleskapsmagneter. Han er som forhekset når han får sånne å leke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7506 Del Skrevet 13. februar 2006 Idag har jeg kjøpt enda noen småting til pakken til Kverula..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #7507 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei snuppa! Jeg har vært i dagboka di og fulgt med i hele dag altså, men jeg ser jo at jeg har vært litt dårlig til å legge igjen spor etter meg... Og du, pakke...NÅ lurer jeg da...må ikke holde på med pakker, da...men dog - pakker er bedre enn brevbomber da, som du var inne på her en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7508 Del Skrevet 13. februar 2006 Selvfølgelig skal du ha pakke. Brevet var ikke stort nok til bomben, så derfor ble det pakke.... Mangla bare noen ledninger til koblinga mi, så det var det jeg fiksa idag. Sender den i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #7509 Del Skrevet 13. februar 2006 Så da bør jeg ikke hente posten på ei ukes tid da, med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7510 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Nå måtte jeg le......mannen lot Torstein gå naken en stund etter kveldsbadet (fordi jeg sa at han skulle få det) - og det endte med at han tissa og bæsja på gulvet Stakkars mannen som måtte vaske opp etter han :grine2: Og dere skulle hørt den skrattinga fra Torstein - og meg *ler så jeg får vondt i magen* Endret 13. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7511 Del Skrevet 13. februar 2006 Så da bør jeg ikke hente posten på ei ukes tid da, med andre ord! ← Kanskje naboen kan hente den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7512 Del Skrevet 13. februar 2006 Han har lagt seg uten protester igjen Tredje kvelden på rad. Hva skjer 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2006 #7513 Del Skrevet 13. februar 2006 Hmmm... det må være noe som går! Brage har vært usedvanlig blid i dag! Regner med at tennene endelig har sluttet å plage ham! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7514 Del Skrevet 13. februar 2006 Håper på at det er mer vedvarende enn at det er noe som går jeg da. Og at det varer både for Torstein og Brage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2006 #7515 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, det hadde jo vært topp! Lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7516 Del Skrevet 13. februar 2006 *håper, håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. februar 2006 #7517 Del Skrevet 13. februar 2006 Maa alltid le litt naar jeg er her inne - i dag lo jeg hoeyt! Ha en fin kveld Monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7518 Del Skrevet 13. februar 2006 Gjett hvem som er på tur hit da? Mensen såklabert Ja ja, bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #7519 Del Skrevet 13. februar 2006 På dag 28. Så jeg er jo som en klokke egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2006 #7520 Del Skrevet 13. februar 2006 Æsjameg! Jaja, nå kjenner du syklusen din litt bedre, så får vi håpe på klaff neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå