Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg stusser over det med melka jeg og. Synes det er merkelig at det plutselig skulle sprute sånn, men jeg har kanskje et lager der enda, og kanskje er det mannen som stimulerte det :sjarmor:

For jeg har ikke pumpet en dråpe melk siden Torstein var 7 uker, og jeg slutta med lekkasjer da han var 3 mnd.

Tviler på at kroppen min begynner å produsere på nytt som det første den gjør..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, sånn å forstå!

Kongsvik er et bittelite sted, så det er ikke rart du ikke har hørt om det!

Egentlig er det vel gården de drev som heter Kongsvik. Det er bare en liten bukt, men veldig fint område. Vi gikk tur i fjellet overfor gården flere ganger. For en utsikt! :tommelsmil:

Da håper jeg du tester 11. februar (hvis ikke mensen har kommet!)! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen driver og lager svinebiff med broccoli og slottspoteter :sikle:

Gutten er i seng - uten melk. Og det er en konsert uten like. Men nå er det slutt på melk ved leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ialledager finner jeg telefonnummer til barselhotell eller noe sånt på Ullevål Sykehus? *rive seg i håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har snakket med kusina si på Ullevål. Hun koser seg med sin nyfødte babygutt :hjerter: 3170 gram og 50 cm :hjerter: Men hun syntes ikke fødselen var noe særlig da. Så nå venter jeg på MMS bilde :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som om Søndagsengel er i gang med fødsel. Håper Leon ikke ombestemmer seg - igjen. Lykke til med natta søndagsengel :hoppe: I morgen tidlig er du kanskje mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ skjer det iallefall ting inne hos søndgsengel. Det høres ut som om hun er inne i aktiv fødsel, og så er det bare å heie fram Leon :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av frykt for å høres ut som en mann: Jeg er syk :grine:

Ikke feber heldigvis, men skikkelig vondt i halsen, skikkelig tett i nesa, vondt i ørene og øyekatarr :frustrert::frustrert::grine: Er det ikke typisk? Akkurat når vi er ferdig med katarr her i heimen får jeg det. Og jeg som bruker linser atpåtil da :sur: Det blir en skikkelig intensiv behandling, det er sikkert.

Dessuten er Torstein fryktelig hostete og slimete i halsen, men han skriker ikke så jeg håper han ikke har vondt i halsen - eller noe annet sted for den del.

Og mannen begynner å få vondt for å svelge, så det er vel samme dritten som jeg har fått det.

Ser ut som om mandag blir den store familiedagen på legekontoret. Jeg skal jo dit for armen uansett så......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noen timer på sofan etter at jeg skrev sist. Torstein våkna klokka halv 9, så da var det slutt på freden. Både han og gubben kom opp da. Så fikk gubben dryppe øyne både til meg og smurf. Jeg bruker dem litt hyppigere enn han da. Torstein drypper hver morgen og kveld - jeg drypper hver 4. time. Eller hver 3. kanskje det ble mellom de to første her nå. Jeg hater katarr :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Høres ikke ut som dere har det så bra i monjaheimen i dag, stakkars...men det blir forhåpentligvis bedre i morgen! :kose:

Håper dere får en fin søndag, forholdene til tross! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk......vi er i god form nå på dagtid, men det er den der natta.

Da er det vanskelig å være foreldre iallefall, for gubben mener jeg snorker som følge av at jeg er tett i nesa, og blir dermed liggende å dytte i meg og si at jeg må legge meg på siden etc. Og som dere vet - jeg er lettantennelig :kjempesinna: - så natt dreit han på leggen. Jeg sov noen timer på sofan og i dag skal han få rydde ut av kontoret, flytte ei seng inn dit og sove der i natt :Nikke: Nå er det ikke lenger noen bønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad ikke mannen flytter når jeg dulter borti han når han snorker! :ler: For da hadde vi aldri fått sove på samme rom! ;) No way at jeg hadde flytta fordi HAN snorker!!! :ler:

Du er lettantennelig OG full av makt du, monja! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...