Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle la mensen få en ukes tid på seg til komme før jeg tester. Blir det for sent det kanskje?

For dere altså? :ler:

Må ikke være så utålmodige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EI UKE??!! :redd: Det er ALTFOR LENGE!!!

Altså jeg lot det gå ei uke før jeg testa, men det var jo som en siste utvei for å få mensen på gli - du har jo tross alt PRØVD å få det til da - så om mensen uteblir en dag eller to ser jeg ingen grunn til å VENTE med å teste??!! :riste:

Du har vel ikke tenkt å ta kverken på oss, vi venter jo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur!

Rørvik, det hørtes kjent ut! Jeg har noe slekt i Nord-Trøndelag, og mener at Rørvik er nærmeste tettsted til der morfaren min vokste opp! Kongsvik heter det der. Rørvik er et veldig lite sted riktignok! Men det er kanskje flere steder som heter det? Det er ikke langt fra Leka, vi kunne se over dit fra stranda på Kongsvik :)

Tror nok du må teste når mensen skulle kommet, for ellers dør vi jo av nysgjerrighet her! :ler:

Og det vil du vel ikke ha på samvittigheten? ;)

*bare tuller*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melk? Går det an da? Altså sånn....nå?? Hæh?

Da MÅ du jo være gravid da, enn om du ikke er det også driver du å melker? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her har jeg vært borte siden i går kveld, og så er det sååå mange sider å lese gjennom!! Lurer på hvordan det skal gå når jeg er nybakt, utslitt spedbarnsmamma :ler: Håper dere kom dere trygt fram i dag!! Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, melk!? Dette høres spennende ut.. Kanskje du er gravid? :hoppe: Men ikke noe vente til en uke over mens før testing altså, det holder vi ikke ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å slå det fast med en gang: Jeg skal ha mensen rundt den 11. februar - sånn pluss/minus noen dager. Det er jo bare en uke til det jo :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!

Rørvik, det hørtes kjent ut! Jeg har noe slekt i Nord-Trøndelag, og mener at Rørvik er nærmeste tettsted til der morfaren min vokste opp! Kongsvik heter det der. Rørvik er et veldig lite sted riktignok! Men det er kanskje flere steder som heter det? Det er ikke langt fra Leka, vi kunne se over dit fra stranda på Kongsvik :)

:klem:

Vi har ikke vært på Rørvik, LT. Vi har vært i Røyrvik og det blir ikke riktig det samme. Heter Limingen som postadresse. Vi var der i 1 årsdag til tremenningen til Torstein (Sønnen til søskenbarnet mitt).

Men jeg har bodd på Rørvik 1 år og kjenner til Leka, men Kongsvik har jeg ikke hørt om da. Det er skikkelig fint i områdene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...